Kuka tietää tangokuningatar Merja Raskista?Keikkaileeko?Onko levyttänyt lähiaikoina?En löytänyt haulla paljonkaan tietoa hänestä.Merjalla on persoonallinen ja kiva ääni.Mielestäni hyvä kuningatar ja ihan kivan näköinen.
Merja Raski
9
2632
Vastaukset
- maruzella
Viime viikonloppuna olin hänen keikallaan ja täytyy sanoa, että oli valitettavasti pettymys. Aiemmin pidin valtavasti hänen äänestään, mutta jotain oli tapahtunut. Merjan laulu ei kuulostanut yhtään hyvältä, vaan jotenkin laahaavalta ja liian taiteelliselta tanssiravintolaan. Eikä ollut laulu ihan puhdastakaan. Levyttänyt Merja ei ole käsittääkseni enää pitkiin aikoihin, mutta keikkailee kai jonkin verran.
- Aamuyö2010
Minäkin kaipailisin tätä artistia takaisin julkisuuteen, Merja hoi missä olet!? Minulla on lähes kaikki hänen levynsä, ja täytyy sanoa, että harvoin voi levystä sanoa, että pitää (lähes) kaikista kappaleista. Merjalla tämä "lahja" on. Lisäksi hänen äänensä oli Suomen kaunein, siis ainakin oli, viitaten tuon edellisen kommenttiin. Ymmärtääkseni valitsi perhe-elämän aktiivisen keikkailun sijaan. Täällä itä-helsingissä ainakin yhä kuunnellaan Merjaa ja muistellaan menneitä!
Hyvää uutta vuotta! - Polttavaa tulta
Aamuyö2010 kirjoitti:
Minäkin kaipailisin tätä artistia takaisin julkisuuteen, Merja hoi missä olet!? Minulla on lähes kaikki hänen levynsä, ja täytyy sanoa, että harvoin voi levystä sanoa, että pitää (lähes) kaikista kappaleista. Merjalla tämä "lahja" on. Lisäksi hänen äänensä oli Suomen kaunein, siis ainakin oli, viitaten tuon edellisen kommenttiin. Ymmärtääkseni valitsi perhe-elämän aktiivisen keikkailun sijaan. Täällä itä-helsingissä ainakin yhä kuunnellaan Merjaa ja muistellaan menneitä!
Hyvää uutta vuotta!Merja lauantaina 45 v. Onnittelut ja lentosuukkoja! :) http://www.youtube.com/watch?v=M9XrZvsvZ8c
t. sami - Annu.
Polttavaa tulta kirjoitti:
Merja lauantaina 45 v. Onnittelut ja lentosuukkoja! :) http://www.youtube.com/watch?v=M9XrZvsvZ8c
t. samiTuo oli ihan kiva. Hänellä on persoonallinen ja hyvä ääni. Harmi ettei ole pärjännyt.
- Flower of my life
Polttavaa tulta kirjoitti:
Merja lauantaina 45 v. Onnittelut ja lentosuukkoja! :) http://www.youtube.com/watch?v=M9XrZvsvZ8c
t. samiKuningattarellemme myös täältä!
- talvenruusu
Eikö kukaan tiedä mitään? Ei keikkaile enää ollenkaan??
- KunOn
Talven ruusu Merjan laulamana on yksi kauneimpia lauluja mitä tiedän.
- Anonyymi
Hyvä biisi:
Anna tuulten puhaltaa:
"Anna tuulten puhaltaa
niiden mua kuljettaa,
aina uusiin unelmiin.
Anna tuulten puhaltaa,
tummat pilvet hajoittaa
yltä synkän taivaan"- Anonyymi
Ei keikkaile, järviradio soittelee hänen levyjään silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581