Noidalle.

AROSUSI-09

Eli alotetaan nyt vaikka tästä ja sen jälkeen vedetään pitkät lärvit./Itse asiassa toivon,että niin nuoret,kuin vanhat wiccat,osallistus keskusteluun.Mä olen tämmönen eklypklöptyklipitiklopitiklup...wiccalainen.Noita-Nainen jotain muuta.Yo.

43

2373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekoilla

      wanha ukko miten jaksat?

      • AROSUSI-09

        vaikka minkälaiset sekoilut.Tällä kertaa en edes pyyhi viestiäni.Vittu.


    • NoitaNainen

      Sulla aika pitkä tuo wiccalaiskoodi :) höhööö!

      Joku jo tuossa onkin kommentoinut, minä en sano mittää. Mänen suihkuun pesemään hiukseni tervashamppoolla.

      ...niin osallistua saa vapaasti ja jos oikein pitkä ketju kilahtaa, niin pietään kunnon Noitaloitsubileet. Kipataan monta padallista ilolientä ja taijotaan maapallo kuuhun. Jihuu!

      • AROSUSI-09

        Minä pistän kiljua tulemaan.


      • hare
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Minä pistän kiljua tulemaan.

        että kiljua...josko vaikka simaa kanssa:)


      • NoitaNainen
        hare kirjoitti:

        että kiljua...josko vaikka simaa kanssa:)

        Ahh..mikä nakumautinto!

        Mutta vetäisisin vähän paremmaks..Black Velvet ja Sandels :)


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Ahh..mikä nakumautinto!

        Mutta vetäisisin vähän paremmaks..Black Velvet ja Sandels :)

        on suunnaton makunautinto.Pistetään puoliks,jos nää ei osaa osaansa tulla ottamaan.Ziisus että Suomi on kaunis kieli,kun on hullu mieli.*Räppää automaattisesti*


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        on suunnaton makunautinto.Pistetään puoliks,jos nää ei osaa osaansa tulla ottamaan.Ziisus että Suomi on kaunis kieli,kun on hullu mieli.*Räppää automaattisesti*

        Mää en juo kiljua mää en juo kiljua mää en juo kiljua :o/

        Tekee mieli kiljua..*kiljuu täyttä kurkkuu*
        Ai kil juu, jos vielä räppäät !!!!


      • mää vaan
        NoitaNainen kirjoitti:

        Mää en juo kiljua mää en juo kiljua mää en juo kiljua :o/

        Tekee mieli kiljua..*kiljuu täyttä kurkkuu*
        Ai kil juu, jos vielä räppäät !!!!

        Te ootta hauskoja.
        Piffaan teille prenkut ja muut iloliemet jos lupaatte olla tappelematta. Ja jos toi Arosusi ei räppää.
        Ei helvetti, eihän semmosta tosiaan kestä erkkikään.


      • NoitaNainen
        mää vaan kirjoitti:

        Te ootta hauskoja.
        Piffaan teille prenkut ja muut iloliemet jos lupaatte olla tappelematta. Ja jos toi Arosusi ei räppää.
        Ei helvetti, eihän semmosta tosiaan kestä erkkikään.

        Räppi on persiistä..joujou!

        Jokos lähetää iloliemelle, kelloki on noin paljon.
        *tankkaa luutaansa*


      • AROSUSI-09
        mää vaan kirjoitti:

        Te ootta hauskoja.
        Piffaan teille prenkut ja muut iloliemet jos lupaatte olla tappelematta. Ja jos toi Arosusi ei räppää.
        Ei helvetti, eihän semmosta tosiaan kestä erkkikään.

        Tai ei sittenkään.Haadeksen vaimolle herkut terkut:P


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Räppi on persiistä..joujou!

        Jokos lähetää iloliemelle, kelloki on noin paljon.
        *tankkaa luutaansa*

        lentääki pölynimurilla.Mmh.Joujou.


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Tai ei sittenkään.Haadeksen vaimolle herkut terkut:P

        että ei sittenkään - räp!

        Jos haluut pysyä vielä putkessä, nii revi heviä vaa. \,,/

        Minä laitan terkkusia ja pipariherkkusia Tommi Taapermannille :I


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        että ei sittenkään - räp!

        Jos haluut pysyä vielä putkessä, nii revi heviä vaa. \,,/

        Minä laitan terkkusia ja pipariherkkusia Tommi Taapermannille :I

        Räppi räiskähtää.Se näköä päin päiskähtää.Punkku lasiin läiskähtää.Jou.


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Räppi räiskähtää.Se näköä päin päiskähtää.Punkku lasiin läiskähtää.Jou.

        Liemet liikahtaa.Pata heilahtaa.Noita keinahtaa. JouJou! *Räpräp*


    • wannabe-noita

      Minua on tässä vähän mietityttänyt, että onko täytettävä joku/joitakin vaatimuksia ollakseen wicca tai noita? Wiccalaisuus kiinnostaa minua mutta onko siis omattava jotakin luontaisia kykyjä tms?

      • AROSUSI-09

        eikä kukaan muu.Ei tässä duunissa mitään papereita kysytä:)/Jeesatkaa nyt joku tätäkin gimmaa,että sen kuva asiasta ei muhun pöljään rajottus?


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        eikä kukaan muu.Ei tässä duunissa mitään papereita kysytä:)/Jeesatkaa nyt joku tätäkin gimmaa,että sen kuva asiasta ei muhun pöljään rajottus?

        No juu täytyy myöntää ku sun viestejäs on täs aika paljon luettu, et aika pöljä olet. :P Mutta eikös se vain ole hyvä kuva wiccalaisista että kaikkihan me vähän pöljiä ollaan.. ja rentoa porukkaa. :> Tai ainakin kaikki ne keitä minä tunnen minun itseni lisäksi.

        Ja sulle wannabe, ainut vaatimus on halu oppia. :) Eipä kai siinä muuta.. ainakaan mun näkökulmasta. Kun on halu oppia, täyttää lopulta myös muut "vaatimukset"..


      • AROSUSI-09
        Mileana kirjoitti:

        No juu täytyy myöntää ku sun viestejäs on täs aika paljon luettu, et aika pöljä olet. :P Mutta eikös se vain ole hyvä kuva wiccalaisista että kaikkihan me vähän pöljiä ollaan.. ja rentoa porukkaa. :> Tai ainakin kaikki ne keitä minä tunnen minun itseni lisäksi.

        Ja sulle wannabe, ainut vaatimus on halu oppia. :) Eipä kai siinä muuta.. ainakaan mun näkökulmasta. Kun on halu oppia, täyttää lopulta myös muut "vaatimukset"..

        juhlaa vietämme ja happi alkaa tosissaan loppua.


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        eikä kukaan muu.Ei tässä duunissa mitään papereita kysytä:)/Jeesatkaa nyt joku tätäkin gimmaa,että sen kuva asiasta ei muhun pöljään rajottus?

        hölösuiseen pöljään, jotka keittelee kaikenmaailman kiljumistaikaliemiään ja harhailee maailmankaikkeuden laidalla vailla päämäärää.


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        hölösuiseen pöljään, jotka keittelee kaikenmaailman kiljumistaikaliemiään ja harhailee maailmankaikkeuden laidalla vailla päämäärää.

        pikku-vikkoille.Joku kerta enemmän selvinpäin vois jutella vaikka Gardnerista,mutta nyt on Sudella liian hyvä putki päällä moiseen jölpötykseen.Paistakoon tähdet päänne päällä.


      • lilylioneye
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        pikku-vikkoille.Joku kerta enemmän selvinpäin vois jutella vaikka Gardnerista,mutta nyt on Sudella liian hyvä putki päällä moiseen jölpötykseen.Paistakoon tähdet päänne päällä.

        Arosudella tietoa Gardnerin ja Laveyn suhteesta? Siis tunsivatko toisensa?


