oisko kellään tietoa onko 93-97vm corolloissa johdot valmiiksi kierroskukumittarilliseen mittaristoon?
mites.....
7
488
Vastaukset
- opel
osta kadetti ni on kiekkamittari valmiiks!!
- toy-98
OLEN PASKA EN LIIKU!!YMPYRÄ JA NUOLI SIITÄ ALKAA HUOLI.ja sä voit mennä sen jakohihnahelvetin kanssa omalle palstalles!
- repe
toy-98 kirjoitti:
OLEN PASKA EN LIIKU!!YMPYRÄ JA NUOLI SIITÄ ALKAA HUOLI.ja sä voit mennä sen jakohihnahelvetin kanssa omalle palstalles!
... toi JAKOHIHNAHELVETTI oli hyvä !
hihi ! - Toyota Forever
Mitä teet Onnellisten Poikien Ensi Lelussa kiekka mittarilla ku se sun paska ei KIERRÄ!!!
- 1,6 TD
Sieltä sun toyos hansikaslokerosta löytyy varmaan ohje, AJA MEREEN SE PASKA.
Kannattaisi noudattaa sitä ja olla kirjoittelematta tyhmiä kysymyksiä tänne.
Ei vaiskaan, mene lähimpään kirjastoon ja etsi kyseisen mallin korjauskäsikirja, niiden takaosassa on yleensä sähkökytkikset. Sieltä pitäisi selvitä.
Että silleen, toi alku oli vaan siksi että se tuntuu vaan olevan tämän sivun tapa.- ?
Jos semmoinen saataisiin aikaan, niin sinä varmaan voisit mennä sinne, kun tunnut omistavan "aatamin aikaisen" volkkarin. Toivottavasti se ei leviä, sillä sen remppaaminen maksaa triplasti autosi hinnan.
- Antti O
? kirjoitti:
Jos semmoinen saataisiin aikaan, niin sinä varmaan voisit mennä sinne, kun tunnut omistavan "aatamin aikaisen" volkkarin. Toivottavasti se ei leviä, sillä sen remppaaminen maksaa triplasti autosi hinnan.
Mulla oli vm 1986 sedani corolla
ja siihen senku junttasi
GL mallin mittariston ja hyvin toimi,
siis kiekkakellot yms.
liittimet kävi suoraan.
Itse kävisin varmaan kysymässä
toyota huollosta ne tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811698- 298174
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586146Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715076- 394849
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464442Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1104337- 1163809
- 813323
- 481811