As palvelua ei enää taida olla..?

hkdl

Ainakaan kukaan ei jouda vastaamaan. Kolmena päivänä olen yrittäny ja ainakin puoli tuntia kerrallaan... Ja sivulla lukee keskimääräisen jonotuksen olen pari minuuttia..

7

1257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole todellinen

Se on aika mikä menee kun automaatti vastaa siinä ei ole huomioitu sitä varsinaista musankuuntelu aikaa mikä on tosi aikaa vievää.Minä olen yrittänyt myös monta kertaa mutta kun se aina maksaa niin ei viitsi hirveen kauaa odotella.Pikku vinkin voin antaa .Kun se aspa aukee klo 9.00 näpyttele valmiiksi muut numerot ja tasan 9.00 näpyttelet sen vikan numeron sillee minä pääsin jopa 10 min. sisällä asiakas"palvelijan" juttusille.Netin kautta ei sieltä vastata kun siellä on tietojärjestelmät ihan pihalla.Mulla on saldorajoitus omassa kännyssä ja saldo nollaantui kuunvaihteessa mutta siellä on se saldolatauspuoli ihan sekaisin vaikken ole ladannut sinne mitään niin silti se näyttää että olisin laittanut lisää.Sitä se on ollut jo parikuukautta.

• K......

Totta ei siellä ole enää moneen kuukauteen tainnut olla ketään liekö kaikki potkittu pois ja laitettu automaatti vastailemaan.Taitaa olla lopun merkkejä .

• asiakaspalvelijoita

Ei ne mihinkään ole kadonneet mutta kun niitä on liian vähän soittelijoihin suhteessa eli kun selvitettäviä asioita on enemmän kuin kerkiävät selvittelemään niin siitä nämä ylipitkät jonotukset.Luulempa että aina vain menee vaikeammaksi.Minä sain yhteyden asiakasneuvontaan ja siellä oli kyllä kohtelias henkilö mutta valitettavasti kysymykseni oli liian vaikea eli ohjelmistoon ja sen virhetoimintoihin liittyvä etten siitä läpimenosta mitään hyötynyt.

• Taida olla

Onko muka Tele fInlandilla sitten joskus ollut asiakaspalvelua isolla A:lla, minun mielestä ei ikinä, ainakaan kunnollista, soittaminen maksaa, jopa jonotuskin, lyhyt aukioloaika, asiantuntematonta porukkaa, huonosti pääsee, iltaisin ja viikonloppuisin päivystys katoamisilmoituksia ja PUK koodeja varten, mutta sekään päivystys ei ole niin varmaa vastaako kukaan, siis voi luoja minä en ole koko operaattorihistorian aikana kokenu yhtä huonoa asiakaspalvelua kuin ainoastaan ACN:llä joka oli Virossa ja sieltä vastasi hoono soomi, ei sulla mitä vika liittymäsä, sun puhelin on rikki...

• Entinen asiakas

Kyllästyin kun en saanut koskaan kiinni asiakaspalvelun ihmisiä ainoastaan automaatin.

• *Maiju*
        Entinen asiakas kirjoitti:

Kyllästyin kun en saanut koskaan kiinni asiakaspalvelun ihmisiä ainoastaan automaatin.

olen miettinyt että pitäisikö vaihtaa liittymää/operaattoria kun justiin sinne asiakaspalveluun ei pääse koskaan.
        Mikähän olis paras ja edullisin operaattori??

• että moni
        *Maiju* kirjoitti:

olen miettinyt että pitäisikö vaihtaa liittymää/operaattoria kun justiin sinne asiakaspalveluun ei pääse koskaan.
        Mikähän olis paras ja edullisin operaattori??

teistä näyttää ostavan puhelimen jotta pääsisi soittamaan asiakaspalveluun :D

jos minä olen liittymään tyytyväinen, niin en suinkaan rupea vaihtamaan sitä toiseen operaattoriin jos aspalla menee huonosti ;)

täytynee hiukan mainostaa, että saunalahden aspaan voi soittaa täysin ilmaiseksi 24h/vrk, tosin vain s-lahden liittymillä :P

vertailun vuoksi voin vielä mainita, että jouduin soittamaan s-lahden aspaan eilen ja jouduin jonottamaan peräti 7min :(

mainittakoon vielä, että selvitettiin aspan kanssa, miksi tekstiviestillä tilattuja asetuksia ei ilmesty ja ei aikaakaan kun homma oli kunnossa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1115
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      929
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      845
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      835
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe