Laitoin nyt tänne kun tänne on enenkin kotiloaiheisiä myynti ilmoituksia laiteltu!
Myydään:
- Akaattikotiloita 1€/kpl (valmiita uusiis koteihin)! Kucvat ja nimet: www.freewebs.com/vikenin
- Meripihkakotiloita 0,50€/kpl (eivät vielä kuoriutuneet)
- Paratiisikotiloita (vain raidallisia keltaiset loppu) 1€/kpl ja 2€/3kpl (kohta valmiita)
- kierteissarvikotiloita 1€/3kpl saa myös yksitellen!
- isokiekkokotiloita 0,50€/kpl (vasta parin päivän ikäisiä joten niitö saa vielä odotella).
- Huppukotiloita 0,20€ (saatavilla heti)
- Ihan kohta myös touhuja ja muunnosliamkotiloita!
Postituksesta yms. www.freewebs.com/vikenin !
Myydään akaattikotiloita ja vähän muitakin!
kotilo-fani
4
408
Vastaukset
- olen kotilo-fani
Sähköpostini on [email protected] mutta tuokin löytyy sivuiltani. Tässä suora linkki http://www.freewebs.com/vikenin
- aar..
Voisitko erotella,mitkä on vesi-ja maakotiloita?Voisin ostaa aksujen kanssa sopivia lajeja...ja omppuja akvaarioon..
- kotilo-fani.
Taisit kirjoitella mun vieraskirjaankin? No lajeista pitäisi ennen ostoa ottaa aina selvää.
- aar..
kotilo-fani. kirjoitti:
Taisit kirjoitella mun vieraskirjaankin? No lajeista pitäisi ennen ostoa ottaa aina selvää.
Joo kirjotin vähän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174