Onko kokemuksia ko. ruoasta? Kovin tuntuu tyyriiltä, mutta kasvattajan suosituksesta olen syöttänyt sitä. Tekisi mieli vaihtaa halvempaan, onkohan tuo hintansa väärti.. säkki 15 kg hinta 52 eur ja suurirotuinen koira syö sen aika nopsaan.
HAPPY DOG
4
6634
Vastaukset
- todellakaan
ole hintansa väärti,frank´s esim on edullisempi ja parempi ruoka.Tuo oli semmoista suoraan suuhun ja toisesta päästä ulos ruokaa
- m-li
Tuosta mainitsemastasi ruoasta en ole kuullutkaan, mutta meillä kyllä happy dog toimii päin vastoin, eli paskan määrä on huomattavan paljon pienempi kuin aiemmin syötetyllä nappulalla.
- Esme
syötiin ennen kans franksia, hyvä ruoka! ei vain saa enää täältä asuinalueelta mistään. Nykyseltään syödään jahti ja vahtia tai canamia hyviä nekin
- bptn
Esme kirjoitti:
syötiin ennen kans franksia, hyvä ruoka! ei vain saa enää täältä asuinalueelta mistään. Nykyseltään syödään jahti ja vahtia tai canamia hyviä nekin
Mun tervu urokseni pistelee toista säkillistä Happy Dogin premium adultia ja se sopii sille tosi hyvin. Virtaa piisaa, karva ok ja paskaa tulee tosi vähän. Samaten pentu (junior) ruoka on hyvin sopinut nyt 5kuiselle gronttu tytölle.
Meillä on vuosien mittaan syötetty vaikka mitä, myös Frank'siä, ja oon tullu siihen tulokseen et kyllä mielummin maksan vähän enemmän ruuasta ku lapioin paskaa jatkuvasti pihasta.
Lahden näyttelystä ostin säkin(15kg/46e) 5kg kaupan päälle, ei nyt ihan hirvee hinta. Ainakaan mun mielestä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3167983Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926206Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733621Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322197Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222086- 392073
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961974- 541764
- 761756
- 471546