Miks tytö pussaa paremmin ???

Utelias

Nii et, miks tytöt(naiset) pussaa paremmin toisia tyttöjä(naisia)tai niih... ???

19

3416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biiman

      Siitä että naisten huulet toisiaan vasten ovat pehmeämmät ensinnäkin ja varmaankin hellemmin pussaavat myöskin..Mies ja mies jutuissa kuulemma sanotaan esim että pussaus olisi kuin metallia sekä hampaat kolisten pussaisi eli kovan oloista,,,Enpäs tiedä kun en ole pahemmin miestä pussannu..(pari kertaa tuntenut)

      Naisen huulet ainakin mun eli miehen puolelta tuntuu vallan pehmoisilta ja miehen huulet ovat sitten varmaan kovemmat ja ei niin pehmoisesti pussaavat =) mutta kaiketi osaavat siitä nähden hommansa suuseksissä yms =) vai mitä?

      • biiiiii

        ei miesten välisessä suutelussa hampaat kolise!! luulenpa että on paljon kiimasempaa vaan ja kieltä paljon:)


      • vaikka ei ..

        yleistettäis.

        Miehet joiden kanssa olen ollut, ovat kuvitelleet olevansa todella hyviä suuseksissä, mutta käytännössä eivät ole osanneet mitään. Ensimmäisen ison O:n sain kun sain suuseksiä naiselta, ja luulen että siihen vaikutti yleisesti ottaen kosketuksen pehmeys.

        En tiedä miksi miehet joiden kanssa olen ollut ovat olleet huonoja, vaikka olemme asiasta keskustelleet (eivät siis ole osanneet muuttua).

        Minä pidän erityisesti naisen kanssa suutelemisesta, mutta en pane pahakseni miehenkään suudelmaa, mutta suusekisä haluan vain ja ainoastaan naisen kanssa.


      • Utelias

        No nii totta mitä sanoit kiitos


      • ei taida

        olla mitään hajua suuseksistä naisen kanssa...ei "kovat" huulet tai otteete ole se juttu naisten kanssa, vaikka ne kovat otteet sulle miehenä toimiikin. Kaikkein yleisin virhe, minkä miehet tekee on just toi, et "nuollaan" niin hemmetin kovaa...se ei tunnu missään! Se pitää tehdä herkästi, leikitellen ja aistikkaasti...ärsyttää tommonen typeryys miehissä!!!!! Sori, sori, sori...


    • kymysys!

      Mietitäänpä sitä kaikki yhdessä...
      Juu-u,kyllä sen täytyy johtua huulista...siis niistä jotka on kasvoissa...

    • huomannut

      että miehen ja naisen suudelmilla on mieletön ero! Ensimmäistä kertaa naista suudellessani ihan hämmästyin huulien pehmeyttä. Sitä ennen kun olin ainoastaan miesten huulien kanssa ollut kontaktissa. Ja toisaalta tämän erään ihanan naisen kanssa jokaisessa suudelmassakin on niin paljon tunnetta aistittavissa, ettei sitä voi verrata mihinkään miehien kanssa kokemaani...

      • kokeneena

        myöskin huomannut naisten pehmeyden muillakin kontaktipinnoilla kuin huulilla ja se hidas viipyilevä hyväily huulilla tai muuten oijoijoi


      • Ehkäpä...
        kokeneena kirjoitti:

        myöskin huomannut naisten pehmeyden muillakin kontaktipinnoilla kuin huulilla ja se hidas viipyilevä hyväily huulilla tai muuten oijoijoi

        Ehkäpä se nainen voi tuntua naisesta pehmeämmältä yms. jos itse on täynnä latausta yms. Mene tiedä.

        Minä pidän oikein hirveän kovasti miehen(ni) suudelmasta - niitä on erilaisia, pehmeitä ja vähemmän pehmeitä riippuen tilanteesta. Ei sitä aina ehdi miettiäkään, miten pehmeät ne huulet nyt ovat...


    • Miks tytöt pussaa paremmin?Pussataanks me paremmin tyttöjä kuin kundeja?
      Empä menis sanomaan,mutta kyllähän se on totta että naisen kanssa suuteleminen on erillaista kuin miehen.Sekin on kokemusteni perusteella totta että nainen suutelee pehmeämmin ja kielityöskentely on erillaista,mutta että paremmin hmmm...

      • Hirvittää kielioppivirheet

        Alakoululaisen virheitä tuossakin tekstissäsi:"eMpä", "erilLaista" - no, ehkä täällä on paljon alakoululaisia, joiden oikeinkirjoitus vähän horjuu...


      • ihan
        Hirvittää kielioppivirheet kirjoitti:

        Alakoululaisen virheitä tuossakin tekstissäsi:"eMpä", "erilLaista" - no, ehkä täällä on paljon alakoululaisia, joiden oikeinkirjoitus vähän horjuu...

        välttämätöntä puuttua jokaiseen kirjoitusvirheeseen?? Asia tuli kuitenkin selväks, vaikkei kirjoitus virheetöntä kirjakieltä ollutkaan... Tai ainakin minä ymmärsin.


      • Tulin katumapäälle!
        Hirvittää kielioppivirheet kirjoitti:

        Alakoululaisen virheitä tuossakin tekstissäsi:"eMpä", "erilLaista" - no, ehkä täällä on paljon alakoululaisia, joiden oikeinkirjoitus vähän horjuu...

