Kertokaapa...

Ase-Aatami

Miksi valitsitte skodan? Itse en näe tuolle valinnalle mitään muuta syytä kuin a) Raha, b) Skodauskollisuus?
Itse olen monia autoja ajanut ja kyllä tätä skodaa kehutaan jokapaikassa vähän liikaa... Oisko mainosmiesten maksama juttu? En kyllä moista vehjettä viitsisi ottaa, saati sillä ajella! Tällä iällä kun jo alkaa jo olla aika mukavuudenhaluinen. Skodalla ajaissa tulee mieleen vähän pappatunturi.

46

4875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghjhjk

vilpittömällä mielellä heitetty kysymys. Kerropa aatami näin alkuun, että onko henkilökohtaisesti tullut testattua sitä uutta Skodaa? Katellaan sitten lisää.

• Ase-Aatami

on tullut ajeltua kyseisellä värkillä, ikävä kyllä. Eikö se jo tuosta edellisestä viestistä selvinnyt?

• dghdgh
        Ase-Aatami kirjoitti:

on tullut ajeltua kyseisellä värkillä, ikävä kyllä. Eikö se jo tuosta edellisestä viestistä selvinnyt?

"monia autoja" on niin laaja käsite.

Menit sitten kuitenkin viitsimään/testaamaan tuota, vaikket omien sanojesi mukaan moisella viitsisi ajella. Mistä moinen hullunrohkea veto?

• Ase-Aatami
        dghdgh kirjoitti:

"monia autoja" on niin laaja käsite.

Menit sitten kuitenkin viitsimään/testaamaan tuota, vaikket omien sanojesi mukaan moisella viitsisi ajella. Mistä moinen hullunrohkea veto?

En siis mitenkään pyrkimällä ole pyrkinyt skodaa testaamaan! Enkä muitakaan autoja. Mulla nyt vaan on niin laaja tuo ystäväpiiri että sinne mahtuu skodistejakin. On sitten tullut ajeltua niilläkin, syystä tai toisesta!
        Mutta tämä palsta nyt vain erityisesti "pisti silmään", kuinka skodan omistajat luulevat heidän kulkupelinsä olevan "se paras" kaikilta ominaisuuksiltaan! Siltä ainakin jutut vaikuttaa... Halpa on halpa ja siitä ei hyvää saa! 110 ladaa muuten en ole testannut, että siihen verrattuna skoda voi olla ihan hyvä!(mukavuus, ominaisuudet jne)
        Luotettavuuteen en puutu kun ei ole omakohtaista kokemusta.

• ghjkgj
        Ase-Aatami kirjoitti:

En siis mitenkään pyrkimällä ole pyrkinyt skodaa testaamaan! Enkä muitakaan autoja. Mulla nyt vaan on niin laaja tuo ystäväpiiri että sinne mahtuu skodistejakin. On sitten tullut ajeltua niilläkin, syystä tai toisesta!
        Mutta tämä palsta nyt vain erityisesti "pisti silmään", kuinka skodan omistajat luulevat heidän kulkupelinsä olevan "se paras" kaikilta ominaisuuksiltaan! Siltä ainakin jutut vaikuttaa... Halpa on halpa ja siitä ei hyvää saa! 110 ladaa muuten en ole testannut, että siihen verrattuna skoda voi olla ihan hyvä!(mukavuus, ominaisuudet jne)
        Luotettavuuteen en puutu kun ei ole omakohtaista kokemusta.

Totta munassa jokainen ostaa itselleen sen auton, minkä parhaaksi tarpeisiinsa katsoo. Tämä ei liene synti Skodistillekaan. Näin varmaan toimii jokainen autonostaja merkistä riippumatta.

Ja epäilit yhden vaikuttimen olevan raha. Totta tämäkin. Raha on varmasti samanlainen vaikutin jokaiselle autonostajalle, merkistä ja hintatasosta riippumatta. Harvassa on ne tyypit, joille ei ole paskankaan väliä siitä, paljonko autoon tarvitsee kiinnittää rahaa. myös itselläni oli tietty budjetti käytössä, siitä vertailemaan mitä sillä saa, mikä tuote täyttää minun ja perheeni tarpeet parhaiten, ja kas; Skodahan se oli. Mikä tuossa meni väärin, tai mikä oli ihmeellsitä, että piti tulla tänne taivastelemaan?

