pohjoseen lomalle?!?

kkk

tarkotuksena ois lähteä mieheni kanssa ens kuun aikana pohjoseen lomalle mutta ei olla koskaan siellä käyty ja nyt haluttaiskin tietoa että minne siellä kannattaa suunnistaa ja missä ois suht.koht. halpa yöpyä?? lähinnä mökkiyöpymistä etsimme (yksittäisiä mökkejä),mutta tietenkin kaikki tiedot ovat tervetulleita! jotain ihanaa luontomaisemaa kaipaamme,mutta sellane lapista varmaa löytyy kyl joka paikasta,mutta mikä ois sellanen in!! =)

7

1004

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

ja tuohon pitäisi jotain muka vastata ? Jospa kerrot minulle mihin siellä etelässä kannattaa mennä, missä on edullista yöpyä ja luettele kaikki paikat missä pitää käydä ? miltä nyt tuntuu ? kaykää vaikka Rovaniemi, Utsjoki, Inari, Muonio, Ylläs, Pallas, Saariselkä, Levi, Pyhä jne joko alkaa selvitä

• kkk

no aattelinpa et täältä vois tulla apuja mut eipä näköjään mitää järkevää..

• kari-
        kkk kirjoitti:

no aattelinpa et täältä vois tulla apuja mut eipä näköjään mitää järkevää..

Olen itsekin haeskellut viikon reissulle majoitusta Lapista, kolme yötä on jo hoidettu, pari vielä hakusessa.
        Sen huomion olen tehnyt, muina kesinä on reissattu etelässä päin, sähköposteihin on vastattu salamannopeasti, kun olen majoitusta kysynyt.
        Lapin majoitus"neuvoloihin" olen laittanut näköjään turhaan, kolmesta postista yhteen on vastattu, kiitos inari ja rovaniemi!

Mökithän on pääosin hienoja kelomökkejä, niissä kyllä viihtyy.
        Muutaman kerran Saariselällä käyneenä, olen sitä mieltä että siitä vasta alkaa maisemat muuttua erilaisiksi, katsottavaa riittää.

Älä lannistu, vaan etsi netin kautta mökkimajoitusta, kyllä sitä tarjontaa on.

• Riekko

Olen itse pohjois-Lapista kotoisin ja suosittelen tietysti matkaa ihan pohjoiseen ;)
      Maisemat ovat vaihtelevampia kuin keski-Lapin tasaisemmat metsämaisemat. Joko käsivarren Lappi tai Inari-Utsjoki, joista molemmista voi tehdä helposti esim päivämatkan Norjan puolelle, jossa on taas vielä erilaisempaa. Mökkimajoituksessa on tunnelmaa :)

• jeki

Osoitteesta www.nettimokki.com luulisi jotain löytyvän.

• paikallinen

osoitteesta www.aittatieva.net
      Rauhallisella paikalla Kittilässä. Mökeissä perusmukavuudet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      205
      2029
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1166
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      173
      1075
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      966
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      861
    6. 69
      772
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      772
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      727
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      337
      667
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      651
    Aihe