Kuka tietää tangokuningatar Merja Raskista?Keikkaileeko?Onko levyttänyt lähiaikoina?En löytänyt haulla paljonkaan tietoa hänestä.Merjalla on persoonallinen ja kiva ääni.Mielestäni hyvä kuningatar ja ihan kivan näköinen.
Vastaukset 11
- maruzella
Viime viikonloppuna olin hänen keikallaan ja täytyy sanoa, että oli valitettavasti pettymys. Aiemmin pidin valtavasti hänen äänestään, mutta jotain oli tapahtunut. Merjan laulu ei kuulostanut yhtään hyvältä, vaan jotenkin laahaavalta ja liian taiteelliselta tanssiravintolaan. Eikä ollut laulu ihan puhdastakaan. Levyttänyt Merja ei ole käsittääkseni enää pitkiin aikoihin, mutta keikkailee kai jonkin verran.
- Aamuyö2010
Minäkin kaipailisin tätä artistia takaisin julkisuuteen, Merja hoi missä olet!? Minulla on lähes kaikki hänen levynsä, ja täytyy sanoa, että harvoin voi levystä sanoa, että pitää (lähes) kaikista kappaleista. Merjalla tämä "lahja" on. Lisäksi hänen äänensä oli Suomen kaunein, siis ainakin oli, viitaten tuon edellisen kommenttiin. Ymmärtääkseni valitsi perhe-elämän aktiivisen keikkailun sijaan. Täällä itä-helsingissä ainakin yhä kuunnellaan Merjaa ja muistellaan menneitä!
Hyvää uutta vuotta! - Polttavaa tulta
Aamuyö2010 kirjoitti:
Minäkin kaipailisin tätä artistia takaisin julkisuuteen, Merja hoi missä olet!? Minulla on lähes kaikki hänen levynsä, ja täytyy sanoa, että harvoin voi levystä sanoa, että pitää (lähes) kaikista kappaleista. Merjalla tämä "lahja" on. Lisäksi hänen äänensä oli Suomen kaunein, siis ainakin oli, viitaten tuon edellisen kommenttiin. Ymmärtääkseni valitsi perhe-elämän aktiivisen keikkailun sijaan. Täällä itä-helsingissä ainakin yhä kuunnellaan Merjaa ja muistellaan menneitä!
Hyvää uutta vuotta!Merja lauantaina 45 v. Onnittelut ja lentosuukkoja! :) http://www.youtube.com/watch?v=M9XrZvsvZ8c
t. sami - Annu.
Polttavaa tulta kirjoitti:
Merja lauantaina 45 v. Onnittelut ja lentosuukkoja! :) http://www.youtube.com/watch?v=M9XrZvsvZ8c
t. samiTuo oli ihan kiva. Hänellä on persoonallinen ja hyvä ääni. Harmi ettei ole pärjännyt.
- Flower of my life
Polttavaa tulta kirjoitti:
Merja lauantaina 45 v. Onnittelut ja lentosuukkoja! :) http://www.youtube.com/watch?v=M9XrZvsvZ8c
t. samiKuningattarellemme myös täältä!
- talvenruusu
Eikö kukaan tiedä mitään? Ei keikkaile enää ollenkaan??
- KunOn
Talven ruusu Merjan laulamana on yksi kauneimpia lauluja mitä tiedän.
- Anonyymi
Hyvä biisi:
Anna tuulten puhaltaa:
"Anna tuulten puhaltaa
niiden mua kuljettaa,
aina uusiin unelmiin.
Anna tuulten puhaltaa,
tummat pilvet hajoittaa
yltä synkän taivaan"- Anonyymi
Ei keikkaile, järviradio soittelee hänen levyjään silloin tällöin.
- Anonyymi00011
Sen kun tietäisi. Olin kova fani, olen yhä. Oli hyvännäköinen ja nätti ääni. Oli Speden speleissä 90-luvulla kikattelemassa, Seiskassa esitteli vaatekaappiaan, Tuttu juttu show:ssa esitti itse sanoittamansa laulun Mies ja huuliharppu, joka kertoi hänen isästään. Erottui alusta alkaen muista kauniilla äänellään ja lauluillaan. Oli sinkku, mutta löysi miehen, ja julkaistiin kappale Nyt tiedän mitä rakkaus on. Näistäkin ajoista jo 30 vuotta. Olen kuullut, että ei asuisi enää Köyliössä, vaan Nurmijärvellä tai Vantaalla nykyään. Mitähän tekee työkseen, kun ei kerran keikkaile enää? Ehkä on miehensä kanssa yritys?
Hänkin jo 6kymppinen muuten. Muistan hyvin, kun oli alle 30! Aika rientää niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan66682- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli49646Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33573En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32548Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7546- 48488
- 76472
- 33435