tyttö pussaa tyttöä

................

en tiiä et kuuluuks tää tänne, mut oon ruvennu huolestuun eräästä jutusta: tykkäätteks te pojat oikeesti siit ku tytöt suutelee keskenään? mä oon tyttö ja musta se on henk. kohtasesti .... ällöttävän näköstä (en oo mikään rasisti näitä kohtaan, mut oon hetero, joten ihan normaali reaktio). ei kai mun tuleva poikaystävä haluis et pussaisin naista? en haluu! :/ okei, tää kuulostaa tyhmältä ja lapselliselta, mut alko jotenki pelottaa ku pojat on kirjotellu tänne et "ku tyttö suutelee tyttöö nii se on sexyyyy"

10

2495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo Kivespussi

      1. Et voi olla rasisti koska rasismi on rotusyrjintää.
      2. Pojista se on kivaa! Siksi lesbopornoakin katsotaan :D

    • ...

      Kun näkee 2 kaunista naista nuolemassa toisiaan.

    • ......................

      miten se voi olla muka kaunista, siis HETEROMIEHESTÄ? ihan uskomatonta, en ymmärrä *pää hajoo*. :( jos mä nään kaks miestä nuolemas toisiaan esim. netis nii suljen sen sivun tai en ainakaan kiihotu :( ehkä oon tyhmä, mut mä en ymmärrä. enkä oo sit mikään ipanakaan enää, joten siitä on turha valittaa.

      • neil

        Jos se on sun mielestä iljettävää, niin älä katsele sitä. Kuulemma jotkut tytöt kiihottuu homopornosta, mutta heteropojat eivät tykkää katsella sellaista ollenkaan. Eli menee toisinkin päin.


      • m paattinen

        En ole koskaan erityisesti pitänyt kovasta pornosta. Tykkään sellaisesta vanhahtavasta siististä erotiikasta. Kaunis nainen siistissä asennossa. Mikäs sen kauniimpaa. Paitsi 2 naista!! Siis KAKSI (tai useampi) naista ja hellyyttä!! Siinä on samassa kauneus ja seksi. Siis kaksi kaunista asiaa yhdessä. Ei häiritsevää miestä jonka kokee kilpailijaksi ja josta ei ole kiinnostunut. Vaan ne kaksi tärkeintä NAINEN JA SEKSI. Täydellistä.


    • vähän mietitään.

      No eiköhän se ole ihan luonnollista että pojat tykkää lesboista, koska jos poika tykkää tytöistä, niin eiköhän sellanen lesbopari oo pelkkää unelmaa. "ei kai mun tuleva poikaystävä haluis et pussaisin naista? en haluu! :/ " sanoit tekstissäsi noin... vähän jäi ihmetyttämään että eihän kukaan voi vaatia toiselta mitä toinen ei halua. Enkä mä ainakaan haluisi että mun likka rupeis nuoleen ketään muuta muijaa vaikka se ehkä kaunista oliski. On se kuitenkin sellanen asia että jos seurustelee niin ei sitä omaa kultaa halua kellekkään muulle antaa "nuolettavaks"...

    • Tare

      No sama tunne tulee kun näen kaksi miestä suutelevan toisiaan että hyi helvetti, mutta kun taas tytöt tekee sitä niin se on kaunista ja muuten vai parempi homma kuin miesten kesken.

      • .x.

        se on vähän niinkus sukupuolinen asia. Tytöt ei välttämättä tykkää ku tytöt nuolee toisiaan, pojat ei ku pojat nuolee toisiaan... et silleen.. :/


    • Timo Kivespussi

      Jos harrastaa pornoelokuvia niin välillä tekee mieli katsoa lesboleffoja että ei aina oo kameran edessä vaan jonkun äijän hikiset kassit heilumassa. Kyllä tyttörakkaus on kaunista katseltavaa...ja vähän ronskimpi meininki sujuu myös tyttöjen kesken ;D

    • kaunista se kyllä on

      mut ihan sama :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe