Ei ole tullut kiitoskorttia

vieläkään

Mietin vaan, kun olimme viime kesäkuussa häissä. Laitoimme sadan euron shekin. Ei ole tullut kiitoskorttia. En minä sitä korttia varsinaisesti ole vailla, mutta tuli mieleen, kun siellä oli pöytä johon kuoret sai jättää, että onkohan joku pöllinyt shekin? Se oli kyllä parin nimille kirjoitettu. Vai kestääkö ne kortit näin kauan tulla, tietty jos pari ei niitä ole lähettänyt ollenkaan niin ok. Lähinnä siis sitä korttia kaipaisin merkiksi siitä, että lahja on saatu.

11

3958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieras-05

Itse olen ollut kuluneen vuoden aikana kolmissa häissä, joista yksikään hääpari ei ole jälkikäteen muistanut vieraita kiitos-kortilla.

Ilmeisessti kiitos-korttien lähettäminen ei enää kuuluu tapoihin. Hääperinteethän muuttuvat ja kaikki haluavat "oman näköiset häät" ehkä tämä kiitos-korttien lähettäminen ei ole nykypäivän hääparien näköistä.

• se maksaa

Ehkäpä niin. Varsinkin kun se maksaa.

• sentään
        se maksaa kirjoitti:

Ehkäpä niin. Varsinkin kun se maksaa.

Katinkontit se mitään hinnasta kiinni ole, se ei niin kallista ole se korttien lähettäminen, ettäkö se siitä voisi kiinni jäädä - toteutusvaihtoehtoja on niin monia!

Taitaa ennemminkin olla niin, että hääjärjestelyistä tulee monelle morsiolle niin "krapula" ettei jaksa enää korttien liikkeelle laittaimisesta innostua.

Jos kiitoskortit laitetaan, ne kyllä lähetetään kaikille riippumatta siitä oliko shekki kuinka suuri taikka saiko estyneinä paikalle saapumattomilta vierailta muistamisen "pelkästään" postikortilla. Siinähän kiitetään nimenomaan huomioimisesta ja muistamisesta eikä yksinomaa lahjasta.

• Maxi

Olen ollut kaksissa häissä lähivuosina ja molemmilla kerroilla tuli kiitos-kortti.

• hfhfhfh

Eräältä hääparilta ei tullut kiitosta koskaan ja nyt he ovat jo eronneet.

• Kysyvä kylän löytää, sanotaan

Kannattaiskos kysyä asiasta jos se noin paljon vaivaa vielä vuodenkin kuluttua häistä? Tai jos ette kehtaa kysyä itse hääparilta niin kysy vaikka toisilta jotka olivat häissä että onko heille tullut kiitoskorttia. Sata euroa on kyllä iso raha, toivottavasti ei ole mennyt vääriin käsiin.

• saa kyllä...

...jos on vieraana paikalla ollut, meni se lahja sitten kenen käsiin vaan, kortittomuus ei mun mielestäni ole merkki siitä, ettei lahja ole mennyt perille.
        mutta muilta vierailta kysyminen on mukin mielestä hyvä ajatus. saattaahan se postikin sotkea...

• serkun häissä

Elikkäs viime kesänä tuli oltua serkun häissä ja ei mitään kiitosta ole kuulunut jälkikäteen. Oli kyllä muutenkin vähän erilaiset häät kun sulhasen sukulaiset olivat kaikki aivan toisessa huoneessa talon toisella puolella istumassa...

• kysynyt

onko kukaan muu vieraana ollut saanut korttia - jos teidän korttinne vain on kadonnut postiavaruuteen?

• kyllä kesti

Serkkuni meni aikoinaa Tapaninpäivänä naimisiin. Kiitoskorttia saimme odottaa vuoden sillä se tuli yhdistettynä joulukorttina...Oltiin jo varmoja ettei sitä tule ollenkaan mutta tulihan se...

• kolopesijä

Kiitoskortti tuli meille toukokuisista häistä joulukortin mukana, että voi siis kestää.. Säästivät kai postikuluissa ja laittoivat sen takia kaksi korttia samassa, vaikken henk.koht. koko kiitoskorttia olisi kaivannutkaan:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7180
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2567
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2070
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1558
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1089
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      969
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      79
      889
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe