Olen 16-v opiskelija, kiinnostunut autoista ja jotain niistä tiedänkin, ainakin opiskelen alalle.
Tämä keskustelu on naurettavaa.
Aikuiset miehet (miksi ei ehkä naisetkin) haukkuvat ja puolustavat yhtä ja samaa asiaa eli Toyotaa.
Katsokaa mallia muiden merkkien sivuilta, siellä on paljon asiallisempaa keskustelua.
No onhan tämä varmasti hauskin sivu netissä, itse ainakin luen tätä joka atk-tunnilla ja nauran.
Fanaatikot
Opiskellen ammattiin
2
337
Vastaukset
- KK
...vaan toiseksi naurettavin. Käypä mersupalstalla, niin huomaat eron.
- Ford-Man
Naulan kantaan. Toyota-palsta on vielä erinomainen kun sitä vertaa Mersu-palstaan, joka on mennyt täysin alle kaiken arvostelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639