Onko todellakin niin, ettei Helsingissä ole aikuisille tanssipaikkaa? Tarkoitan sellaista paikkaa, joka soittaisi monipuolista Sävelradio tyyppistä musiikkia. Väliin voisi laittaa silloin tällöin sykkeenkohottajaksi diskoteknoa. Siis musiikkia laidasta laitaan.
Onko olemassa muitakin kuin minä, jotka paikan puuttumisen vuoksi jäävät viikonloppuisin kotiin nyhjäämään?
Olisiko jossain joku aktiivi-ihminen, joka osaisi/jaksaisi/haluaisi jollain tavalla puuttua tähän ongelmaan?
Mielenosoitus? Ketää vastaan?
Jonkun paikan valtaus? Vanhat kääkät keppeineen tanssilattialle nuorten suosimaan paikkaan? Sisään niin aikaisin, ettei nuoria enää paljon sekaan mahtuisi. Vaatisimme mieleistämme musiikkia. Emme ostaisi mitään, ennen kuin mieleistämme musiikkia soitettaisiin.
Olenko ainoa?
Tanssijalkaa vipattaa
10
851
Vastaukset
- Discohumppa
Helsingistä sanoo mutta täällä Hämeessä on pari sellasta hyvää tanssipaikkaa jotka soittaa perinteistä paritanssi musaa ja kerran tunnissa discoo...:) Porukkaa käy ja homma toimii...:)
- Innokas
Olen kans innokas tanssin harrastaja, eli olen
valmis lähteen tanssimaan kun vain löytyis
hyviä paikkoja.
Ilmeisesti puuttuu rohkeita yrittäjiä tältä
alalta.
Ainakin mielestäni asiakkaita pitäis riittää
ja mäksukykyä riittää tästä ikäryhmästä.
Koska näissä harvoissa paikoissa joita on
tanssilattiat on täynnä.
Harmittavin takaisku oli kun Sillankorva
lopetettiin.
Siellä oli aina hyvä meininki ja hyviä
tanssiorkesteria.- kärsivä
Ei kai auta, jos meitä on vain kaksi huutamassa tanssipaikkaa:) Mistä saadaan lisää "mielenosoittajia"?
- ###
kärsivä kirjoitti:
Ei kai auta, jos meitä on vain kaksi huutamassa tanssipaikkaa:) Mistä saadaan lisää "mielenosoittajia"?
Paikkojen vähäisyys Helsingissä luultavasti johtuu siitä,että tanssiporukka ei juo=ei tuo rahaa.Kerätkää porukka ja ajakaa muualle.
- Innokas
kärsivä kirjoitti:
Minusta meitä on ainakin muitakin kun kulkee näissä muutamissa paikoissa sielä on kokolailla samoja tanssin harrastajia.
Minä käyn noin kaks, kolmekertaa kuussa joskus viikolla niin aina sielä tapaa samoja
tanssijoita.
Eli minusta ainakin tuntuu että heillä käyntejä on
useita kuussa joten ehkä siitä johtuu ettei
juomapulella ole niin menekkiä tanssinharrastajien
piirissä, mutta tuleehan tästä pääsylippu tuloja.
Ja voisihan ravintolan pitäjät kehittää jonkin
"hittijuoman" tähänkin tosin kohtuu hintaisen.
Ainakin olen kuullut että ei oluen kate ei ole
niin hyvä kun virvoitusjuomien.
Itse kulutan noin 100€ / kk:ssa tähän systeemiin
ehkä se on keskiverto kulutus.
Ja minusta tuntuu että moni valitsee ravintolan
jossa on hyvä tanssia ja olis muitakin tanssioita.
Uskon että tämä on monen tannsinharrastajan ajatus. - aloittelija
Innokas kirjoitti:
Minusta meitä on ainakin muitakin kun kulkee näissä muutamissa paikoissa sielä on kokolailla samoja tanssin harrastajia.
Minä käyn noin kaks, kolmekertaa kuussa joskus viikolla niin aina sielä tapaa samoja
tanssijoita.
Eli minusta ainakin tuntuu että heillä käyntejä on
useita kuussa joten ehkä siitä johtuu ettei
juomapulella ole niin menekkiä tanssinharrastajien
piirissä, mutta tuleehan tästä pääsylippu tuloja.
Ja voisihan ravintolan pitäjät kehittää jonkin
"hittijuoman" tähänkin tosin kohtuu hintaisen.
Ainakin olen kuullut että ei oluen kate ei ole
niin hyvä kun virvoitusjuomien.
Itse kulutan noin 100€ / kk:ssa tähän systeemiin
ehkä se on keskiverto kulutus.
Ja minusta tuntuu että moni valitsee ravintolan
jossa on hyvä tanssia ja olis muitakin tanssioita.
Uskon että tämä on monen tannsinharrastajan ajatus.Missä te keski-ikäiset käytte itsekkin haluaisin tanssia paritanssia ei mitään poskivalssia
vaan aitoa - Innokas
aloittelija kirjoitti:
Missä te keski-ikäiset käytte itsekkin haluaisin tanssia paritanssia ei mitään poskivalssia
vaan aitoaTässä tavallisemmat paikat missä minä käyn.
Vanha kellari,Maestro,Tulisuudelma Tikkkurila,
Ruusulinna Nurmijärvi,Pavi ,Puistokulma Vantaa,
Tanhuhovi Lohja.
Eli Hlsingin keskustassa ei montaa paikkaa ole. - aloittelija
Innokas kirjoitti:
Tässä tavallisemmat paikat missä minä käyn.
Vanha kellari,Maestro,Tulisuudelma Tikkkurila,
Ruusulinna Nurmijärvi,Pavi ,Puistokulma Vantaa,
Tanhuhovi Lohja.
Eli Hlsingin keskustassa ei montaa paikkaa ole.Kiitos talletan viestin ja yritän tulla mukaan tanssin pyörteisiin
- Anonyymi
aloittelija kirjoitti:
Kiitos talletan viestin ja yritän tulla mukaan tanssin pyörteisiin
No miten kävi?
- Anonyymi
Nämä tanssiharrastajat on saaneet kaikki hyvät tanssiravintolat tapettua pääkaupunkiseudulta.
Jos haluaa hyviin tansseihin, tarvii mennä hiukan kauemmas.
Tampereen lähellä oli vielä muutama vuosi sitten hyviä tanssipaikkoja, vaan tanssiharrastajat on jo saanut nekin tapettua.
Sama homma muualla. Isompien kaupunkien tanssiseurat tappaa ravintolatanssit. Ei kukaan viitsi edes kännissä katsella, kun tanssiseurojen porukat valtaa parketit ja huitoo keskenään.
Näin ravintoloiden on pakko poistaa tanssit, jotta maksavat asiakkaat pysyis/palais takaisin.
Yrittäjä ei voi pitää tansseja edes salaa, aina jostain tieto leviää tanssiseuroille ja asiakkaat häipyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639