Moikka.
Oisko kennelläkään antaa vinkkejä, miten pääsee mahdollisimman halvalla Lontooseen? Eli max 150e meno paluu. Ryanairilta sais just sillä 150 eurolla, mutta olen pääkaupunkiseudulta joten junaan tai bussiin menis vielä 50 euroa. Bussi , laiva, joku muu halpalentoyhtiö, noiden yhdistelmä?
halvalla
4
434
Vastaukset
- aulikki1
niin kyllä Ryanair on edullinen! Hinnathan vaihtelevat päivittäin.Sitä mukaa kun kone täyttyy hinnat nousee. Mitä aikasemmin on varaamassa niin sitä halvemmalla matkansa saa. Nytkin on menossa joku kampanja jossa syksyn lennot ovat tosi edullisia. Laskeskelin itse, että Lontoon kautta Dubliniin lokakuussa tulisi maksamaan noin 75 euroa per nenä. Siis edestakaisin Tampereelta. Tammikuussa olin Lontoossa Ryanirilla ja maksoi 89 euroa edestakaisin. Vaikka itse menenkin Tanpereelle pääkaupunkiseudulta omalla autolla niin käsittääkseni sinne on myös näppärä bussikuljetus. Blue 1 on myös aika edullinen yleensä. Tallinastakin pääsee aika halvalla usein ympäri maailmaa. Supersaverin kautta voit koittaa löytää edullisen matkan. Tai katso Mr.Travellin tarjouksia.Ai niin Ryanair lentää myös Tukholmasta. Muista halpalentoyhtiöistä tulee mieleen esim. Airlingus, joka saattaa lentää Tukholmasta Lontooseen?
- irkkuli
Rynnillä kyllä halvin vaihtoehto, kunhan on ajoissa liikkellä - viime hetken lähtö ei onnistu. Viime kesänä käytiin viishenkisellä jengillä n. 250 meno-paluut. Ja hyvin pelasi. Blue 1 - sillä voi olla netissä tajouksia? Ja aulikki, maksaahna se läjän rahaa lähteä hakemaan sitä halpaa lentoa Tallinasta tai Tukholmastakin, vai uidako meinasit ;)
- 149 € Finnairilla
Lontooseen heinäkuussa.
- ajoissa varattu
Minä varasin Ryan Airilta... 79 euroa menopaluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271204Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut851042Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55962Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68893
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me128888vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22803Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10793Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769