mulla on fude lähin ajamaan tänään ja eka pysäytys ni lähti hyvin käyntiin toisella påysäytyksen jälkeen ei meinannu lähteä käyntiin ku oli seisonu puoli tuntia,missä vika? akku on heikko mutta ei voi johtua siitä ku lähtee hyvin käyntiin viikon seisomisen jälkeenki ja jos tulpassa olis vika niin eikö se vika olis aina käynnistettäessä,jalkakäynnistintä olen käyttäny pelkästään koska heikko akku on eikä ole akkulaturia
käynnistyksestä
4
754
Vastaukset
- ajettu skodella
?????????
- vikaa
mullakin oli.Venttiilit säätöihin niin mulla ainakin parani käynnistävyys.Etenkin kuumana kiukutteli todella pahasti.
- sama juttu
luulen että voi olla tulppa hieman kostu tai sitten ei saa pensaa kunnolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372