      • AROSUSI-09
        lilylioneye kirjoitti:

        Arosudella tietoa Gardnerin ja Laveyn suhteesta? Siis tunsivatko toisensa?

        tunsivat toisensa ainakin nimeltä.*Kaivelee lahonneita muistilaatikoitaan* Pohdiskeletko wiccan suhdetta satanismiin,vai kui?:)


      • lilylioneye
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        tunsivat toisensa ainakin nimeltä.*Kaivelee lahonneita muistilaatikoitaan* Pohdiskeletko wiccan suhdetta satanismiin,vai kui?:)

        minua kuin avointa kirjaa. Entäs semmonen jamppa kuin Ed Fitch? Hän on käsitykseni mukaan kuulunu samaan coveniin kuin Gardner.


      • AROSUSI-09
        lilylioneye kirjoitti:

        minua kuin avointa kirjaa. Entäs semmonen jamppa kuin Ed Fitch? Hän on käsitykseni mukaan kuulunu samaan coveniin kuin Gardner.

        Ajattelen uskontoja äärettömän moniksi ja pieniksi puroiksi jakautuneena virtana ja jokaisen uskonnon tarkoituksena kulkea niitä vastavirtaan,alkulähteille.Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.Käsityksestäni wiccan ja satanismin yhteydestä siis kyse:)


      • luminara

        Ei mielestäni tarvitse omata mitään erikoisia kykyjä voidakseen olla wicca itse tosin koen ikäänkuin aistivani ihmisten todelliset ajatukset energian värähtelyjen välityksellä, ihminen voi valehdella mitä haluaa, mutta energiat hänen ympärillään kertovat kyllä totuuden. Ehkä tämä on tullut wiccan myötä, ehkä se on ollut minulla aina mutta vain vahvistunut nyt... Jatkan harjoituksia ja tutustun paremmin uuteen "kykyyni" :)


      • luminara
        NoitaNainen kirjoitti:

        hölösuiseen pöljään, jotka keittelee kaikenmaailman kiljumistaikaliemiään ja harhailee maailmankaikkeuden laidalla vailla päämäärää.

        Eli eikös tässä olla vähän niinkun kaikki maailmankaikkeudenlaidalla harhailijoita, kuka enemmän kuka vähemmän... Itse ainakin tunnen välillä olevani harhailuretkillä vailla päämäärää ja täytyy sanoa että välillä se tekee ihan hyvää, siis harhailu


      • AROSUSI-09
        luminara kirjoitti:

        Eli eikös tässä olla vähän niinkun kaikki maailmankaikkeudenlaidalla harhailijoita, kuka enemmän kuka vähemmän... Itse ainakin tunnen välillä olevani harhailuretkillä vailla päämäärää ja täytyy sanoa että välillä se tekee ihan hyvää, siis harhailu

        Mutta iloisilla mielin ja matkatessaan pyrkii ilostuttamaan muitakin:)


    • nuuskuttaa

      jnilgy ähgyu ytfvhjjjjffft777
      miees kulkee aanettomasti

      • AROSUSI-09

        Noita itte vai joku toinen hullu?:P


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Noita itte vai joku toinen hullu?:P

        tuommone!!!! Yng :o/ Ja oonko mää hullu Elukan mielestä? Vastaan kohteliaasti kiitos kyllä. Kone läks toimii jotensakkin..katotaan nyt kuinka pitkään paukut riittää.


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        tuommone!!!! Yng :o/ Ja oonko mää hullu Elukan mielestä? Vastaan kohteliaasti kiitos kyllä. Kone läks toimii jotensakkin..katotaan nyt kuinka pitkään paukut riittää.

        Vaivas vehjettäs.Seuraava maailmanloppu on nykytietojen mukaan 6.9.06,eli kai se siihen asti pelittää.Ootsä mua parempi räpättäjä;Pättlen voitit kirkkaasti mutta se o hilkulla,kumpi on hullumpi.Tai elukampi.


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Vaivas vehjettäs.Seuraava maailmanloppu on nykytietojen mukaan 6.9.06,eli kai se siihen asti pelittää.Ootsä mua parempi räpättäjä;Pättlen voitit kirkkaasti mutta se o hilkulla,kumpi on hullumpi.Tai elukampi.

