Olen juuri saanut MP-kortin ja etsin tällä hetkellä sopivaa ensimmäistä pyörää.
Ducati kiehtoo tällä hetkellä eniten. Japanilaiset tuntuvat ehkä vähän tylsiltä, kun taas Italialaisissa on sitä jotakin. Vaikka maksaisikin vähän enemmän... Malleista olen katsellut Monster 620:sta.
Kuinka hyvin Monster 620 sopii ekaksi pyöräksi?
Kuinka soveltuu pidemmän matkan maantieajoon?
Hyvät ja huonot puolet?
Monster 620 ekaksi pyöräksi?
3
1430
Vastaukset
- 620
Moi!
Monster 620 sopii hyvin ensimmäiseksi pyöräksi. Teho-/painosuhde on alhainen, pyörä on mukavan helppo käsitellä...
Matka-ajo pikku monsterilla ei ole kovin nautittavaa, kuten ei muillakaan heikkotehoisilla "nakupyörillä". Pikku tuulenohjain helpottaa asiaa hieman. Tilaa tavaroille ei ole ja pyörään ei mielestäni sovi sivulaukkuja yms.
Matkustajan kanssa liikkuessa pikku mörön alhaiset tehot haittaavat mielestäni jonkin verran ja muutenkin M620 ei ole paras mahdollinen kyytiläiselle.
Huoltaminen on myös hieman kalliimpaa verrattuna esim. Japanilaisiin merkkeihin. Mutta toisaalta huoltovälit ovat pidempiä (10000 km).
Käyttötarkoitus ratkaisee mielestäni paljon. Itse olen päätynyt M620 pyörään monesta syystä. Liikun yleensä kaupungissa, yksin ja melko maltillisilla nopeuksilla. Pidän V-2 moottorin tuomasta väännostä alhaisilla kierroksilla...
Olen omistanut aikaisemmin muutamia Japsipyöriä, ajokokemusta minulla on melko paljon. Pidän 620 Monsteria erittäin mukavana moottoripyöränä, joka sopii mielestäni aloittelijalle ja hieman kokeneemmallekin harrastajalle.
Päätöksen teet itse, käy koeajoilla.
Tervetuloa mukavan harrastuksen pariin.
Terv; M620 Dark- alk
Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Pitää varmaan suunnata koeajolle...
- toinen aloittelija
alk kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Pitää varmaan suunnata koeajolle...
Olen myös laittamassa ekaa pyörää ja pikkumörkö kiinnostaa. Mitkä fiilikset jäi koeajosta ja ostitko jo omasi.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172