Minä vaihoin sitä mikropiiriä iäsän anjovikseen ja se lakkasi toimimasta eikä huolto toiminut ,nauroivat vaan.
Otin vanhasta videosta just samanlaisen mikropiirin 28 -piikkisen jonka vaihoin ja tinasin vanhan tilalle ku kaveri sano että sillon tulee 40 heppaa lisää.
Nyt se koko anjovis ei starttaa.mitä teen vai otanko selekään?
Ei tojohuolto korvannut
4
633
Vastaukset
- ooh
oooooo oooo
- Kokeile uudestaan
Se olisi pitänyt ottaa Saloran telkkarista senkin pöhkö ! Ota se teksti-tv -piiri niin saat anjoviksesta ainakin tuon 40 hp, mutta muista syöttää ensin uudet arvot piiriin kun se on vielä telkkarissa kiinni. Eli ota MTV:n sivu esiin ja valitse sieltä aikusviihdeosasto. Näpyttele sitten numerosarja 69 69 69 666 niin jo tulee tehoa !
- Kauhukakara
Pitääkö arvo ensin syöttää!!!!!
Eikö niissä satiaisissa ole sisällä ensin mitään hähäh?
Taitaa mennä yli hilseen koko lastujuttu.
Onko kaikissa 28 piikkisissä sama juttu?
Meillä on vanha tietsikka jossa kans oli sellainen kakskasi piikkinen mutta oli kovin hitsattu kiinni tinalla enkä saanu irti.Oliskos se käyny jos olisin irti ssaanu.Onko korollassa yhtä hankalaa lastutus ku anjoviksessa??? - Sama
Kauhukakara kirjoitti:
Pitääkö arvo ensin syöttää!!!!!
Eikö niissä satiaisissa ole sisällä ensin mitään hähäh?
Taitaa mennä yli hilseen koko lastujuttu.
Onko kaikissa 28 piikkisissä sama juttu?
Meillä on vanha tietsikka jossa kans oli sellainen kakskasi piikkinen mutta oli kovin hitsattu kiinni tinalla enkä saanu irti.Oliskos se käyny jos olisin irti ssaanu.Onko korollassa yhtä hankalaa lastutus ku anjoviksessa???Siellä on vakiona väärät parametrit. Jos meinaat ylikellottaa anjoviksen kriittisin parametri on se kohta jossa kaasuläpän asento on 5, ennakko 2°C EYKK, säätyvän VVT-i imuventtiilien asento 2 cm. Samalla vaivalla voi vaikka asentaa matalapaineturbon: ota vaimosi/tyttöystäväsi hiustenkuivaaja ja kytke se imuilman ottoaukkoon, samalla saa kätevästi imuilman esilämmityksen talvikäyttöä varten.
Olen juuri tutkimassa korollaa, saas nähdä paljonko siitä saa tehoa, palaillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199334
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266168- 1045006
- 624896
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262946- 432731