HAPPY DOG

mitä sanotte

Onko kokemuksia ko. ruoasta? Kovin tuntuu tyyriiltä, mutta kasvattajan suosituksesta olen syöttänyt sitä. Tekisi mieli vaihtaa halvempaan, onkohan tuo hintansa väärti.. säkki 15 kg hinta 52 eur ja suurirotuinen koira syö sen aika nopsaan.

4

6634

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakaan

ole hintansa väärti,frank´s esim on edullisempi ja parempi ruoka.Tuo oli semmoista suoraan suuhun ja toisesta päästä ulos ruokaa

• m-li

Tuosta mainitsemastasi ruoasta en ole kuullutkaan, mutta meillä kyllä happy dog toimii päin vastoin, eli paskan määrä on huomattavan paljon pienempi kuin aiemmin syötetyllä nappulalla.

• Esme

syötiin ennen kans franksia, hyvä ruoka! ei vain saa enää täältä asuinalueelta mistään. Nykyseltään syödään jahti ja vahtia tai canamia hyviä nekin

• bptn
        Esme kirjoitti:

syötiin ennen kans franksia, hyvä ruoka! ei vain saa enää täältä asuinalueelta mistään. Nykyseltään syödään jahti ja vahtia tai canamia hyviä nekin

Mun tervu urokseni pistelee toista säkillistä Happy Dogin premium adultia ja se sopii sille tosi hyvin. Virtaa piisaa, karva ok ja paskaa tulee tosi vähän. Samaten pentu (junior) ruoka on hyvin sopinut nyt 5kuiselle gronttu tytölle.
        Meillä on vuosien mittaan syötetty vaikka mitä, myös Frank'siä, ja oon tullu siihen tulokseen et kyllä mielummin maksan vähän enemmän ruuasta ku lapioin paskaa jatkuvasti pihasta.
        Lahden näyttelystä ostin säkin(15kg/46e) 5kg kaupan päälle, ei nyt ihan hirvee hinta. Ainakaan mun mielestä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      7983
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      92
      6206
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3621
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2197
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2086
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2073
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196