eli kuulin jostain että Wizart of Sim-pellä saa johanna goottilan takas niin miten???
Vastaukset 5
- Riko Emi
Wizart of Sim-pellä ? Tota en nyt tajunnut, mutta eikös kuolleen tuttu voi saatuaan Haudantakaimen voi soittaa viikatemiehelle ja saada kaveriaan eloon? :o
- ghrr
kun on ase Sim-Pe niin miten sillä saa sen takas??
Johanna Goottilaa ei saa Haudantakaimella takaisin. Kokeilin sitä, ja Johanna on tietenkin elossa. Mutta Januksen muistoissa Johannan olisi kaapanneet alienit? Ja miksei Johannaa ole vielä kertaakaan näkynyt Kaunialassa vaikka olen pelaillut todella kauan? Eikö sen kuulukaan ilmaantua tuosta noin vaan?
eras_mj-fani kirjoitti:
Johanna Goottilaa ei saa Haudantakaimella takaisin. Kokeilin sitä, ja Johanna on tietenkin elossa. Mutta Januksen muistoissa Johannan olisi kaapanneet alienit? Ja miksei Johannaa ole vielä kertaakaan näkynyt Kaunialassa vaikka olen pelaillut todella kauan? Eikö sen kuulukaan ilmaantua tuosta noin vaan?
Eikös sen Johannan saa takasin sillä elämän ja kuoleman hautakivellä, ainakin mä oon saanut siel on etc. make family member ja johanna.
- Theo
viveca87 kirjoitti:
Eikös sen Johannan saa takasin sillä elämän ja kuoleman hautakivellä, ainakin mä oon saanut siel on etc. make family member ja johanna.
Johannan kuulemma voi nähä Outolaaksossa. Ainakin jotkut ovat nähneet (?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561