Onko joku kaynyt Roraimassa? Tai Roraimalla, eli tehnyt retken Gran Sabanalla sijaitsevalle poytavuorelle?
Itse pahkailin etta kavaisisin Venezuelassa kun taalla pain maailmaa olen.
Roraima
2
903
Vastaukset
- Päivi
Hei jos olet Venetzueelassa. Voitko kertoa millainen maa se on? Turvallisuus, hintataso,palvelualttius? Missä kannattaa käydä?
Ole kiltti jaa kokemuksesi, olen menossa tammikuussa 2007 Venetzueelaan lomalle.
Tietoa kaipaava Päivi- mutta aikomus
Talla hetkella olen Perussa, Limassa, mutta mielessa on ollut lahtea ehka pikapuoliin reissaamaan. Mitaan varmaa ei viela ole paatettyna, mutta houkuttelisi lahtea jokilaivalla ehka Pucallpa - Iquitos - aina Brasilian Manaukseen asti mikali hermot kestaa niin pitkalle. Sielta olisi lyhyt matka Venetsuelaan Santa Elena de Uairenin kaupunkiin, josta pitaisi edullisimmin jarjestya patikkaretki, n. 6 paivaa, tuolle mainitsemalleni Roraima-vuorelle, joka on kaiketi yksi Venetsuelan mielenkiintoisimpia nahtavyyksia, joskaan ei mikaan pakettimatkakohde. Sen jalkeiset suunnitelmat ovat viela kovasti auki...lomaa on jaljella viela 7 kuukautta, mutta budjetti on varsin pieni. Jos Venetsuelaan asti paasen voin sitten kertoilla kokemuksista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793