Avensiksen jakopää...

ex-toyo

katkesi 5000 km ajetussa diesel autossa ja voitte vaa kuvitella tuhon laajuuden! Lisättynä tietenkin vaihdetulla kytkinlevyllä ja näissä kilometreissä!
Alkaa löytyä toyosta näitä ns. opelimaisia vikoja aika tyylikkääseen tahtiin kun autolehtiä lukee ja yhdistää omia kokemuksia tietty ne laadukkaat japsipellit! Oliskohan se nii että toi toyon nii paljo puhuttu laatu jäisi kuiteski vielä opelinkin alapuolelle kun nii kovasti peuhaavat nuo toyokuskit opelisivuilla möykkäämässä. Pakko kai yrittää painaa alas muita merkkejä kun oma on aivan *****!!

6

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ernesti

En ole juurikaan huomannut Toyotan miehiä Ooppelin palstalla, vaikka olenkin lukenut jutut aika tarkkaan. Oletkohan vähän vainoharhainen?

• Anjovis D4D

Itse olisin kysynyt seuraavaa:
      Vaihdatitko ensimmäiset öljyt 3000km
      kohdalla, ja ajoitko pitkää ajoa koneella? Oma D4D anjovis oli herkkä
      sammumaan noin 600km yhtämittaisen
      ajon jälkeen ( ilmeisesti pienet välykset / tehdasöljyt jonnekin lämpimiin maihin.) öljyn vaihdon jälkeen toiminta muuttui ja päästiin sammumatta maaliin.Kytkin "pörräsi" 2.0TD Anjoviksessa uutena mutta alkoi toimia n. 10 000km kohdalla. (ilmeisesti kiekko ylisuuri jousille ja tarvii pinnan kiillottumista) Itsellä Ford Mondeo TD kilkkasi alle 20 000km kohdalla koneeltaan. ( ei koko rakkine toiminut muutenkaan) mutta VW:n Passat TDI:t , Anjovis TD / D4D
      rypistelleet eteenpäin ilman ongelmia.

• hojo hojo

yläpää (aivot) hajosi 26.1.2001.

• Ex-avensis

Kytkin ravisti kun autolla oli ajettu jonkin aikaa ja sitten se poksahti tuossa 4500 km ajettuna. Eikä tuo vika ollut ainut mitä tuossa yksilössäni oli. Kyllästyin autoon koska sille sai tilata huoltoajan lähes joka viikko. Kuitenkin autolla tuli ajettua 17tkm ja huono maku jäi avesta. Piti ihan oikeesti ostaa ykkösautoksi yks halpa rellu, sitä ei tarvinnut korjata. No nykyään ajellaan mersulla..

• *** - se alkuperäinen

Osta toyo ja vietä aikasi korjaamolla.
      Joidenkin mielestä toyot on persáukisten autoja. Olen eri mieltä, minulla ei ainakkaan ole vara jatkuvasti pitää autoani merkkikorjaamolla, siksipä ajankin SAKSALAISELLA!
      Toiseksi toyossa ei ole jakopäätä, vaan sen omistajalla on jonkin sorttinen jakomielisairaus.
      Siihen taas saa apua Niuvanniemen toyotismi-osastolla tai lyhytaikaista helpotusta koeajamalla vaikka VOLKKARIA.

• *** -se alkuperäinen

niin että ajat TURKKILAISELLA?Ai niin,eihän se ole mahdollista,eihän vuoden -75 golffeja vielä tehty Turkissa,eihän?On hyvä että sinulla tuo työ ja harrastus osuvat noin hyvin yhteen-nimittäin golffin korjaus ei ole halpa harrastus varsinkin jos sen teettää Laakkosella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      219
      9314
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6138
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4996
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      62
      4886
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3980
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3520
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3467
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2951
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    Aihe