Halpa ja halpa.. aika iso osa esim. myydyistä Octavioista on dieseliä, joten hinnat pyörii päälle 30teur. Onko tämä halpa hinta moisesta pikkuautosta (sellaiseksihan se täällä on leimattu), en tiedä, mutta halvempiakin saa. Taitaa kohta olla keskiluokan ns. käyttöautoista sieltä kalleimmasta päästä hinnoiltaan.

• Fabiaani
        ghjkgj kirjoitti:

Totta munassa jokainen ostaa itselleen sen auton, minkä parhaaksi tarpeisiinsa katsoo. Tämä ei liene synti Skodistillekaan. Näin varmaan toimii jokainen autonostaja merkistä riippumatta.

Ja epäilit yhden vaikuttimen olevan raha. Totta tämäkin. Raha on varmasti samanlainen vaikutin jokaiselle autonostajalle, merkistä ja hintatasosta riippumatta. Harvassa on ne tyypit, joille ei ole paskankaan väliä siitä, paljonko autoon tarvitsee kiinnittää rahaa. myös itselläni oli tietty budjetti käytössä, siitä vertailemaan mitä sillä saa, mikä tuote täyttää minun ja perheeni tarpeet parhaiten, ja kas; Skodahan se oli. Mikä tuossa meni väärin, tai mikä oli ihmeellsitä, että piti tulla tänne taivastelemaan?

Halpa ja halpa.. aika iso osa esim. myydyistä Octavioista on dieseliä, joten hinnat pyörii päälle 30teur. Onko tämä halpa hinta moisesta pikkuautosta (sellaiseksihan se täällä on leimattu), en tiedä, mutta halvempiakin saa. Taitaa kohta olla keskiluokan ns. käyttöautoista sieltä kalleimmasta päästä hinnoiltaan.

Yksinkertaisesti Fabia RS oli paras ajaa niistä mitä koeajoin. Lisäksi kulutus/kiihtyvyys suhde oli ylivoimaisesti paras. Vai löytääkö Antero minulle toisen auton joka pääsee 4,5 litraan satasella maantiellä ja kiihtyy reippaasti alle kymmeneen sekuntiin nollasta sataan?

Skodistisuus ei oikein voinut olla syynä, koska tämä on ensimmäinen Skodani.

Kyllä tämän antiskodaisuuden ymmärtää juuri näillä vanhemmilla herroilla, koska he ovat itse kokeneet aikoinaan Skodan heikommat ajat. Itse olen onneksi sen verran nuori, että voin tehdä johtopäätökseni merkistä nykyisten HYVIEN mallien perusteella.

• mlehtinen
        Fabiaani kirjoitti:

Yksinkertaisesti Fabia RS oli paras ajaa niistä mitä koeajoin. Lisäksi kulutus/kiihtyvyys suhde oli ylivoimaisesti paras. Vai löytääkö Antero minulle toisen auton joka pääsee 4,5 litraan satasella maantiellä ja kiihtyy reippaasti alle kymmeneen sekuntiin nollasta sataan?

Skodistisuus ei oikein voinut olla syynä, koska tämä on ensimmäinen Skodani.

Kyllä tämän antiskodaisuuden ymmärtää juuri näillä vanhemmilla herroilla, koska he ovat itse kokeneet aikoinaan Skodan heikommat ajat. Itse olen onneksi sen verran nuori, että voin tehdä johtopäätökseni merkistä nykyisten HYVIEN mallien perusteella.

Kiihtyvyys/kulutussuhde oli minullakin aika vahva kriteeri Octaviaa (2.0 Tdi) ostaessa. TM testin mukaan kulutus 4.9 ja 0-100 9.2. Ei tosin samaan aikaan...

Toisena vaihtoehtona oli C5 joka taas edustaa ihan toisentyyppistä autoilun mukavuutta. Skodaan sain mielestäni paremman kaupan joten sillä mennään seuraavat kolmisen vuotta.

• stp

se suurin syy omalla kohdalla taitaa tosiaan olla se raha. Minä kun en ole vielä ehtinyt siihen ikään, että voin rehennellä olevani niin vanha ja arvokas etten voi ajaa muulla kuin sillä kalliilla saksalaisella. Minä olen oikein tyytyväinen saadessani vakiovarusteena sellaista mitä arvoautoihin ostetaan rahalla. En myöskään kiellä sitä, ettenkö olisi seurannut uuden Octavian menestystä erilaisissa vertailuissa ja testeissä, omalla kohdallani tämä on yksi syy, miksi kaupat Octaviasta ovat kovin lähellä.

