Apua on tulossa!

BadMyntton

Minä haluan myös auttaa Pårvåån kirkon jälleenrakentamisessa! Olen päättänyt luopua vakituisesta hyvinpalkatusta työstäni ja pyhittää elämäni kirkolle! Vaihdoin 2005 vuosimallin mersuni ja vaimoni jalokivet työkaluihin ja haalariin. Muutan Pårvååseen telttaan asumaan ja kirkkoa korjaamaan! Pittäähän se immeisillä kirkko olla!!!

13

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka Frostell

Kaikki Savonlinnasta Porvooseen muuttaneet ovat tosiaan menestyneet täällä hyvin. On täysin mahdollista, että saisit täällä jopa työpaikan, ja elämääsi siltä osin järjestykseen.

• BadMyntton

olisikin niin!!! Saisin vihdoinkin elämäni raiteille ja pystyisin juurtumaan jonnekin. Olen niin kauan ollut tuuliajolla, kuin laiva ilman purjeita kylmällä ulapalla. Onneksi olen löytänyt elämälleni suurenmman tarkoituksen, kirkon kunnostuksen muodossa. Olisitko sinä valmis olemaan ystäväni ja opettamaan minulle muutaman kaskun ruotsiksi?

• Jukka Frostell
        BadMyntton kirjoitti:

olisikin niin!!! Saisin vihdoinkin elämäni raiteille ja pystyisin juurtumaan jonnekin. Olen niin kauan ollut tuuliajolla, kuin laiva ilman purjeita kylmällä ulapalla. Onneksi olen löytänyt elämälleni suurenmman tarkoituksen, kirkon kunnostuksen muodossa. Olisitko sinä valmis olemaan ystäväni ja opettamaan minulle muutaman kaskun ruotsiksi?

Enmie ossoo, ku miekään en oo kääny koskoon etelässä, Savon muallahan miekii, ku ei miullakaa oo tuunii eikä varroo aatoon tae junalippuun. Oikeesti oon siun ystävä.

• BadMyntton
        Jukka Frostell kirjoitti:

Enmie ossoo, ku miekään en oo kääny koskoon etelässä, Savon muallahan miekii, ku ei miullakaa oo tuunii eikä varroo aatoon tae junalippuun. Oikeesti oon siun ystävä.

On se vuan mukavata tulla sinne hommiin, ku löytyy samala laila uattelevvii immeisii! Minä tarjoon sinule haukun minun kukosta ku rantauvvun!

• Jukka Frostell
        BadMyntton kirjoitti:

On se vuan mukavata tulla sinne hommiin, ku löytyy samala laila uattelevvii immeisii! Minä tarjoon sinule haukun minun kukosta ku rantauvvun!

Ei, kun mie oon tiälä Kellarpellosa, et sie tänne voe tulla kukkoos esittelee....

• Puhurix

jos nyt kuitenkin palaisit kaffeelle sieltä!

• juna

Mitä työkaluja sait haalareiden lisäksi vaihdossa mersuun ja jalokiviin?

• BadMyntton

viivottimen 30cm pitkän, harpin, työmiehenhanskat ja pienen vasaran 4 naulaa, joista 2 oli vääntynyttä! Sain myös pullon teräketjuöljyä ja yukkapalmun!

• juna
        BadMyntton kirjoitti:

viivottimen 30cm pitkän, harpin, työmiehenhanskat ja pienen vasaran 4 naulaa, joista 2 oli vääntynyttä! Sain myös pullon teräketjuöljyä ja yukkapalmun!

ne naulat kannattaa ilman muuta vääntää suoriksi. ja muista kastella sitä yukka-palmua.

• No mihinkäpä
        BadMyntton kirjoitti:

oot arvellu nuita hanskoja tarviivas?

• BadMyntton
        No mihinkäpä kirjoitti:

oot arvellu nuita hanskoja tarviivas?

lahjottaa jollekkii työmiehelle!

• Sitähän
        BadMyntton kirjoitti:

lahjottaa jollekkii työmiehelle!

minnäe!Mutta elä piästä niitä silimistäs, tiällä on nimittäe nii työteliästä sakkija että suattaavat tehhä kattoomis tempun alta aeka yksikön!

• SavoRULES

Älä sinä auta Porvoon jälleenrakennuksessa. Muistathan miten kävi kun autoit siskoasi rakentamaan legopalikoista bensa-aseman?

Puutalonne syttyi tyleen ja siskosi 30€ arvoinen postimerkkikokoelma katosi savuna ilmaan.

Korjaan myös pari valettasi. Autosihan ei ole mersu vaan mäkiauto jolle annetaan vauhtia potkimalla. vaimollasi(joka on muuten pumpattava Barbara) ei ole koruja, vain kuminen otsaluu.

Puhuit sentään jotain viisastakin viestissäsi. Aiot muuttaa Porvooseen ja telttaan asumaan? Hienoa, kalakukkopoju. Vihdoinkin saat arvoisesi lukaalin jonne voitkin muuttaa Barbaran kanssa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1242
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      338
      709
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      111
      655
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56