        Anteeksi, että purin huonoa tuultani täällä! Ei olisi pitänyt kiinnittää huomiota mokomaan asiaan - siis kirjoitusvirheisiin. Olen tosi pahoillani!


      • anteeksi!
        Tulin katumapäälle! kirjoitti:

        Anteeksi, että purin huonoa tuultani täällä! Ei olisi pitänyt kiinnittää huomiota mokomaan asiaan - siis kirjoitusvirheisiin. Olen tosi pahoillani!

        Ehkäpä minäkin huonoa tuultani kiinnittämällä huomiota sinun viestiisi! Parempaa tuulta jatkossa! :)


      • Tulin katumapäälle! kirjoitti:

        Anteeksi, että purin huonoa tuultani täällä! Ei olisi pitänyt kiinnittää huomiota mokomaan asiaan - siis kirjoitusvirheisiin. Olen tosi pahoillani!

        tulit katumapäälle,ymmärrän kyllä yskän:)
        Tuskin olet ainoa jota kirjoitustyylini ärsyttää.Mä vaan annan asiani tulla pulpahtaa puhekielelläni sellaisenaan kun asian ajattelen.

        Mun mielestä on hirmu mukavaa jos joku kirjoittaa omalla murteellaan,se tuo niinku kirjoittajalle persoonaa:)
        Myöskin olen huomannut usein kirjoittavilla rekatuilla omanlaisensa kirjoitustyylinsä.Öhöm,tosin ilman meikäläisen harrastamia kirjoitusvirheitä,joita mä kutsun puhekieleksi..:)

        Aurinkoista kesän alkua sulle!
        PS.usko tai älä suvivirsi on soinut mulle jo vuosia sitten;)


      • ..ei kai sentään?
        Janskubi kirjoitti:

        tulit katumapäälle,ymmärrän kyllä yskän:)
        Tuskin olet ainoa jota kirjoitustyylini ärsyttää.Mä vaan annan asiani tulla pulpahtaa puhekielelläni sellaisenaan kun asian ajattelen.

        Mun mielestä on hirmu mukavaa jos joku kirjoittaa omalla murteellaan,se tuo niinku kirjoittajalle persoonaa:)
        Myöskin olen huomannut usein kirjoittavilla rekatuilla omanlaisensa kirjoitustyylinsä.Öhöm,tosin ilman meikäläisen harrastamia kirjoitusvirheitä,joita mä kutsun puhekieleksi..:)

        Aurinkoista kesän alkua sulle!
        PS.usko tai älä suvivirsi on soinut mulle jo vuosia sitten;)

        Onhan se suvivirsi soinut monelle muullekin jo vuosia sitten. Olen oikeasti pahoillani, että annoin mokomien pikkujuttujen häiritä, siis ANTEEKSI ANTEEKSI ANTEEKSI. Minun opettajani oli aikanaan niin kovin tarkka juuri kaksoiskonsonanteista ja noista "ämmistä ja ännistä" noissa sanoissa, viilasi siis pilkkua niin, että jäi jotkut säännöt mieleen. Toiset taas ei ja siinä se vika juuri piilee: pitäisi miettiä, mitä suustaan päästää ja miksi ja missä tilanteessa. Käytöksen kultainen kirjakin pitäisi kai kahlata uudelleen läpi.


    • aelita

      tämä tottuuden torvi kertoo tuas että missä mennään.
      noin ylleisesti ottaen (oma hlökoht. empiirinen tutkimus) kertoo että tytöt on parempia pussailijoita; ne ei useinkaan tunge kieltä kurkkuun eikä kolistele hampaita eikä ole muutenkaan liian agressiivisia, vaan lukevat pussailukumppania paremmin.
      TÄMÄ ei kuitenkaan tarkoita että kaikki miehenpuolikkaat olisivat huonoja suutelijoita. ei siis missään tapauksessa.
      heistäkin löytyy muutamia mitä mainioimmin suutelevia yksilöitä.
      miesten heikoin puoli suuteluhommissa lienee parransänki (2. päivä yleensä pahin) ja (muissa kuin omassa) se, ettei ne tajua naisista paljon mitään.

      :-D!

    • ulos tulleena

      voisin sanoa, etten tiennyt miten ihanaa suuteleminen voi olla, ennen kuin harrastin sitä naisen kanssa. Kyllä se oli niiiiiin ihanaa... Saman olen huomannut parin muunkin naisen kanssa sen jälkeen ja aina vaan paranee. Naiset on herkempiä, aistillisempia, sensuellimpia, pehmeämpiä jne...naiset tietää tasan mitä tekee. Mikään ei ole yököttävämpää kuin mies, joka tunkee kieltään idioottimaisesti (m..a pystyssä) suuhun, ku ois tekemässä tiedätte kyllä mitä...miehet suutelee monesti niin, että niillä on jo sänkyhommelit mielessä tai sit ne vaan kattelee ihan liikaa pornoleffoja...sori mun kärkäs mielipide...on vaan omakohtaista kokemusta aika paljon. Ei saa yleistää, tiedän juu...

    • koska...

      nainen suutelee toista naista luonnostaan niinkuin haluaisi itseään suudeltavan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe