Nyt kun ilmoitin,että otan sen lapsen,joka ei ole huostaanotettu,vaan avohuollonsijoituksena,niin uhattiin,että jos sen teen,niin hänetkin otetaan huostaan.Ja minulle ei edes oltu kerrottu,että hän ei ollut huostaanotettu.Sain sen ihan heidän vahingon kautta kuulla.Mutta nyt,onneksi,on niin,että koska haen huostaanoton purkua,niin tuomari saattaisi ihmetellä sossujen toimintaa,ja asianajajani sanoi,että sopii sossun yrittää.Ei tule onnistumaan.Onneksi en ole yksin.
Uhkailu se vasta on laittomalta tuntuu
6
625
Vastaukset
- lainkaan mukaista,
miten viranomaisen pitäisi työnsä hoitaa.
Mutta kaiken huippu suomalaisessa lastensuojelussa on se, että uhkailulta ja pelottelulta eivät välty myöskään lapset.
Tähän mennessä en ole vielä kuullut lastensossujen siihen syyllistyvän, mutta sitäkin enemmän sijoituksen jälkeen lasta hoitavien aikuisten. Eivätkä jutut ole kuulopuheiden varassa, olin itse paikalla kun lastani uhkailtiin. Ja lisäksi on vielä äänitemateriaalia sellaisilta hetkiltä, jolloin ulkopuolisia aikuisia ei ole paikalla.- uhkailulla
Lapsia ja vanhempia, ovat soskun ämmät olevinaan jumalasta seuraavia. Nyt olen jo niin epätoivoinen että kirjoitin jo amnestylle, koska soskut ei tee mitään muuta kuin nostavat palkkaansa.
- että jokaisesta
uhkailulla kirjoitti:
Lapsia ja vanhempia, ovat soskun ämmät olevinaan jumalasta seuraavia. Nyt olen jo niin epätoivoinen että kirjoitin jo amnestylle, koska soskut ei tee mitään muuta kuin nostavat palkkaansa.
sossun toilailusta on vaadittava valituskelpoinen päätös paperilla. Tietysti uhkaus ei vielä ole toimenpide, mutta jos toteuttavat uhkailunsa missään asiassa tai esim. tapaamisia rajoitetaan ilman perustelua, on valituskelpoinen päätös vaadittava.
Tästä oli EIT:n antama tuomio taas, josta kerrottiin Verkkouutisissa tänä aamuna. - tuomioistuin
että jokaisesta kirjoitti:
sossun toilailusta on vaadittava valituskelpoinen päätös paperilla. Tietysti uhkaus ei vielä ole toimenpide, mutta jos toteuttavat uhkailunsa missään asiassa tai esim. tapaamisia rajoitetaan ilman perustelua, on valituskelpoinen päätös vaadittava.
Tästä oli EIT:n antama tuomio taas, josta kerrottiin Verkkouutisissa tänä aamuna.SE on alkanut takoa järkeä Suomen
viranomaisten kalloon
siis sitä kunnon maalaisjärkeä
jota ei koulunpenkillä opita
Vuoden jo Oikeuskansleri
pyöritellyt meidän asiaa, taitaa
olla melko vaikea juttu
Onneksi kanslerilla mielikuvitus kohdallaan
että löytää oikeat pykälät jotta
viranomaiset saavat puhtaat paperit.
Onneksi asian voi viedä EIT:n,
siellä noudatetaan lakia. Jollaisesta ei
täällä tarvitse tietää mitään. - koskevista asioista
että jokaisesta kirjoitti:
Tästä oli EIT:n antama tuomio taas, josta kerrottiin Verkkouutisissa tänä aamuna.aina kirjallinen viesti, kysely, pyyntö jne. viranomaisten kanssa asioidessa,
vaikka s.postilla tai muulla tavoin.
Ja vastauspyyntö aina kirjallisena. - sähköpostia
koskevista asioista kirjoitti:
aina kirjallinen viesti, kysely, pyyntö jne. viranomaisten kanssa asioidessa,
vaikka s.postilla tai muulla tavoin.
Ja vastauspyyntö aina kirjallisena.lukmannille noin 15 kuukautta sitten, VIELÄ ei lukmanni ole vastannut, hoh hoijaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391