Mieleni minun tekevi
uusiks' laittaa elämäni
muuttaa suru iloksi
onnen tunteen taitajaksi.
Tule onni, tee meille pesä.
Viivy täällä koko kesä.
Syksyllä voisimme aikaa jatkaa,
muualle sun ei tarvi miettiä matkaa.
Jos vaan meille otat pestin
kyllä minä sua oivasti kestin.
Hyvänä pidän - ilman muuta,
elokuussa yhdessä katsomme kuuta.
Mieleni minun tekevi
uusiks' laittaa elämäni.
Mieleni
10
540
Vastaukset
Kukapa ei halaisi kuulla tuota!:)
- minun tekevi
Suunnitella -
ja toteuttaa!
Kiitos
- C I A
muuten hyvin kalevalainen runo, pidin.
Kolmas rivi ei oikein sanoiltaan sopinut kuvaan:
Yleensä se pestin ottaja joutuu kuitenkin hoitamaan hommat, tai niinhän on yleisin käytäntö?- ap kirjoittaja
ajatteli pestin ottamisella
sitä onnen tunteen luomista,
mutta noinkin voi toki ajatella,
kyllä sekin työstä voi käydä.
Ei paha ollenkaan. - C I A
ap kirjoittaja kirjoitti:
ajatteli pestin ottamisella
sitä onnen tunteen luomista,
mutta noinkin voi toki ajatella,
kyllä sekin työstä voi käydä.
Ei paha ollenkaan.taisin kompastua kirjaimiin.
Mulla taisi olla liian pitkä tauko runojen lukemisessa tai sitten otin liikaa... ;)))))
- suklaa
” Mieleni minun tekevi
uusiks' laittaa elämäni.”
Kuinka osuvat sanat varmaan monen kohdalla.
Tämä runo oli aivan ihana, taisin sen jo mainitakin. :))- ihanannaa
Kiitos sinulle, kiva että pidit!..o))
Lähden laulellen lenkille,
auringosta nautiskellen,
kesän tuoksuja haistellen!
Jos vaikka Onni tulis vastaan,
hällekkin huikkaan ainoastaan:
"Mieleni minun tekevi
uusiks laittaa elämäni!" - -------------------
ihanannaa kirjoitti:
Kiitos sinulle, kiva että pidit!..o))
Lähden laulellen lenkille,
auringosta nautiskellen,
kesän tuoksuja haistellen!
Jos vaikka Onni tulis vastaan,
hällekkin huikkaan ainoastaan:
"Mieleni minun tekevi
uusiks laittaa elämäni!"haamuja ei ole, on vain sinä ja sinä ja sinä ja sinä ja sinä ja sinä
- sinä ja sinä ja sinä
------------------- kirjoitti:
haamuja ei ole, on vain sinä ja sinä ja sinä ja sinä ja sinä ja sinä
hae apua!
- suklaa
ihanannaa kirjoitti:
Kiitos sinulle, kiva että pidit!..o))
Lähden laulellen lenkille,
auringosta nautiskellen,
kesän tuoksuja haistellen!
Jos vaikka Onni tulis vastaan,
hällekkin huikkaan ainoastaan:
"Mieleni minun tekevi
uusiks laittaa elämäni!"Kesästä, auringosta, luonnosta
luonnon tuoksuista pitää nauttia
Siellä onni voi sinuakin kohdata
antaa elämälle potkua ja vauhtia
ja ajatus saattaa mielessä käydä…
"Mieleni minun tekevi
uusiks laittaa elämäni!" :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683