eli kuulin jostain että Wizart of Sim-pellä saa johanna goottilan takas niin miten???
Johanna goottila
5
375
Vastaukset
- Riko Emi
Wizart of Sim-pellä ? Tota en nyt tajunnut, mutta eikös kuolleen tuttu voi saatuaan Haudantakaimen voi soittaa viikatemiehelle ja saada kaveriaan eloon? :o
- ghrr
kun on ase Sim-Pe niin miten sillä saa sen takas??
Johanna Goottilaa ei saa Haudantakaimella takaisin. Kokeilin sitä, ja Johanna on tietenkin elossa. Mutta Januksen muistoissa Johannan olisi kaapanneet alienit? Ja miksei Johannaa ole vielä kertaakaan näkynyt Kaunialassa vaikka olen pelaillut todella kauan? Eikö sen kuulukaan ilmaantua tuosta noin vaan?
eras_mj-fani kirjoitti:
Johanna Goottilaa ei saa Haudantakaimella takaisin. Kokeilin sitä, ja Johanna on tietenkin elossa. Mutta Januksen muistoissa Johannan olisi kaapanneet alienit? Ja miksei Johannaa ole vielä kertaakaan näkynyt Kaunialassa vaikka olen pelaillut todella kauan? Eikö sen kuulukaan ilmaantua tuosta noin vaan?
Eikös sen Johannan saa takasin sillä elämän ja kuoleman hautakivellä, ainakin mä oon saanut siel on etc. make family member ja johanna.
- Theo
viveca87 kirjoitti:
Eikös sen Johannan saa takasin sillä elämän ja kuoleman hautakivellä, ainakin mä oon saanut siel on etc. make family member ja johanna.
Johannan kuulemma voi nähä Outolaaksossa. Ainakin jotkut ovat nähneet (?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683