Toivon kovasti päästessäni Aatamin ikään. Siihen ikään jolloin alan olla mukavuudenhaluinen. Ikään, jolloin asunto on maksettu, ja voin vapaasti ostaa sen kalliin saksalaisen auton tai voin ostaa sitä, mikä vain mukavinta on... Silloin toivon, että minulla on kuitenkin elämä, että on muutakin tekemistä kuin mennä nettiin kyselemään itseäni köyhemmiltä "miksi ostat Skodan kun maailmassa myydään Mersuja ja Bemareita"

• uikugihuio

Kuka sitä nyt uusia mersuja ja bemuja ostaa. Niitähän saa saksasta halpoja 500000 km ajettuja
        primium autoja. Juu siellä ne rikkaat käy.

• Fat boy

a. Myöskin Superbin menestys lukuisissa testeissä ,sekä omat kokemukset puolisivat hankintapätöstä.

Katotaan sitten,kun olen vanha ,niinkuin sinäkin ,ehkä voin ostaa Mersun.
      Tosin ,jos Mersun laatu ei käänny nousuun,niin tuskin.

• eläkepottiin!

Tälleen viiskymppisenä nimenomaan mukavuudenhalu on Skodan omistamisen pääsyitä. Ja veikkaanpa, että 95% ihmisistä raha asettaa reunaehdot auton mallille myös. Ocu nyt on tullut hyvinkin edulliseksi ylläpidoltaan, esim. normaalien vuosihuoltojen päälle vasta nyt vaihdatin etujarrupalat eka kertaa. Mittarissa kohta 125 tonnia.
      Voisihan auto olla vaikka joku kalliinpi Volvo huippukustannuksineen - ei kiitos. Tunnen ex-Volvo-miehiä, joille uusi Skoda paremmin varusteltuna on ollut suorastaan unelmien täyttymys. Ja eilisestä Tuulilasista sai taas lukea aivan omalla nimellään esiintyvän lukijan arvion autosta: "ei enää ikinä Volvoa" ...
      (Tuo merkki nyt vain yhtenä mieleenjuolahtaneena - samaisesta Tuulilasista selvisi myös että pohjoismaisessa Merkkien Merkki -tutkimuksessa Skodan arvostuksella uudehkojen autojen joukossa alkaa olla hyvää nostetta!)

• Ase-Aatami

sitä tuulipukukansan lehteä. Minä nauran sille. Oikeasti! Jutut ovat tuulipukulehdessä sitä tasoa että ei niitä nauramatta lue!

• uskottavuutta
        Ase-Aatami kirjoitti:

sitä tuulipukukansan lehteä. Minä nauran sille. Oikeasti! Jutut ovat tuulipukulehdessä sitä tasoa että ei niitä nauramatta lue!

Tuulipukukansan lehteen ei kirjoittanut lukijanpostiin nimimerkki "Ase-Aatami" vaan lukija, aivan omalla nimellään Ylöjärveltä. Tämä asettaa Tuulilasin kirjoituksen uskottavuuden täysin toiselle tasolle kuin millä tämän palstan tekstit ovat.

• sanottuna

minä vain halusin Skodan! Raha ei merkitse mitään sillä sitähän saa kun käy pankkiautomaatilla ja nostaa tililtä.

• täällä

Itse halusin käytetyn Ocun ja rahat siihen oli kanssa plakkarissa. Käytettyjen Octavioiden kysyntä vaan teki tepposet, autot ei kauaa myynnissä viipyneet. Lopulta tärppäsi kun iskin kiinni juuri myyntiin tulleeseen Octaviaan (netissä) ja parin tunnin kuluttua ilmoituksensa julkaisemisesta ja koeajoni jälkeen myyjä sopi kaupat kanssani ...

Että hieman naurattaa täällä kerrotut sadut Octavian huonosta jälleenmyyntiarvosta ja huonosta haluttavuudesta ;-)

• Ase-Aatami
        täällä kirjoitti:

Itse halusin käytetyn Ocun ja rahat siihen oli kanssa plakkarissa. Käytettyjen Octavioiden kysyntä vaan teki tepposet, autot ei kauaa myynnissä viipyneet. Lopulta tärppäsi kun iskin kiinni juuri myyntiin tulleeseen Octaviaan (netissä) ja parin tunnin kuluttua ilmoituksensa julkaisemisesta ja koeajoni jälkeen myyjä sopi kaupat kanssani ...

