kannataako hotelli

jättää viimetippaan

Heinäkuussa 17 pv Pariisiin, vielä ei hotellia varattuna. Alueen olen miettinyt, että Operan alue olisi hotellille hyvä. Mutta kuinka viimetippaan uskallan jättää hotellin varaamisen via kannattaako ylipäätään vielä vetkutella vaiko jo varata?

Ajattelin, että onko silloin mahdollista saada halvalla huonetta.

Ja onko kellään vinkkiä hyvästä hotellista Operan alueella lähellä tavarataloja?

9

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pariisiin menijä

      heinäkuun puolessa välissä pariisiin saapuu Tour de France, joka tarkoittaa valtavaa yleisöryntäystä. minäkin voisin rynnätä silloin sinne! hotellit saattavat silloin täysiä. maaliin pyöräilijät ajavat champs-elyseellä sunnuntaina 23. Eli jos olet silloin kaupungissa, kannattaa miettiä missä liikkuu. hotelli kannattaa ottaa jo nyt ja operan alue on hyvä valinta. hiukan kallis (yli 100 euroa yö), mutta kaikki tarpeellinen pariisista käden ulottuvilla.

      • heinäkuussa

        Ollaan menossa tyttären kanssa heinäkuun 17-27 Pariisiin. Kiitos tuosta Tour de France vinkistä, enpä olisi tiennyt kyseisestä tapahtumasta. Sitten vaan etsimään hotellia. Tarjonta on vaan niin valtavaa. Ajatelin saada alle 100 yö ja olen joitain hotelleja jo katsellutkin. Olsko vielä hotellista vinkkiä kellään ja tuolta Operan alueelta. Muutkin alueet toki mahdollisia mutta sijainti Operan alueella on aika hyvä.

        Täällä kaipailisin vinkkejä hotelleista ja muistakin alueista, tytär haluaa vilinän keskelle, itse voisin olla rauhallisemassa paikassa mutta mennään nyt lapsen ehdoilla.


      • hotellit...
        heinäkuussa kirjoitti:

        Ollaan menossa tyttären kanssa heinäkuun 17-27 Pariisiin. Kiitos tuosta Tour de France vinkistä, enpä olisi tiennyt kyseisestä tapahtumasta. Sitten vaan etsimään hotellia. Tarjonta on vaan niin valtavaa. Ajatelin saada alle 100 yö ja olen joitain hotelleja jo katsellutkin. Olsko vielä hotellista vinkkiä kellään ja tuolta Operan alueelta. Muutkin alueet toki mahdollisia mutta sijainti Operan alueella on aika hyvä.

        Täällä kaipailisin vinkkejä hotelleista ja muistakin alueista, tytär haluaa vilinän keskelle, itse voisin olla rauhallisemassa paikassa mutta mennään nyt lapsen ehdoilla.

        Katso vaikka muutama rivi alempaa "Pariisi holellit..." ketjusta. Siellä mainitusta De Lausanne hotellista saat nuo 10 yötä 797 eurolla ja on Oopperan alueella oleva hyvä hotelli


      • elokuussa Pariisiin

        Menemme mieheni kanssa elokuussa Pariisiin, hotelli on Operan alueella, mutta hinta kahden hengen huoneesta on n. 70€/yö sisältäen peruutusturvan ja aamiaisen. Mun mielestä aikas edullienen kahdelata hengeltä.

        Ehdottomasti kannattaa varata hotelli ajoissa, pikinmiten! Miksi odottaa?


      • Opera
        elokuussa Pariisiin kirjoitti:

        Menemme mieheni kanssa elokuussa Pariisiin, hotelli on Operan alueella, mutta hinta kahden hengen huoneesta on n. 70€/yö sisältäen peruutusturvan ja aamiaisen. Mun mielestä aikas edullienen kahdelata hengeltä.

        Ehdottomasti kannattaa varata hotelli ajoissa, pikinmiten! Miksi odottaa?

        No nyt on hotelli varattuna, sain tuolta Operan alueelta Windsor Operan 3 tähden pikkuhotelli, hinta oli 875 € 10 yötä skandinaavisella aamupalalla. Varasin ebookersin kautta, jos olisin suoraan hotellista varannut niin hinta olisi ollut paljon korkeampi.


      • WindsorO
        Opera kirjoitti:

        No nyt on hotelli varattuna, sain tuolta Operan alueelta Windsor Operan 3 tähden pikkuhotelli, hinta oli 875 € 10 yötä skandinaavisella aamupalalla. Varasin ebookersin kautta, jos olisin suoraan hotellista varannut niin hinta olisi ollut paljon korkeampi.

        Edelliseen viestiin vielä lisäys, että kahdelta hengeltä kanssa toi summa. Mielestäni sijainti oli aika hyvä ja edullinen hinta. Oli erikoistarjouksena.


    • Lilydee

      Ehdottomasti kannattaa jo varata! Heinä-elokuu on Pariisissa sesonkiaikaa, joten kohta voi olla joitkut hotellit jo täynnä. Halpoja hintoja ei kannata odottaa, ei ne alene juuri tuon turistikauden aikana.

      • WindsorOpera

        Kiitos Lilydee mutta sinua edeltäneessä viestissä kerroin jo varanneeni huoneen Windsor Opera hotellista.


    • heti pian

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1633
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1125
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      917
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      801
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      793
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      741
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe