Onko kellään mitään tietoa kyseisestä siemens lady plus 142 koneesta? kun saatiin juuri sellainen, mutta ei ole mitään käyttöohjetta tai muuta. Ja ensimmäinen astianpesukoneeni. Pitäis tietää mitä noi merkit nappuloissa meinaa että vois pestä oikeilla ohjelmilla jne.. :) Tai jos joku tietäis jonku netti sivun missä ohje, tai pystyis skannaa sellasen mulle.
SIEMENS LADY PLUS 142
4
1915
Vastaukset
- googlettaa
siemensin sivut, sieltä varmaan löytyy tietoa. www.google.fi
- Sannia
oon kokeillu!! liian vanha kone :(
- Osku vanhempi
Kokeile tuolta Siemens Quic finder sivuilta.
https://portal.bsh-partner.com/portal(bD1lbiZjPTAwOQ==)/PORTALFRAME.HTM- Siemen Lady Plus 147 koneen...
Malli ehkä erilainen, mutta olettaisin että suunnilleen samankaltainen käyttöpaneeli. Eli homma toimii seuraavasti: koneessa (ainakin 147 mallissa) on viisi näpykkää. vasemmalta lukien ensimmäinen on virtakytkin, sen vieressä on esihuuhteluohjelman valitsin. Pienen välin päässä on kolme muuta ohjelmaa. Kevytpesu, joka merkitty vihreällä ohjelmasymbolilla, normaali pesu keskellä ja nk. tehopesuohjelma viimeisenä. Jos olet nähnyt mustan ns kehikon aivan koneen vasemmassa yläkulmassa, siitä pystyt seuraamaan ohjelman kulkua, sen mukaan missä punainen ohjelmasektori kulloinkin liikkuu. Varaudupa seuraavaan, yöaikaan en ainakaan itse suosittele konetta käytettävän jos on herkästi heräävää sorttia, koska koneen kohinat kuuluvat selkeästi lähiympäristöön, ja etenkin raskaammalla kuormituksella kone "vinkuu" tiskaus vaiheen, vedenpoiston ja vedenoton aikana, ja vinkuminen voi olla varsin äänekästäkin. Konetta kohta 18 vuotta käyttäneenä olen tämänkin kokenut. Iäkäs kone, mutta kestävä.
Toivottavasti ohjeistukseni auttoi. Laita sähköpostia jos tarvitset lisätietoja koneesta. Osoite on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446