Että hieman naurattaa täällä kerrotut sadut Octavian huonosta jälleenmyyntiarvosta ja huonosta haluttavuudesta ;-)

"raha ei merkitse mitään" ja ajatte tosiaan skodalla!? Jos mulle ei raha merkkais mitään niin itse en ajaisi ollenkaan vaan mulla olis autonkuljettaja 24h ja pitemmät matkat kulkisin lentokoneella. Mutta en totisesti edes koskisi skodaan. Yhtä ällöttävä laite kuin saab... Tällasia tunteita minussa herättää..sorry skodistit

• näyttää siltä
        Ase-Aatami kirjoitti:

"raha ei merkitse mitään" ja ajatte tosiaan skodalla!? Jos mulle ei raha merkkais mitään niin itse en ajaisi ollenkaan vaan mulla olis autonkuljettaja 24h ja pitemmät matkat kulkisin lentokoneella. Mutta en totisesti edes koskisi skodaan. Yhtä ällöttävä laite kuin saab... Tällasia tunteita minussa herättää..sorry skodistit

että Aatamin Skoda-vastaisuus on pelkästään uskonnollista laatua. Hassua, kuinka autot herättävät suuria tunteita ja mielipiteet perustuvat useimmiten pelkkiin "fiiliksiin" ja kuvitelmiin.

Näissä asioissa äijät ovat näköjään yhtä tunteellisia ja herkkähipiäisiä kuin naiset. Näillähän tulee niitä konflikteja että "tuonväristä mekkoa en voisi pukea päälleni" ja "tuo naapurin rouvan kampaus on aivan kamala".

• Fabiaani
        Ase-Aatami kirjoitti:

Minun mielestä on ällöttävää, että joku jaksaa pyöriä tällä palstalla jakelemassa tyhmyyttään VAIKKA EI EDES KOSKISI KO. PALSTAN EDUSTAMAAN AUTOMERKKIIN. Mikä saa sinut, aikuisen miehen, tekemään näin? Jos tarvitsee purkaa ahdistusta niin mene vaikka huutamaan kakaroillesi.

Voisit myös julkistaa oman, ei niin ällöttävän, autosi merkin (annas kun arvaan, BMW tai Audi), jotta me Skodakuskit voidaan selittää miten laaduton, meluisa, pieni, ylihintainen ja ällöttävä ko. vehje on.

• haa
        Ase-Aatami kirjoitti:

Mitä hyötyä sinun on nimettömänä täällä kertoilla tuntojasi? Ei ketään kiinnosta tuulesta keksityt juttusi eikä niillä todella ole pienintäkään painoarvoa. Huuhaa-palsta on käsittääkseni oikea osoite jutuille, joissa henkilö ei kykene asettamaan sanoihinsa mitään oikeata sisältöä. Kyseisen palstan kaksi lukijaa olisivat juuri oikea kohderyhmä viimeaikaisille viesteillesi, täällä tuhannet lukijat joutuvat syyttään seulomaan viestisi järkevimmistä kirjoituksista.

• joka tapauksessa

koeajoin sen ennenkuin mitään TESTIVOITTOJA oli edes julkaistu. Ja kyllähän se sen verran hyvältä tuntui, että päätin ostaa.

Siisti muotoilu, asialliset sisätilat, tarkoituksenmukainen tavaratila, kohtuullinen hankintahinta, edulliset vakuutukset ja toivon mukaan halvat huollot/vähän vikoja.

"Status"asioille viittaan kintaalla. Ostin sen omaa käyttöä varten, en naapureita härnätäkseni.

Toistaiseksi en ole pettynyt valintaani. En siis aio sanoa että ensimmäinen ja viimeinen Skodani.

• hyvät

ajo-ominaisuudet.

• Edellinen ajopeli on VW Passat 1.9TDI Variant AUT Comf. -00

Eli kyse ei ole merkkiuskollisuudesta.

Koeajoin seuraavat:

VW Passat 2.0TDI DSG Var. Comf.
      VW Golf 2.0TDI Manuaali Comf.
      Skoda Octavia 2.0TDI DSG Comb. Eleg.

Kaikki siis samalla koneella ja farkut DSG:llä

Passat oli jotenkin sellainen "rimpula" tuntui niinkun olisi ajanut jotain 60-luvun amerikkalaista keinutuolia.

Golf oli muuten ok, mutta tilat ahtaat. DSG:llä senkin olisin tilannut, jos olisin valinnut.

