Hei auttakaa kiltit!
Miten voisi lähteä purkamaan ongelmaa, jossa excel taulukko luo omia tavuvälejä kirjainten joukkoon? Ty yliin nä in.
Virhe on vain joissakin soluissa, toisaalla ongelmaa saman taulukon sisällä ei ole. Olen yrittänyt jäljittää ongelman solujen kautta, mutta vika ei vaan tule esiin.
Vianmääritystä hankaloittaa osaltaan myös se, että excelin luoma tavutus näkyy vasta printatulla versiolla. Gush!
Excel luo omia tavuvälejä
Tumpelo
1
428
Vastaukset
- oiva
Moi
Virhe saattaa olla solujen muotoilussa, koita ensin siten että valikoit " kunnollisen" solun ja klikkaat muotoilusiveltimellä ja sen jälkeen klikkaat sitä solua mikä ei ole ok.
Toinen ehkä auttava vaihtoehto on funktio Trim, suomeksi poista.välit. tee virheellisen solun viereen Trim joka ottaa arvot virhe solusta, tämän jälkeen kopioit trimmatun ja liitän jälleen vaikka viereiseen paste special toiminolla pelkät arvot. deletoi virheellinen solu ja leikkaan sen tilalle toi paste special solun arvo. tämä yleensä auttaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889