Missä teillä on tatskoja ja minkälaisia?
Ja mikäli on kiinalaisia merkkejä, niin oletteko ennen tikkaamista tarkistaneet jossakin (missä?) tarkoittavatko ne oikeesti sitä mitä tatskaliikkeen kansioissa on sanottu.
Tatskoista
8
1036
Vastaukset
- vain
kuullut rajuja huhuja kiinalaisista tatskoista, mutta jos ottaisin sellaisen varmasti tarkistaisin mitä se mahtaa merkitä.
Mulla kaksi tatskaa toinen kaverin piirtämä kädessä ja toinen oma piirtämä jalassa.
Kova uuden tatskan kaipuu on, mutta en ole vielä saanut sitä päässäni valmiiksi. Haluan, että kaikki tatskat, jotka kehooni hakkaan on yksilöllisiä. - noita...
Mulla on jalassa, kummassakin ranteessa,kummassakin käsivarressa ja selässä. Ja yks kiinalainen merkki löytyy. Itekki kuulu kiinalaisista merkeistä paljon juttuja ja sen takia jääny monta sellasta tatskaa ottamatta. Esim. jos ottaa useamman merkin alekkain, muuttuu ko. merkkien tarkoitus täysin ja pahimmas tapauksessa siinä lukee jotain sellaista jota tod ei ois halunnut.
kyljessä tutun tatskatypyn suunnittelema ja hakkaama kuvio,joka kulkee alhaalta ylös siten että mahis jatkaa selän puolelle.Olen harkinnut kuvaa alavatsaan,mutta mahtaakohan olla herkkäkin alue...?
Tahtoo myös iholle orginaalia jota ei toiselta löydy tällä pallolla,en siis ikuna valkkais liikkeen kansioista.Totta on että kantsii tarkistaa merkkien tarkoitus ja paikkansa pitävyys,onhan niitä muitakin merkkejä kuin kiinalaiset.Moni tai no jotkut ainaskin valkkaa kiinalaisen merkin sen perusteella mikä näyttää siistiltä,oli sen merkin suomennos sit vaikka sika...
Itsellä muuten kuvien paikka määrittyy sillä että saan tarvittaessa vaatteella piiloon.Diggaan kyllä sellaisia joilla esim.työn puolesta voi olla mahis hakkauttaa kuvan mihin ikinä tahtoo.Tytsyllä,varsinkin pitkä hiuksisella,kuva niskassa on aikasta hottia löytää..;)- .naan.
No ei ole tatskoja...vielä :D Oon jo pitemmän aikaa harkinnut jonkun sopivan tatskan ottamista. Mutta mutta...ne kun on suhteellisen pysyviä ja ihminen kun on suhteellisen vanheneva :P niin pitää miettiä joku paikka, missä se ei alkaisi parinkymmenen vuoden kuluttua näyttämään ihan kamalalta.
Onko ideoita, mikä sellainen paikka voisi olla??
Ja sitten toisaalta sen kuvion pitäisi olla sellainen, ettei siihen kyllästy, eikä vastaan kävele heti samanlaista.
Mutta täytyy sanoa moni jolla on tatskoja, on kiinnittänyt mun huomion ;))) Jostain syystä tatskat nappaa enemmän kuin lävärit...kans kelattu juuri tuota tatskaa ja vanhenemista tän tatskatypyn kans.Hänen mielestään kaikki paikat voi vanhenemisen myötä rypistyä,puhutaan korkeeseen ikään päästyään.
Mutta ihon veltostuminen/roikkuminen voi tapahtua aiemmin kuin kuuskymppisenä,riippuu tietty miten hoitaa itteensä,treenaako ja noin.
Hänen mielestään tällaset paikat jossa iho ei ala roikkumaan kovinkaan helposti ikääntymisen myötä ja tatska säilyttää muotonsa ovat mm. niska,jalkapöytä,nilkka,lapaluu ja ranne.
Tämä siis hänen mielipiteensä,itse en muuten ottaisi tatskaa rintaan!
- montakin
Nilkassa, sormessa, ranteessa, rinnassa, käsivarsissa... Rahapula rajottaa vaan pahasti, kun tatskaus ei ole ihan halvimpia huveja.
Minulla ei ole kiinalaisia merkkejä, mutta olen kyllä suunnitellut niitä sisältäviä tatskoja muille. Sanakirja löytyy kotoa. :)
Itse olen ihastuneempi kivikautiseen ja muuhun muinaiseen taiteeseen ,kuin merkkeihin, mutta yin-yang löytyy kyllä. Tänä kesänä olen ajatellut ottaa toiseen nilkkaan suomalaisen kivikautisen hirviveneen. Jos raha riittää. Lomallekin kun olisi kiva lähteä.
Ja ranteessa olevaan tatuointiin on kelttikuvioiden ja hahmojen sisään sommiteltu vaimoni nimi ja parempaa tulevaisuutta ja ikuista onnea merkitsevät riimut. Kuvio on eräänlainen nahanalainen rannerengas. - ikuisesti
Mulla on itsepiirtämäni haukka hauiksessa. Kannattaa miettiä taskalle paikka, missä sen saa tarvittaessa piiloo, niinkuin kai tiedätkin. Läheisen hautajaisissa tai hienoissa häissä voi näkyvillä oleva tatska aiheuttaa pahansuopia katseita.. Mulle on tärkeää, että tatska merkitsee mulle jotain ja että se on ainutlaatuinen, "mun oma". Tämä tatska ei taatusti tule heti kadulla vastaan.
Ja tatskat tulee aikaa myöten kalliiksi; kun annat pirulle pikkusormen... ;D Mulla on suunnitteilla jo pari seuraavaa tatskaa. - aelita
tuntuis todella kummalta ottaa kiinalainen merkki, se kun on niiiin kaukana omasta maailmasta. vieläpä jos ei tietäis varmasti mitä se tarkoittaa... taitais todella jäädä ottamatta.
itsellä on nyt kolme, tarkkaan mietityt paikat ja kuvat. tatuoinnit on mulle koruja.
peukalonhangassa on sellainen, mitä ei saa piiloon, muuten noi ei juuri koskaan näy. en tosiaan koskaan haluais työtä, jossa ei saa olla tatskoja... niinkuin vaikka mäkkärissä :-)
muutenkaan mua ei kyllä haittaa jos tatuoinnit näkyy. ne on nättejä eikä ole koskaan aiheuttaneet pahennusta. tietääkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018674- 655618
- 245217
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375106Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384941Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774839- 624383
- 434047
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483337- 463018