Avensiksen heikkoa ajettavuutta voi yrittää korjata

UMo

Minulle Avensiksen huono talviajettavuus ei ollut yllätys. Osasin varautua siihen, kun tiesin, että aluista on sukua Carinalle, joka on talvella surkea lähinnä heikon suuntavakavuuden tkia. Autoa pitää koko ajan ohjata kieli keskellä suuta ja varoa uria. Hiuomasin heti ensi liukkaiden aikana että tämä'hän on samaa sukua tämä Avensis. vaihdoin alle Good Yearin Ultra Gripit ja asennoiduin ite siten etten pidä turhaa hoppua. Jäätikkökelejä väistelin, ajelin perheemme kakkosautolla Volvolla ne. Ei ole tullut haavereita. Äänieristys Avensiksessa (farmari) on surkea. Siitä kannattaa reklamoida huollossa. meneepä terveiset maahantuojalle ja toivottavasti tehtaalle asti.

9

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !kki890=

      ehdottomasti kannattaa ostaa noin kallis auto ja pitää se huonoilla keleillä tallissa tai ajella tientukkona hiljalleen. Samalla rahallahan ei saa kuin halpasaksalaisen jolla voi ajaa kelillä kuin kelillä.

      • paska sekin

        kaikki japsit kaatopaikalle.ei niillä mitään tee!ojo ominaisuudet täysin pankin alta.ruostuvatkin pahukset tosi nopeasti,


    • Kalle

      Ei kaikkien mielestä avensiksen ajettavuus ole niin huono.Päinvastoin ,ajettavuus on hyvä kaikin puolin.
      Auto on hiljainen ja hyvä maanteillä.
      Ihmettelen vain että mistä moisia mielipiteitä voi tulla....ei ymmärrä..

      • seliseliseli

        on tosi hyvä, kunhan siihen saadaan takapää kuntoon ja jonkinlainen ohjaus. Ai niin ja moottoriin vääntöä ala-alueellekin. Tietysti, jos ei moisista välitä, niin hyvähän se on..


      • ONKO?ON!!
        seliseliseli kirjoitti:

        on tosi hyvä, kunhan siihen saadaan takapää kuntoon ja jonkinlainen ohjaus. Ai niin ja moottoriin vääntöä ala-alueellekin. Tietysti, jos ei moisista välitä, niin hyvähän se on..

        Vaikka toyotaan kehitettäis kaikkein paras ohjaus,niin olisi sittenkin se surkea ,koska Toyotissa on aina huono ohjaus.Toyotien ohjaus on huono,koska toyotissa on huono ohjaus.Huomaatteko??Missä JUJU!!
        Plää ja Plää....
        Herätkää kakarat jo!
        MITÄ JOS TOYOTIEN OHJAUS ON SITTENKIN
        KAIKKEIN PARASTA??HÄH!!!!!!!!


      • seliseliseli
        ONKO?ON!! kirjoitti:

        Vaikka toyotaan kehitettäis kaikkein paras ohjaus,niin olisi sittenkin se surkea ,koska Toyotissa on aina huono ohjaus.Toyotien ohjaus on huono,koska toyotissa on huono ohjaus.Huomaatteko??Missä JUJU!!
        Plää ja Plää....
        Herätkää kakarat jo!
        MITÄ JOS TOYOTIEN OHJAUS ON SITTENKIN
        KAIKKEIN PARASTA??HÄH!!!!!!!!

        jos sattuu pitämään epämääräisen keskityksen omaavasta ohjauksesta niin sitten se varmasti on paras. Ja onhan se sentään tojo! Niissä kun ei ole koskaan mitään pielessä ja vikojakaan ei ikinä ole. Paras automerkki heti Ladan jälkeen. Mistä näitä merkki uskollisia pellejä oikein aina siunaantuu?


      • qwerty
        seliseliseli kirjoitti:

        on tosi hyvä, kunhan siihen saadaan takapää kuntoon ja jonkinlainen ohjaus. Ai niin ja moottoriin vääntöä ala-alueellekin. Tietysti, jos ei moisista välitä, niin hyvähän se on..

        Kertokaa mistä noi vääntö_paskan jauhamiset tulee, sillä en ole vielä löytänyt testiä, jossa Toyotaa haukuttaisiin juuri alaväännöstä, kun kriteereina otetaan huomioon suorituskyky isoimmalla vaihteella, JOKA ON AINOA TESTI, JOKA MITTAA VÄÄNTÖÄ, eli testi jossa isolla vaihteella kiihdytetään 60-120 km/h! Eli aina juuri tuossa testissä Tojo on yleensä aina kärkipäässä, kun puhutaan normaaleista perheauto testeistä! ja juuri noissa testeissä mm. Opeli on lähes AINA todella huono!


      • Toyota-lasit pois päästä!
        qwerty kirjoitti:

        Kertokaa mistä noi vääntö_paskan jauhamiset tulee, sillä en ole vielä löytänyt testiä, jossa Toyotaa haukuttaisiin juuri alaväännöstä, kun kriteereina otetaan huomioon suorituskyky isoimmalla vaihteella, JOKA ON AINOA TESTI, JOKA MITTAA VÄÄNTÖÄ, eli testi jossa isolla vaihteella kiihdytetään 60-120 km/h! Eli aina juuri tuossa testissä Tojo on yleensä aina kärkipäässä, kun puhutaan normaaleista perheauto testeistä! ja juuri noissa testeissä mm. Opeli on lähes AINA todella huono!

        Luepa testit uudelleen ja tsekkaa esim. Opelin 16-venttiilisen 1,6-litraisten mallien kiihtyvyydet 60-120 km/h isoilla vaihteilla. Poikkeuksetta Opel on aina testiryhmän kärkipäässä (VW:n ja Rellun uusien 1,6-litraisten kanssa) olipa kyseessä sitten Astra, Zafira tai Vectra. Zafira oli mm. nelosella ja viitosella TM:n tila-autovertailun nopein, vaikka vastassa oli isompikoneisia kilpailijoita. Opel on luopunut aikoja sitten vanhoista aavikkovälityksistään, jotka lannistivat moottorin kuin moottorin. Nykyisin välitykset ja moottorin ominaisuudet tarjoavat todella hyvän kompromissin suorituskyvyn, kulutuksen ja melun suhteen. 2,2-litraisissa on jo pidemmät välitykset, mutta onpa sitten koneessakin voimaa.


      • näin
        Toyota-lasit pois päästä! kirjoitti:

        Luepa testit uudelleen ja tsekkaa esim. Opelin 16-venttiilisen 1,6-litraisten mallien kiihtyvyydet 60-120 km/h isoilla vaihteilla. Poikkeuksetta Opel on aina testiryhmän kärkipäässä (VW:n ja Rellun uusien 1,6-litraisten kanssa) olipa kyseessä sitten Astra, Zafira tai Vectra. Zafira oli mm. nelosella ja viitosella TM:n tila-autovertailun nopein, vaikka vastassa oli isompikoneisia kilpailijoita. Opel on luopunut aikoja sitten vanhoista aavikkovälityksistään, jotka lannistivat moottorin kuin moottorin. Nykyisin välitykset ja moottorin ominaisuudet tarjoavat todella hyvän kompromissin suorituskyvyn, kulutuksen ja melun suhteen. 2,2-litraisissa on jo pidemmät välitykset, mutta onpa sitten koneessakin voimaa.

        No ainakin 11/99 TM:n testi, jossa 2.0 sedan autot, osoitti että 2.0 Vectra oli joukon ylivoimaisesti laiskin, ja ero nopeimpaa tuossa testissä oli YLI 100 metriä.
        toki joissain testeissä Opli on ollut pirteäkin, mutta tuo oli vain esimerkki siitä, kun Tojoa haukutaan alaväännöstä aivan turhaan, sillä se on myös yleensä kärkipäässä ko. testissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

      Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      204
      7225
    2. Ootko rakastunut?

      Kerro pois nyt
      Ikävä
      172
      2249
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

      Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1778
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

      Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1440
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

      Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1403
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

      Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1216
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

      En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1145
    8. Reeniähororeeniä

      Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1086
    9. Kävit nainen näemmä mun

      Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1049
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

      Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      267
      1029
    Aihe