Laitoin nyt tänne kun tänne on enenkin kotiloaiheisiä myynti ilmoituksia laiteltu!
Myydään:
- Akaattikotiloita 1€/kpl (valmiita uusiis koteihin)! Kucvat ja nimet: www.freewebs.com/vikenin
- Meripihkakotiloita 0,50€/kpl (eivät vielä kuoriutuneet)
- Paratiisikotiloita (vain raidallisia keltaiset loppu) 1€/kpl ja 2€/3kpl (kohta valmiita)
- kierteissarvikotiloita 1€/3kpl saa myös yksitellen!
- isokiekkokotiloita 0,50€/kpl (vasta parin päivän ikäisiä joten niitö saa vielä odotella).
- Huppukotiloita 0,20€ (saatavilla heti)
- Ihan kohta myös touhuja ja muunnosliamkotiloita!
Postituksesta yms. www.freewebs.com/vikenin !
Myydään akaattikotiloita ja vähän muitakin!
kotilo-fani
4
415
Vastaukset
- olen kotilo-fani
Sähköpostini on [email protected] mutta tuokin löytyy sivuiltani. Tässä suora linkki http://www.freewebs.com/vikenin
- aar..
Voisitko erotella,mitkä on vesi-ja maakotiloita?Voisin ostaa aksujen kanssa sopivia lajeja...ja omppuja akvaarioon..
- kotilo-fani.
Taisit kirjoitella mun vieraskirjaankin? No lajeista pitäisi ennen ostoa ottaa aina selvää.
- aar..
kotilo-fani. kirjoitti:
Taisit kirjoitella mun vieraskirjaankin? No lajeista pitäisi ennen ostoa ottaa aina selvää.
Joo kirjotin vähän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388