Ei ole tullut kiitoskorttia

vieläkään

Mietin vaan, kun olimme viime kesäkuussa häissä. Laitoimme sadan euron shekin. Ei ole tullut kiitoskorttia. En minä sitä korttia varsinaisesti ole vailla, mutta tuli mieleen, kun siellä oli pöytä johon kuoret sai jättää, että onkohan joku pöllinyt shekin? Se oli kyllä parin nimille kirjoitettu. Vai kestääkö ne kortit näin kauan tulla, tietty jos pari ei niitä ole lähettänyt ollenkaan niin ok. Lähinnä siis sitä korttia kaipaisin merkiksi siitä, että lahja on saatu.

11

3911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieras-05

      Itse olen ollut kuluneen vuoden aikana kolmissa häissä, joista yksikään hääpari ei ole jälkikäteen muistanut vieraita kiitos-kortilla.

      Ilmeisessti kiitos-korttien lähettäminen ei enää kuuluu tapoihin. Hääperinteethän muuttuvat ja kaikki haluavat "oman näköiset häät" ehkä tämä kiitos-korttien lähettäminen ei ole nykypäivän hääparien näköistä.

      • se maksaa

        Ehkäpä niin. Varsinkin kun se maksaa.


      • sentään
        se maksaa kirjoitti:

        Ehkäpä niin. Varsinkin kun se maksaa.

        Katinkontit se mitään hinnasta kiinni ole, se ei niin kallista ole se korttien lähettäminen, ettäkö se siitä voisi kiinni jäädä - toteutusvaihtoehtoja on niin monia!

        Taitaa ennemminkin olla niin, että hääjärjestelyistä tulee monelle morsiolle niin "krapula" ettei jaksa enää korttien liikkeelle laittaimisesta innostua.

        Jos kiitoskortit laitetaan, ne kyllä lähetetään kaikille riippumatta siitä oliko shekki kuinka suuri taikka saiko estyneinä paikalle saapumattomilta vierailta muistamisen "pelkästään" postikortilla. Siinähän kiitetään nimenomaan huomioimisesta ja muistamisesta eikä yksinomaa lahjasta.


      • Maxi

        Olen ollut kaksissa häissä lähivuosina ja molemmilla kerroilla tuli kiitos-kortti.


    • hfhfhfh

      Eräältä hääparilta ei tullut kiitosta koskaan ja nyt he ovat jo eronneet.

    • Kysyvä kylän löytää, sanotaan

      Kannattaiskos kysyä asiasta jos se noin paljon vaivaa vielä vuodenkin kuluttua häistä? Tai jos ette kehtaa kysyä itse hääparilta niin kysy vaikka toisilta jotka olivat häissä että onko heille tullut kiitoskorttia. Sata euroa on kyllä iso raha, toivottavasti ei ole mennyt vääriin käsiin.

      • saa kyllä...

        ...jos on vieraana paikalla ollut, meni se lahja sitten kenen käsiin vaan, kortittomuus ei mun mielestäni ole merkki siitä, ettei lahja ole mennyt perille.
        mutta muilta vierailta kysyminen on mukin mielestä hyvä ajatus. saattaahan se postikin sotkea...


    • serkun häissä

      Elikkäs viime kesänä tuli oltua serkun häissä ja ei mitään kiitosta ole kuulunut jälkikäteen. Oli kyllä muutenkin vähän erilaiset häät kun sulhasen sukulaiset olivat kaikki aivan toisessa huoneessa talon toisella puolella istumassa...

      • kysynyt

        onko kukaan muu vieraana ollut saanut korttia - jos teidän korttinne vain on kadonnut postiavaruuteen?


    • kyllä kesti

      Serkkuni meni aikoinaa Tapaninpäivänä naimisiin. Kiitoskorttia saimme odottaa vuoden sillä se tuli yhdistettynä joulukorttina...Oltiin jo varmoja ettei sitä tule ollenkaan mutta tulihan se...

      • kolopesijä

        Kiitoskortti tuli meille toukokuisista häistä joulukortin mukana, että voi siis kestää.. Säästivät kai postikuluissa ja laittoivat sen takia kaksi korttia samassa, vaikken henk.koht. koko kiitoskorttia olisi kaivannutkaan:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe