Merja Raski

.rita

Kuka tietää tangokuningatar Merja Raskista?Keikkaileeko?Onko levyttänyt lähiaikoina?En löytänyt haulla paljonkaan tietoa hänestä.Merjalla on persoonallinen ja kiva ääni.Mielestäni hyvä kuningatar ja ihan kivan näköinen.

9

2731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maruzella

Viime viikonloppuna olin hänen keikallaan ja täytyy sanoa, että oli valitettavasti pettymys. Aiemmin pidin valtavasti hänen äänestään, mutta jotain oli tapahtunut. Merjan laulu ei kuulostanut yhtään hyvältä, vaan jotenkin laahaavalta ja liian taiteelliselta tanssiravintolaan. Eikä ollut laulu ihan puhdastakaan. Levyttänyt Merja ei ole käsittääkseni enää pitkiin aikoihin, mutta keikkailee kai jonkin verran.

• Aamuyö2010

Minäkin kaipailisin tätä artistia takaisin julkisuuteen, Merja hoi missä olet!? Minulla on lähes kaikki hänen levynsä, ja täytyy sanoa, että harvoin voi levystä sanoa, että pitää (lähes) kaikista kappaleista. Merjalla tämä "lahja" on. Lisäksi hänen äänensä oli Suomen kaunein, siis ainakin oli, viitaten tuon edellisen kommenttiin. Ymmärtääkseni valitsi perhe-elämän aktiivisen keikkailun sijaan. Täällä itä-helsingissä ainakin yhä kuunnellaan Merjaa ja muistellaan menneitä!
        Hyvää uutta vuotta!

• Polttavaa tulta
        Aamuyö2010 kirjoitti:

Minäkin kaipailisin tätä artistia takaisin julkisuuteen, Merja hoi missä olet!? Minulla on lähes kaikki hänen levynsä, ja täytyy sanoa, että harvoin voi levystä sanoa, että pitää (lähes) kaikista kappaleista. Merjalla tämä "lahja" on. Lisäksi hänen äänensä oli Suomen kaunein, siis ainakin oli, viitaten tuon edellisen kommenttiin. Ymmärtääkseni valitsi perhe-elämän aktiivisen keikkailun sijaan. Täällä itä-helsingissä ainakin yhä kuunnellaan Merjaa ja muistellaan menneitä!
        Hyvää uutta vuotta!

Merja lauantaina 45 v. Onnittelut ja lentosuukkoja! :) http://www.youtube.com/watch?v=M9XrZvsvZ8c
        t. sami

• Annu.
        Polttavaa tulta kirjoitti:

Merja lauantaina 45 v. Onnittelut ja lentosuukkoja! :) http://www.youtube.com/watch?v=M9XrZvsvZ8c
        t. sami

Tuo oli ihan kiva. Hänellä on persoonallinen ja hyvä ääni. Harmi ettei ole pärjännyt.

• Flower of my life
        Polttavaa tulta kirjoitti:

t. sami

Kuningattarellemme myös täältä!

• talvenruusu

Eikö kukaan tiedä mitään? Ei keikkaile enää ollenkaan??

• KunOn

Talven ruusu Merjan laulamana on yksi kauneimpia lauluja mitä tiedän.

• Anonyymi

Hyvä biisi:

Anna tuulten puhaltaa:

"Anna tuulten puhaltaa
      niiden mua kuljettaa,
      aina uusiin unelmiin.
      Anna tuulten puhaltaa,
      tummat pilvet hajoittaa
      yltä synkän taivaan"

• Anonyymi

Ei keikkaile, järviradio soittelee hänen levyjään silloin tällöin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6453
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      99
      1905
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      939
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe