Mieleni minun tekevi
uusiks' laittaa elämäni
muuttaa suru iloksi
onnen tunteen taitajaksi.
Tule onni, tee meille pesä.
Viivy täällä koko kesä.
Syksyllä voisimme aikaa jatkaa,
muualle sun ei tarvi miettiä matkaa.
Jos vaan meille otat pestin
kyllä minä sua oivasti kestin.
Hyvänä pidän - ilman muuta,
elokuussa yhdessä katsomme kuuta.
Mieleni minun tekevi
uusiks' laittaa elämäni.
Mieleni
10
540
Vastaukset
Kukapa ei halaisi kuulla tuota!:)
- minun tekevi
Suunnitella -
ja toteuttaa!
Kiitos
- C I A
muuten hyvin kalevalainen runo, pidin.
Kolmas rivi ei oikein sanoiltaan sopinut kuvaan:
Yleensä se pestin ottaja joutuu kuitenkin hoitamaan hommat, tai niinhän on yleisin käytäntö?- ap kirjoittaja
ajatteli pestin ottamisella
sitä onnen tunteen luomista,
mutta noinkin voi toki ajatella,
kyllä sekin työstä voi käydä.
Ei paha ollenkaan. - C I A
ap kirjoittaja kirjoitti:
ajatteli pestin ottamisella
sitä onnen tunteen luomista,
mutta noinkin voi toki ajatella,
kyllä sekin työstä voi käydä.
Ei paha ollenkaan.taisin kompastua kirjaimiin.
Mulla taisi olla liian pitkä tauko runojen lukemisessa tai sitten otin liikaa... ;)))))
- suklaa
” Mieleni minun tekevi
uusiks' laittaa elämäni.”
Kuinka osuvat sanat varmaan monen kohdalla.
Tämä runo oli aivan ihana, taisin sen jo mainitakin. :))- ihanannaa
Kiitos sinulle, kiva että pidit!..o))
Lähden laulellen lenkille,
auringosta nautiskellen,
kesän tuoksuja haistellen!
Jos vaikka Onni tulis vastaan,
hällekkin huikkaan ainoastaan:
"Mieleni minun tekevi
uusiks laittaa elämäni!" - -------------------
ihanannaa kirjoitti:
Kiitos sinulle, kiva että pidit!..o))
Lähden laulellen lenkille,
auringosta nautiskellen,
kesän tuoksuja haistellen!
Jos vaikka Onni tulis vastaan,
hällekkin huikkaan ainoastaan:
"Mieleni minun tekevi
uusiks laittaa elämäni!"haamuja ei ole, on vain sinä ja sinä ja sinä ja sinä ja sinä ja sinä
- sinä ja sinä ja sinä
------------------- kirjoitti:
haamuja ei ole, on vain sinä ja sinä ja sinä ja sinä ja sinä ja sinä
hae apua!
- suklaa
ihanannaa kirjoitti:
Kiitos sinulle, kiva että pidit!..o))
Lähden laulellen lenkille,
auringosta nautiskellen,
kesän tuoksuja haistellen!
Jos vaikka Onni tulis vastaan,
hällekkin huikkaan ainoastaan:
"Mieleni minun tekevi
uusiks laittaa elämäni!"Kesästä, auringosta, luonnosta
luonnon tuoksuista pitää nauttia
Siellä onni voi sinuakin kohdata
antaa elämälle potkua ja vauhtia
ja ajatus saattaa mielessä käydä…
"Mieleni minun tekevi
uusiks laittaa elämäni!" :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406