olen 35v167-66-85b venäläinen bi-aviovaimo täällä suomessa. nyt etsin bi-naista minulle ja miehelleni kolmaneksi. mutta jos et halua miestäni voimme olla kahden ja katselkoon mieheni meitä.jos olet tosimielessä asiassa mukana niin mailaa minulle [email protected] lena
bi-aviovaimo
kaakkois-suomi
5
1241
Vastaukset
- Ystävä
Hus hus takaisin Venäjälle ja VÄHÄN ÄKKIÄ!!!
- bi-vaimo
häiritsijä ma.18.11.suomen kansalainen
- Jukkis
bi-vaimo kirjoitti:
häiritsijä ma.18.11.suomen kansalainen
Hei, älä välitä tuosta häiriköstä ja älä vastaile hänen viestiin. Sellaista on internetissä liikkuvat kaikenlaisia kirjoittajia. T Seriffi Jukkis
- Egon74
Hei,minulla ooks tarjous voisitko tulla virolaiselle miehelle ja naiselle kolmanneksi?
- Anonyymi00014
Joo
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3151715Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 48813
- 57804
- 74789
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117767- 48760
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60706