Minä vaihoin sitä mikropiiriä iäsän anjovikseen ja se lakkasi toimimasta eikä huolto toiminut ,nauroivat vaan.
Otin vanhasta videosta just samanlaisen mikropiirin 28 -piikkisen jonka vaihoin ja tinasin vanhan tilalle ku kaveri sano että sillon tulee 40 heppaa lisää.
Nyt se koko anjovis ei starttaa.mitä teen vai otanko selekään?
Ei tojohuolto korvannut
4
637
Vastaukset
- ooh
oooooo oooo
- Kokeile uudestaan
Se olisi pitänyt ottaa Saloran telkkarista senkin pöhkö ! Ota se teksti-tv -piiri niin saat anjoviksesta ainakin tuon 40 hp, mutta muista syöttää ensin uudet arvot piiriin kun se on vielä telkkarissa kiinni. Eli ota MTV:n sivu esiin ja valitse sieltä aikusviihdeosasto. Näpyttele sitten numerosarja 69 69 69 666 niin jo tulee tehoa !
- Kauhukakara
Pitääkö arvo ensin syöttää!!!!!
Eikö niissä satiaisissa ole sisällä ensin mitään hähäh?
Taitaa mennä yli hilseen koko lastujuttu.
Onko kaikissa 28 piikkisissä sama juttu?
Meillä on vanha tietsikka jossa kans oli sellainen kakskasi piikkinen mutta oli kovin hitsattu kiinni tinalla enkä saanu irti.Oliskos se käyny jos olisin irti ssaanu.Onko korollassa yhtä hankalaa lastutus ku anjoviksessa??? - Sama
Kauhukakara kirjoitti:
Pitääkö arvo ensin syöttää!!!!!
Eikö niissä satiaisissa ole sisällä ensin mitään hähäh?
Taitaa mennä yli hilseen koko lastujuttu.
Onko kaikissa 28 piikkisissä sama juttu?
Meillä on vanha tietsikka jossa kans oli sellainen kakskasi piikkinen mutta oli kovin hitsattu kiinni tinalla enkä saanu irti.Oliskos se käyny jos olisin irti ssaanu.Onko korollassa yhtä hankalaa lastutus ku anjoviksessa???Siellä on vakiona väärät parametrit. Jos meinaat ylikellottaa anjoviksen kriittisin parametri on se kohta jossa kaasuläpän asento on 5, ennakko 2°C EYKK, säätyvän VVT-i imuventtiilien asento 2 cm. Samalla vaivalla voi vaikka asentaa matalapaineturbon: ota vaimosi/tyttöystäväsi hiustenkuivaaja ja kytke se imuilman ottoaukkoon, samalla saa kätevästi imuilman esilämmityksen talvikäyttöä varten.
Olen juuri tutkimassa korollaa, saas nähdä paljonko siitä saa tehoa, palaillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772