Goldwing kuskit

Palle

Miksi Goldwing kuskit eivät vastaa tervehdykseen:
1) pelkäävät, että känny jäätyy jos sen irrottaa lämpökahvoista
2) oli kolmenkeskisessä puhelinneuvottelussa meklarin ja lisävarustemyyjän kanssa
3) sattui sillä hetkellä säätämään iskunvaimentimia, penkin korkeutta, ohjelmoitavaa cd-soitinta, penkin lämmitintä ja GPS-navigointisysteemiä
4) kojelaudasta ei löytynyt "heiluta takaisin" -painiketta

14

2476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fyrkken finns

      liikaa fyrkkaa että viitsis kaikkia köyhiä morjestella.

      • vihreä...

        nimittäin kateudesta, itse en muista varmaan monta tapausta etteikö kyseiset ajoneuvojen kuskit olisi tervehtineet, toki niitäkin on. Erään toisen ryhmän tiedän joka moikkailee paljon nihkeämmin enkä anna silläkään häiritä itseäni, vähän niinkun jokasen oma asia.
        Enkä itse ole G-W-kuski mutta vapaan toiminnan kannalla silti!


      • fyrkken finns
        vihreä... kirjoitti:

        nimittäin kateudesta, itse en muista varmaan monta tapausta etteikö kyseiset ajoneuvojen kuskit olisi tervehtineet, toki niitäkin on. Erään toisen ryhmän tiedän joka moikkailee paljon nihkeämmin enkä anna silläkään häiritä itseäni, vähän niinkun jokasen oma asia.
        Enkä itse ole G-W-kuski mutta vapaan toiminnan kannalla silti!

        ne minustakin moikkailee ihan siinä missä muutkin. kunhan vitsailen.
        Kaikki muut suunnilleen moikkaa paitsi tämä jengiliiviosasto ja prätkäpoliisit.


      • Palle
        vihreä... kirjoitti:

        nimittäin kateudesta, itse en muista varmaan monta tapausta etteikö kyseiset ajoneuvojen kuskit olisi tervehtineet, toki niitäkin on. Erään toisen ryhmän tiedän joka moikkailee paljon nihkeämmin enkä anna silläkään häiritä itseäni, vähän niinkun jokasen oma asia.
        Enkä itse ole G-W-kuski mutta vapaan toiminnan kannalla silti!

        Alkuperäinen viesti oli tarkoitettu kevennykseksi. Lähde josta leikkasin ja suomensin muutaman rivin sisälsi vastaavia analysointeja myös harrikka ja kyykkäkuskeista.

        Miksi harrikkakuskit eivät vastaa tervehdykseen:
        - pelkäävät että takuu raukeaa
        - pälkäävät tärisevänsä pyörän selästä jos irrottavat toisen käden
        - eivät tervehdi niitä joiden pyörä on jo maksettu


      • Palle
        fyrkken finns kirjoitti:

        ne minustakin moikkailee ihan siinä missä muutkin. kunhan vitsailen.
        Kaikki muut suunnilleen moikkaa paitsi tämä jengiliiviosasto ja prätkäpoliisit.

        Ei prätkäpoliisit ole sen kummenpia. Työkaverin tytär (opiskelee poliisiksi) oli viime kesänä prätkäpoliisin kyydissä. Ajoivat moottoritiellä Blackbirdillä niin lujaa kuin mopo kulkee, eikä ollut mikään hälytystehtävä.


    • ktjkjoe

      kutsuta sanalla "homosohva"

    • Juise

      Tätä samaa olen ihmetellyt.
      Ja muutenkin näitten uusio motoristien myötä tähän hommaan on tullut paljon sitä et moikkaaminen on jääny vähille.
      Ja etenkin tämä wingi jengi tuntuu olevan siinä hommassa haka. Jutustelu on vaikea jos sattuu saman huoltsikan pihaan.
      Mut edelleen moikkan myös Wingi sakia kun vastan tulee. Ei se mua paljoa kuluta.

      Hyvää kesää ja perinteet kunniaan.

      • Ei tarvi mennä kuin 80-luvun lopulle niin kaikki motoristit heilautti vielä kättään vastaan tullessaan merkkiin, malliin tai kerhoon riippumatta. Tällä hetkellä tämä joka keväinen moikkaanko/empäsmoikkaa keskustelu lähinnä naurattaa (nauru pidentää lisää). Ketä aikuisten oikeesti kiinnostaa heiluttaa lapastaan keskimäärin jatkuvasti, koska moottoripyöriä tulee nykyään vastaan lähes saman verran kuin autojakin. Vähemmällä pääsee kun morjestelee ainoastaan rekkakuskeille, niitä tulee vastaan huomattavasti harvemmin ja ovat vielä huomattavasti kohteliaampia kuin 80% ns. motoristeista.

        Lisäksi minä henk.koht. pidän prätkällä ajamisesta sekä ympäristön seuraamisesta jota me hieman varttuneenpaan ikään ehtineet (saa laillisesti ajaa muutakin kuin mopoa) kutsumme myös maisemien katseluksi (ei siis tarkoita vastakkaisen sukupuolen erogeenisten alueiden kartoittamista). Joten ei todellakaan ole mikään itsetarkoitus että kyttään jatkuvasti minkä: merkkinen/mallinen/ikäinen/kerhoinen vai skootteri tulee vastaan.

        Eli tiivistettynä: Morjestan jos morjestan jos en morjesta niin en morjesta morjestellaan jos morjestellaan.


    • Wing girl

      Itseironiaa parhaimmillaan. Lisää tällaista.
      Kyllä se käsi nousee, joskus mopoillekin. Pappa-tunturikuskit morjestan aina!

    • Jammudiverkikkeli

      Olen havainnut GW kuskit kuvittelevat olevan muita parempia ihmisiä ja luulevat, että ajavat maailman parhaimmalla mopolla. Eivät arvosta moottoripyöräilyn monimuotoista joukkoa! Minun silmissä ovat hyvin säälittävää porukkaa, mutta mitä niistä välittää. Valitettavasti ovat kovia arvostelemaan muita.

      • KiitosKommentistasi

        Minun silmissäni on säälittävää oksentaa 11 vuotta vanhaan keskusteluun havaintoja.

        Mistä näitä mainitsemiasi arvosteluita voi lukaista ?

        Mahtaako GW kiinnostaa enemmältikin kun aiheutti keskustelun etsintää ?


      • Jutustelija1

        Hyvä Jammu kun kaivoit tämän piristyksen ilmoille, mutta toki kukin saa ajaa sillä minkä itse on halukas ostamaan.

        Netin hienoushan on juuri se kun asioihin voidaan aina palata ja ne ovat helposti löydettävissä.


      • EiGWvermeitä
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Hyvä Jammu kun kaivoit tämän piristyksen ilmoille, mutta toki kukin saa ajaa sillä minkä itse on halukas ostamaan.

        Netin hienoushan on juuri se kun asioihin voidaan aina palata ja ne ovat helposti löydettävissä.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    • Kaskass

      Ei kottikärriäkään voi työntää yhdellä kädellä. Sama pätee Harrikkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe