Mitä mieltä olette siitä?Tahtoisin myös tietää lisää näistä jutuistanne,koska olen toiminnut ihan itsekseen.Olisiko ketään joka neuvoisi?
Pidän itseäni
8
566
Vastaukset
- AROSUSI-09
Kaikki muut ovat tainneet lentää lepattaa lomilleen ja yksikseni käyn täällä välillä päivystämässä...Klikkaa alkuun kohdasta "Tietoa palstasta"? Lukemista riittää pariksikin illaksi...Suurin osa palstalaisistakin taitaa toimia enimmäkseen itsekseen.Kesänjatkoa./Väkäleuoille terqut.
- NoitaNainen
enkä säästele uhrini tunteita! Minä toimin myös itsekseni, keitospata sauhuaa joka toinen ilta, koska olen kova noita kippailemaan taikajuomia.
Kannattaa toimia omantunnon mukaan. Yksin aina kaunihimpi!- kristallipalloo
hämmennä taikajuomia.
Voin olla myös paha,mutta en halua.
Pitää kai tulla huuhaa palstalle sekoittamaan päitä nättiä :).
Aro ja Noita,tämä on totta,ei huuhaata. - AROSUSI-09
Mutta ihan tosissaankin...porukassa kun on vauhti päällä ja suunta tuntematon ja sitten joku lipeää,niin jokainen törmää kiviseinään ja lujaa.Siitä ei hevillä toivu.Eikä ABBA-lla.Että siks yxin.Enkä suomenna./Noidalle nostin Maljojen kakkosen:)*Ällöimelä romanttinen hymy ja katsoo noidan silmiin kuin koiranpentu*
- AROSUSI-09
kristallipalloo kirjoitti:
hämmennä taikajuomia.
Aro ja Noita,tämä on totta,ei huuhaata.löytyykin huuhaalta ja kahvipalstalta.Tää on vähän tämmönen pikkuvikkojen ulostulosivu.Niinku mun:P
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
Mutta ihan tosissaankin...porukassa kun on vauhti päällä ja suunta tuntematon ja sitten joku lipeää,niin jokainen törmää kiviseinään ja lujaa.Siitä ei hevillä toivu.Eikä ABBA-lla.Että siks yxin.Enkä suomenna./Noidalle nostin Maljojen kakkosen:)*Ällöimelä romanttinen hymy ja katsoo noidan silmiin kuin koiranpentu*
älä Wolfie ala siirappiseks, se ei sovi sulle!
*katsoo takaisin silmät viettelevästi viiruilla ja heittää lentosuukon*
Kiviseinään on tullut törmättyä ja lujaa!!!!!! - NoitaNainen
kristallipalloo kirjoitti:
hämmennä taikajuomia.
Aro ja Noita,tämä on totta,ei huuhaata.Siinä on niin paljon monenmosita puuhaa,
ettei piruiluun jää aikaa,
siks pitää käyttää palloa ja taikaa.
Kahville saa tulla, minä tarjoan ja pullan kanssa. - AROSUSI-09
NoitaNainen kirjoitti:
älä Wolfie ala siirappiseks, se ei sovi sulle!
*katsoo takaisin silmät viettelevästi viiruilla ja heittää lentosuukon*
Kiviseinään on tullut törmättyä ja lujaa!!!!!!Narttu tosiaan kuvitteli?:P/Tiedätkö,miksi minulla on suuri suu ja terävät hampaat?*lentopuraisu*/Rakastavaiset,Aurinko&Miekkojen Prinsessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3021165Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83981- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701