        Heinillä härkien kaukalon. Kukkapuskia raivasin ja istuttelin parvekelaatikkoihin ja puskajussina toimin like ö metsuri konsanaan. Pajut saip kyytiä. :X

        Sanon minä, että tosi tuomiopäivä olikin. Mun sähköposti ei toimi [email protected], mutta muut toimii. Kääjk! *hyppii tasajalkaa ja paukuttaa padan kansia yhteen*


      • NoitaNainen
        NoitaNainen kirjoitti:

        Heinillä härkien kaukalon. Kukkapuskia raivasin ja istuttelin parvekelaatikkoihin ja puskajussina toimin like ö metsuri konsanaan. Pajut saip kyytiä. :X

        Sanon minä, että tosi tuomiopäivä olikin. Mun sähköposti ei toimi [email protected], mutta muut toimii. Kääjk! *hyppii tasajalkaa ja paukuttaa padan kansia yhteen*

        Mörkö se lähti piiriin-eksyi matkalla Siiriin-lähtipä sana kiiriin-Mörkö&Siiri kirjattiin viiriin. Jou-Mään!


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Vaivas vehjettäs.Seuraava maailmanloppu on nykytietojen mukaan 6.9.06,eli kai se siihen asti pelittää.Ootsä mua parempi räpättäjä;Pättlen voitit kirkkaasti mutta se o hilkulla,kumpi on hullumpi.Tai elukampi.

        ot sää.


      • Rohdos

        toimii.Kaikki toimii kuten pallosta na!!:.kyy.


      • Rohdos
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Noita itte vai joku toinen hullu?:P

        Toimii vartaana


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Heinillä härkien kaukalon. Kukkapuskia raivasin ja istuttelin parvekelaatikkoihin ja puskajussina toimin like ö metsuri konsanaan. Pajut saip kyytiä. :X

        Sanon minä, että tosi tuomiopäivä olikin. Mun sähköposti ei toimi [email protected], mutta muut toimii. Kääjk! *hyppii tasajalkaa ja paukuttaa padan kansia yhteen*

        että varhaisteini-ikäiseni kaatanut ja pätkinyt koivuja landella.Hauskempaa puuhaa kuin netissä istuminen:)/Kekkasin,että eihän mun tarvitse yrittää sulautua osaksi maailmankaikkeutta,koska mähän jo olen osa sitä.Joka päivä jotain uutta./Tota menoa kun meuhkaat,niin tulee naapuri valittamaan metelistä.Durasel-noita.


      • AROSUSI-09
        Rohdos kirjoitti:

        Toimii vartaana

        Kannattaako mielitietylle tarjota valkosipulia,mansikoita ja chiliä samanaikaisesti ikäänkuin lav poussöninä? Jos ne vaikka sotkis tehosekoittimella ja laittas mehujäätelömuottiin ja sillai?/Muita helvettijuttuja ei tu mieleen,kuin että satanistin elämä on välillä yhtä helvettiä.


      • AROSUSI-09
        Rohdos kirjoitti:

        toimii.Kaikki toimii kuten pallosta na!!:.kyy.

        Tervetuloa tähän vaatimattomaan leiriin.Viipyykö vieras jonkin aikaa?


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        ot sää.

        Ihminen ihmettelee.


      • Rohdos
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Tervetuloa tähän vaatimattomaan leiriin.Viipyykö vieras jonkin aikaa?

        badam badam badam
        jonkin aikaa kyllä. tärkeää ei ole kenen aikaa. kaiken aikaa kaiken aikaa. asustan parhaiten taivasalla. taivas on alla. helvettinä.


      • AROSUSI-09
        Rohdos kirjoitti:

        badam badam badam
        jonkin aikaa kyllä. tärkeää ei ole kenen aikaa. kaiken aikaa kaiken aikaa. asustan parhaiten taivasalla. taivas on alla. helvettinä.

        on reikä.Tämä on ihan uusi ja ehjä.Arvovieraille vain parasta.Rapsututtaako?:)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe