Onko joku kaynyt Roraimassa? Tai Roraimalla, eli tehnyt retken Gran Sabanalla sijaitsevalle poytavuorelle?
Itse pahkailin etta kavaisisin Venezuelassa kun taalla pain maailmaa olen.
Roraima
2
950
Vastaukset 2
- Päivi
Hei jos olet Venetzueelassa. Voitko kertoa millainen maa se on? Turvallisuus, hintataso,palvelualttius? Missä kannattaa käydä?
Ole kiltti jaa kokemuksesi, olen menossa tammikuussa 2007 Venetzueelaan lomalle.
Tietoa kaipaava Päivi- mutta aikomus
Talla hetkella olen Perussa, Limassa, mutta mielessa on ollut lahtea ehka pikapuoliin reissaamaan. Mitaan varmaa ei viela ole paatettyna, mutta houkuttelisi lahtea jokilaivalla ehka Pucallpa - Iquitos - aina Brasilian Manaukseen asti mikali hermot kestaa niin pitkalle. Sielta olisi lyhyt matka Venetsuelaan Santa Elena de Uairenin kaupunkiin, josta pitaisi edullisimmin jarjestya patikkaretki, n. 6 paivaa, tuolle mainitsemalleni Roraima-vuorelle, joka on kaiketi yksi Venetsuelan mielenkiintoisimpia nahtavyyksia, joskaan ei mikaan pakettimatkakohde. Sen jalkeiset suunnitelmat ovat viela kovasti auki...lomaa on jaljella viela 7 kuukautta, mutta budjetti on varsin pieni. Jos Venetsuelaan asti paasen voin sitten kertoilla kokemuksista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261454- 1131183
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22827- 111812
- 115804
- 18450
- 36413
- 57410
- 33403