pohjoseen lomalle?!?

kkk

tarkotuksena ois lähteä mieheni kanssa ens kuun aikana pohjoseen lomalle mutta ei olla koskaan siellä käyty ja nyt haluttaiskin tietoa että minne siellä kannattaa suunnistaa ja missä ois suht.koht. halpa yöpyä?? lähinnä mökkiyöpymistä etsimme (yksittäisiä mökkejä),mutta tietenkin kaikki tiedot ovat tervetulleita! jotain ihanaa luontomaisemaa kaipaamme,mutta sellane lapista varmaa löytyy kyl joka paikasta,mutta mikä ois sellanen in!! =)

7

1004

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

ja tuohon pitäisi jotain muka vastata ? Jospa kerrot minulle mihin siellä etelässä kannattaa mennä, missä on edullista yöpyä ja luettele kaikki paikat missä pitää käydä ? miltä nyt tuntuu ? kaykää vaikka Rovaniemi, Utsjoki, Inari, Muonio, Ylläs, Pallas, Saariselkä, Levi, Pyhä jne joko alkaa selvitä

• kkk

no aattelinpa et täältä vois tulla apuja mut eipä näköjään mitää järkevää..

• kari-
        kkk kirjoitti:

no aattelinpa et täältä vois tulla apuja mut eipä näköjään mitää järkevää..

Olen itsekin haeskellut viikon reissulle majoitusta Lapista, kolme yötä on jo hoidettu, pari vielä hakusessa.
        Sen huomion olen tehnyt, muina kesinä on reissattu etelässä päin, sähköposteihin on vastattu salamannopeasti, kun olen majoitusta kysynyt.
        Lapin majoitus"neuvoloihin" olen laittanut näköjään turhaan, kolmesta postista yhteen on vastattu, kiitos inari ja rovaniemi!

Mökithän on pääosin hienoja kelomökkejä, niissä kyllä viihtyy.
        Muutaman kerran Saariselällä käyneenä, olen sitä mieltä että siitä vasta alkaa maisemat muuttua erilaisiksi, katsottavaa riittää.

Älä lannistu, vaan etsi netin kautta mökkimajoitusta, kyllä sitä tarjontaa on.

• Riekko

Olen itse pohjois-Lapista kotoisin ja suosittelen tietysti matkaa ihan pohjoiseen ;)
      Maisemat ovat vaihtelevampia kuin keski-Lapin tasaisemmat metsämaisemat. Joko käsivarren Lappi tai Inari-Utsjoki, joista molemmista voi tehdä helposti esim päivämatkan Norjan puolelle, jossa on taas vielä erilaisempaa. Mökkimajoituksessa on tunnelmaa :)

• jeki

Osoitteesta www.nettimokki.com luulisi jotain löytyvän.

• paikallinen

osoitteesta www.aittatieva.net
      Rauhallisella paikalla Kittilässä. Mökeissä perusmukavuudet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      105
      1810
    2. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1650
    3. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      45
      1270
    4. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      1010
    5. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      177
      875
    6. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      820
    7. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      49
      766
    8. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      16
      733
    9. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      723
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      41
      678
    Aihe