Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Goldwing kuskit

Palle

Miksi Goldwing kuskit eivät vastaa tervehdykseen:
1) pelkäävät, että känny jäätyy jos sen irrottaa lämpökahvoista
2) oli kolmenkeskisessä puhelinneuvottelussa meklarin ja lisävarustemyyjän kanssa
3) sattui sillä hetkellä säätämään iskunvaimentimia, penkin korkeutta, ohjelmoitavaa cd-soitinta, penkin lämmitintä ja GPS-navigointisysteemiä
4) kojelaudasta ei löytynyt "heiluta takaisin" -painiketta

14

2338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fyrkken finns

      liikaa fyrkkaa että viitsis kaikkia köyhiä morjestella.

      • vihreä...

        nimittäin kateudesta, itse en muista varmaan monta tapausta etteikö kyseiset ajoneuvojen kuskit olisi tervehtineet, toki niitäkin on. Erään toisen ryhmän tiedän joka moikkailee paljon nihkeämmin enkä anna silläkään häiritä itseäni, vähän niinkun jokasen oma asia.
        Enkä itse ole G-W-kuski mutta vapaan toiminnan kannalla silti!


      • fyrkken finns
        vihreä... kirjoitti:

        nimittäin kateudesta, itse en muista varmaan monta tapausta etteikö kyseiset ajoneuvojen kuskit olisi tervehtineet, toki niitäkin on. Erään toisen ryhmän tiedän joka moikkailee paljon nihkeämmin enkä anna silläkään häiritä itseäni, vähän niinkun jokasen oma asia.
        Enkä itse ole G-W-kuski mutta vapaan toiminnan kannalla silti!

        ne minustakin moikkailee ihan siinä missä muutkin. kunhan vitsailen.
        Kaikki muut suunnilleen moikkaa paitsi tämä jengiliiviosasto ja prätkäpoliisit.


      • Palle
        vihreä... kirjoitti:

        nimittäin kateudesta, itse en muista varmaan monta tapausta etteikö kyseiset ajoneuvojen kuskit olisi tervehtineet, toki niitäkin on. Erään toisen ryhmän tiedän joka moikkailee paljon nihkeämmin enkä anna silläkään häiritä itseäni, vähän niinkun jokasen oma asia.
        Enkä itse ole G-W-kuski mutta vapaan toiminnan kannalla silti!

        Alkuperäinen viesti oli tarkoitettu kevennykseksi. Lähde josta leikkasin ja suomensin muutaman rivin sisälsi vastaavia analysointeja myös harrikka ja kyykkäkuskeista.

        Miksi harrikkakuskit eivät vastaa tervehdykseen:
        - pelkäävät että takuu raukeaa
        - pälkäävät tärisevänsä pyörän selästä jos irrottavat toisen käden
        - eivät tervehdi niitä joiden pyörä on jo maksettu


      • Palle
        fyrkken finns kirjoitti:

        ne minustakin moikkailee ihan siinä missä muutkin. kunhan vitsailen.
        Kaikki muut suunnilleen moikkaa paitsi tämä jengiliiviosasto ja prätkäpoliisit.

        Ei prätkäpoliisit ole sen kummenpia. Työkaverin tytär (opiskelee poliisiksi) oli viime kesänä prätkäpoliisin kyydissä. Ajoivat moottoritiellä Blackbirdillä niin lujaa kuin mopo kulkee, eikä ollut mikään hälytystehtävä.


    • ktjkjoe

      kutsuta sanalla "homosohva"

    • Juise

      Tätä samaa olen ihmetellyt.
      Ja muutenkin näitten uusio motoristien myötä tähän hommaan on tullut paljon sitä et moikkaaminen on jääny vähille.
      Ja etenkin tämä wingi jengi tuntuu olevan siinä hommassa haka. Jutustelu on vaikea jos sattuu saman huoltsikan pihaan.
      Mut edelleen moikkan myös Wingi sakia kun vastan tulee. Ei se mua paljoa kuluta.

      Hyvää kesää ja perinteet kunniaan.

      • Ei tarvi mennä kuin 80-luvun lopulle niin kaikki motoristit heilautti vielä kättään vastaan tullessaan merkkiin, malliin tai kerhoon riippumatta. Tällä hetkellä tämä joka keväinen moikkaanko/empäsmoikkaa keskustelu lähinnä naurattaa (nauru pidentää lisää). Ketä aikuisten oikeesti kiinnostaa heiluttaa lapastaan keskimäärin jatkuvasti, koska moottoripyöriä tulee nykyään vastaan lähes saman verran kuin autojakin. Vähemmällä pääsee kun morjestelee ainoastaan rekkakuskeille, niitä tulee vastaan huomattavasti harvemmin ja ovat vielä huomattavasti kohteliaampia kuin 80% ns. motoristeista.

        Lisäksi minä henk.koht. pidän prätkällä ajamisesta sekä ympäristön seuraamisesta jota me hieman varttuneenpaan ikään ehtineet (saa laillisesti ajaa muutakin kuin mopoa) kutsumme myös maisemien katseluksi (ei siis tarkoita vastakkaisen sukupuolen erogeenisten alueiden kartoittamista). Joten ei todellakaan ole mikään itsetarkoitus että kyttään jatkuvasti minkä: merkkinen/mallinen/ikäinen/kerhoinen vai skootteri tulee vastaan.

        Eli tiivistettynä: Morjestan jos morjestan jos en morjesta niin en morjesta morjestellaan jos morjestellaan.


    • Wing girl

      Itseironiaa parhaimmillaan. Lisää tällaista.
      Kyllä se käsi nousee, joskus mopoillekin. Pappa-tunturikuskit morjestan aina!

    • Jammudiverkikkeli

      Olen havainnut GW kuskit kuvittelevat olevan muita parempia ihmisiä ja luulevat, että ajavat maailman parhaimmalla mopolla. Eivät arvosta moottoripyöräilyn monimuotoista joukkoa! Minun silmissä ovat hyvin säälittävää porukkaa, mutta mitä niistä välittää. Valitettavasti ovat kovia arvostelemaan muita.

      • KiitosKommentistasi

        Minun silmissäni on säälittävää oksentaa 11 vuotta vanhaan keskusteluun havaintoja.

        Mistä näitä mainitsemiasi arvosteluita voi lukaista ?

        Mahtaako GW kiinnostaa enemmältikin kun aiheutti keskustelun etsintää ?


      • Jutustelija1

        Hyvä Jammu kun kaivoit tämän piristyksen ilmoille, mutta toki kukin saa ajaa sillä minkä itse on halukas ostamaan.

        Netin hienoushan on juuri se kun asioihin voidaan aina palata ja ne ovat helposti löydettävissä.


      • EiGWvermeitä
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Hyvä Jammu kun kaivoit tämän piristyksen ilmoille, mutta toki kukin saa ajaa sillä minkä itse on halukas ostamaan.

        Netin hienoushan on juuri se kun asioihin voidaan aina palata ja ne ovat helposti löydettävissä.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    • Kaskass

      Ei kottikärriäkään voi työntää yhdellä kädellä. Sama pätee Harrikkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe