Minusta oli ihana saada yllätyksiä häälahjaksi. Ei edes sattunut yhtään turhaa ja onhan osa sellaista, mitä ei pahemmin tarvitse, mutta mitä sitten, lahja mikä lahja. Minusta oli viehättävää availla paketteja tietämättä mitä siellä on. Sitä rahaakin sitä paitsi tuli erikseen pyytämättäkin. Hauskimpia lahjoja oli nuorelta pariskunnalta saamamme purkki, joka oli täynnä itsetehtyjä pikkuleipiä ja karkkipussi. Tiesin, ettei heillä ole varaa mihinkään ja sanoin monelle, että kunhan itsenne tuotte.
Eikö kukaan
enää tykkää?
2
858
Vastaukset
- ei sattunut
Siis tuohon ettei sattunut turhaa piti kirjoittaa ettei tullut kahta samaa, mutta vahingossa kirjoitin noin.
- blob
Itse ajattelin myös olla laittamatta lahjalistaa, paitsi, jos joku erikseen sellaista kysyy. Myös mun mielestä on mukavaa kun vieraat tuo sitä minkä on itse ajatellut antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3136765Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653819- 2073086
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242777- 741922
- 1461672
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101662Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408