Paljon juttuja suomessa sattuneista pirutapauksista taisi olla eninmäkseen 1800 luvulta. Niis oli kaikki että kuinkamonta silminnäkijää ja missä se tapahtu. En nyt just tiiä onko tota sivua enää netissä.
Eli tiedetäänkö nykyään esim niillä alueilla tapahtuneen mitään piruihin liittyvää?
Olevaisen yöpuolessa
2
954
Vastaukset
Heikki Tikkasen "Olevaisen yöpuoli" on ladattavissa pdf-muodossa osoitteesta:
http://www.paranet.fi/paradocs/tutkimuksia/tikkala1993.pdf
Tähdennyksenä se, ettei kyseessä ole sinänsä pirutapaukset vaan poltergeistit, jotka ainakin minun mielestäni ovat eri juttu.- Siellä
Joukossa myös ilmiselviä pirutapauksia. Esim yhdessä tapauksessa joku perhe koki seuraavaa. Osti joltaa Noidalta jonkuu mustan vuohen. Tämän jälkeen alkoivat lapset nähdä piruja esim navetan orsilla istuskelemassa. Nää oli väriltään punaisia karvaisia ja taisi olla sarvetkin päässä! Ne lapset ei pelänny niitä piruja vissiinkään muistaaakseniii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820