Monster 620 ekaksi pyöräksi?

alk

Olen juuri saanut MP-kortin ja etsin tällä hetkellä sopivaa ensimmäistä pyörää.

Ducati kiehtoo tällä hetkellä eniten. Japanilaiset tuntuvat ehkä vähän tylsiltä, kun taas Italialaisissa on sitä jotakin. Vaikka maksaisikin vähän enemmän... Malleista olen katsellut Monster 620:sta.

Kuinka hyvin Monster 620 sopii ekaksi pyöräksi?

Kuinka soveltuu pidemmän matkan maantieajoon?

Hyvät ja huonot puolet?

3

1502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 620

Moi!

Monster 620 sopii hyvin ensimmäiseksi pyöräksi. Teho-/painosuhde on alhainen, pyörä on mukavan helppo käsitellä...

Matka-ajo pikku monsterilla ei ole kovin nautittavaa, kuten ei muillakaan heikkotehoisilla "nakupyörillä". Pikku tuulenohjain helpottaa asiaa hieman. Tilaa tavaroille ei ole ja pyörään ei mielestäni sovi sivulaukkuja yms.

Matkustajan kanssa liikkuessa pikku mörön alhaiset tehot haittaavat mielestäni jonkin verran ja muutenkin M620 ei ole paras mahdollinen kyytiläiselle.

Huoltaminen on myös hieman kalliimpaa verrattuna esim. Japanilaisiin merkkeihin. Mutta toisaalta huoltovälit ovat pidempiä (10000 km).

Käyttötarkoitus ratkaisee mielestäni paljon. Itse olen päätynyt M620 pyörään monesta syystä. Liikun yleensä kaupungissa, yksin ja melko maltillisilla nopeuksilla. Pidän V-2 moottorin tuomasta väännostä alhaisilla kierroksilla...

Olen omistanut aikaisemmin muutamia Japsipyöriä, ajokokemusta minulla on melko paljon. Pidän 620 Monsteria erittäin mukavana moottoripyöränä, joka sopii mielestäni aloittelijalle ja hieman kokeneemmallekin harrastajalle.

Päätöksen teet itse, käy koeajoilla.

Tervetuloa mukavan harrastuksen pariin.

Terv; M620 Dark

• alk

Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Pitää varmaan suunnata koeajolle...

• toinen aloittelija
        alk kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksestasi! Pitää varmaan suunnata koeajolle...

Olen myös laittamassa ekaa pyörää ja pikkumörkö kiinnostaa. Mitkä fiilikset jäi koeajosta ja ostitko jo omasi.?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      40
      3579
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3508
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      152
      3369
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2645
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2631
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1598
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1445
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      400
      1166
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      54
      1100
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      910
    Aihe