katkesi 5000 km ajetussa diesel autossa ja voitte vaa kuvitella tuhon laajuuden! Lisättynä tietenkin vaihdetulla kytkinlevyllä ja näissä kilometreissä!
Alkaa löytyä toyosta näitä ns. opelimaisia vikoja aika tyylikkääseen tahtiin kun autolehtiä lukee ja yhdistää omia kokemuksia tietty ne laadukkaat japsipellit! Oliskohan se nii että toi toyon nii paljo puhuttu laatu jäisi kuiteski vielä opelinkin alapuolelle kun nii kovasti peuhaavat nuo toyokuskit opelisivuilla möykkäämässä. Pakko kai yrittää painaa alas muita merkkejä kun oma on aivan *****!!
Avensiksen jakopää...
6
858
Vastaukset
- Ernesti
En ole juurikaan huomannut Toyotan miehiä Ooppelin palstalla, vaikka olenkin lukenut jutut aika tarkkaan. Oletkohan vähän vainoharhainen?
- Anjovis D4D
Itse olisin kysynyt seuraavaa:
Vaihdatitko ensimmäiset öljyt 3000km
kohdalla, ja ajoitko pitkää ajoa koneella? Oma D4D anjovis oli herkkä
sammumaan noin 600km yhtämittaisen
ajon jälkeen ( ilmeisesti pienet välykset / tehdasöljyt jonnekin lämpimiin maihin.) öljyn vaihdon jälkeen toiminta muuttui ja päästiin sammumatta maaliin.Kytkin "pörräsi" 2.0TD Anjoviksessa uutena mutta alkoi toimia n. 10 000km kohdalla. (ilmeisesti kiekko ylisuuri jousille ja tarvii pinnan kiillottumista) Itsellä Ford Mondeo TD kilkkasi alle 20 000km kohdalla koneeltaan. ( ei koko rakkine toiminut muutenkaan) mutta VW:n Passat TDI:t , Anjovis TD / D4D
rypistelleet eteenpäin ilman ongelmia. - hojo hojo
yläpää (aivot) hajosi 26.1.2001.
- Ex-avensis
Kytkin ravisti kun autolla oli ajettu jonkin aikaa ja sitten se poksahti tuossa 4500 km ajettuna. Eikä tuo vika ollut ainut mitä tuossa yksilössäni oli. Kyllästyin autoon koska sille sai tilata huoltoajan lähes joka viikko. Kuitenkin autolla tuli ajettua 17tkm ja huono maku jäi avesta. Piti ihan oikeesti ostaa ykkösautoksi yks halpa rellu, sitä ei tarvinnut korjata. No nykyään ajellaan mersulla..
- *** - se alkuperäinen
Osta toyo ja vietä aikasi korjaamolla.
Joidenkin mielestä toyot on persáukisten autoja. Olen eri mieltä, minulla ei ainakkaan ole vara jatkuvasti pitää autoani merkkikorjaamolla, siksipä ajankin SAKSALAISELLA!
Toiseksi toyossa ei ole jakopäätä, vaan sen omistajalla on jonkin sorttinen jakomielisairaus.
Siihen taas saa apua Niuvanniemen toyotismi-osastolla tai lyhytaikaista helpotusta koeajamalla vaikka VOLKKARIA.- *** -se alkuperäinen
niin että ajat TURKKILAISELLA?Ai niin,eihän se ole mahdollista,eihän vuoden -75 golffeja vielä tehty Turkissa,eihän?On hyvä että sinulla tuo työ ja harrastus osuvat noin hyvin yhteen-nimittäin golffin korjaus ei ole halpa harrastus varsinkin jos sen teettää Laakkosella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731