Koitin tossa asentaa mandrivaan uuttaa teemaa. Joku tais mennä pieleen, koska nyt aina ku koitan vaihtaa kuvakkeita ni koko teemanhallinta tilttaa. Ja tavallisena käyttäjänä ku koitan x:n käynnistää ni tulee tämmöne.
Fatal server error:
Server is already active for display 0
If this server is no longer running, remove /tmp/.XO-lock
Mitä tuo tarkottaa? Sit jossain kohdas pyydettiin kattomaa var/logista xorg.o.log tiedosto. Katoin ja siellä oli tällästä.
http://kuvax.net/i/3703_valokuva1.jpg
Fatal server error
4
320
Vastaukset
on jo yksi X käynnissä "ikkunassa" 0 (Veikkaan että löytyy namiskan takaa) ==>
Server is already active for display 0
JOS haluat uuden X:n, niin määritä sille vaikka numeroksi 1- sinunkin jo
vaihtaa koneesesi oikea käyttöjärjestelmä niin kone pelittää
- log
ihmeessä ton vanhan x:n saa pois. F7 ei tuottanu mitään tulosta. Taitaa olla uus asennus edessä ku kuvakkeetki on päin per.....
- tappakaa X
"If this server is no longer running, remove /tmp/.XO-lock "
Tuossa on ohje. Käynnistä kone init 3 (telinit 3) ja jos tuo tiedosto yhä on /tmp hakemistossa, poista se.
X:n saat teoriassa jälleen käyntiin vaihtamalla ajotasoksi init 5 (telinit 5).
Ennen tuota ajotason vaihtamista, voisit kokeilla komentoa startx.
Teemojenkin kanssa tietenkin pitää olla tarkkana, että on yhteensopiva ikkunamanagerisi (ja sen version) kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360