Skodassa oli tilaa mukavasti ja en huomannut mitään osa-aluetta, jossa Passat olisi sen päihittänyt. Numeroissa ehkä jossain kontin tilavuudessa muutamalla litralla, mutta muuten ei.

Eli sain mielestäni huomattavasti miellyttävämmän auton Skodasta. En toki laske sitäkään pahaksi asiaksi, että säästin samalla n. 15000 Euroa.

Lopputulema on siis se, että nyt on Skoda tilattu ja odotellaan sen tuloa.

• 1.8T

Yksi syy oli valintaani se että isälläni on skoda jossa ei mitään vikoja ( verrattuna silloiseen opel vectraani), toinen oli hinta, kolmas oli 1.8 Turbokone ja neljäntenä vaikutti väliraha joka oli porin rintajoupilla kaikkein paras minun kannaltani. Näillä perusteilla valitsen oman skodani.
      Ja päivääkään en ole katunut, muuta kuin sitä etten ostanut rs skodaa..

• 1.8T

Kaverillani audi A4 1.8T ollut puoli vuotta ja 5 kertaa ollut korjaamolla. Itselläni ei skodassa ole ollut mitään vikaa. nyt olen tekemässä vaihtoa rs skodaan.. katsotaan väliraha...

• ja onko se sinun?

Vai jonkun muun.

• jakeluun!
        autoista kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=588&posting=22000000016695583

En oikein usko, että kaveri 90-luvun alun Mitsubishilla tulisi tälle palstalle rehvastelemaan ja vielä luulisi, että kyseinen kulkinen herättäisi sääliä suurempia tunteita kanssa-autoiljoissa!

Saksastakin sentään saisi kohtuuhintaan niitä Bemareita ja Audeja, joilla voisi omaa itsetuntoaan yrittää nostattaa! Menikös se Mitsu muuten konkkaan muutama vuosi sitten - sehän oli Skodan ohella myös Helkaman edustama merkki?

• Ase-Aatami
        jakeluun! kirjoitti:

En oikein usko, että kaveri 90-luvun alun Mitsubishilla tulisi tälle palstalle rehvastelemaan ja vielä luulisi, että kyseinen kulkinen herättäisi sääliä suurempia tunteita kanssa-autoiljoissa!

Saksastakin sentään saisi kohtuuhintaan niitä Bemareita ja Audeja, joilla voisi omaa itsetuntoaan yrittää nostattaa! Menikös se Mitsu muuten konkkaan muutama vuosi sitten - sehän oli Skodan ohella myös Helkaman edustama merkki?

Löysihän ne poijat sillä aikaa ne kaksi merkkiä jotka minulla on ja joille täällä on oma palsta! Hyvä suoritus, olettepa fiksuja.
        Juuri heräsin tässä päiväunilta ja pitää otta krapularyyppyä, vaikuttaa nyt siltä että katkaisen putken tänään, etten joudu enempää kirjottamaan teille tänne.
        soon moro!

• siksi

ajoin audil mikä maksoi noin 58tuhatta uutena 05. Kunnes koeajoin skodan farkun 2.0 tdi automaatti jolle tuli hintaa noin 42 tonnia. eli erotusta aika paljon ja skodan mittaris on nyt noin 25 tuhatta kilometria ja voin sanoa ettei hävi mitenkään edelliselle kulkuneuvolle. Eli hinta ei ratkaissut. vaan se etten maksa tyhjästä tai merkistä koska ei se ole sen arvoista. eli skodan audin hinta/laatusuhde on persiillään. Ps voin sanoa skodan ajajat ei oo pelkästään tuulipuku kansaa kyl sielt löytyy myös puku porukkaa eli ei se aina ole rahasta kiinni.

• ei tapoja
      • '''''

• touhua

Luulen myös, että tällaiset kirjoittajat saavat palstoilla "tukea" omille mielipiteilleen kirjoittelemalla välillä rekisteröimättömillä nimimerkeillä. Kirjoitustyylin pienet vivahteet ovat joskus paljastavia.

• Ase-Aatami

mille nimimerkille vastasin? Ja huomasitko että se oli lainausmerkeissä? Etpä tietenkään, ajathan skodalla. Loota ja neljä pyörää. Heh. Hauska muuten kyykyttää skodia tuolla tienpäällä. Skodapoijjat luuloo jotta se rs on Niiiiiiin tehokas, mukava aina polkasta pikkusen kun "lentäväkyrpä" yrittää ohi. Ja siitäkös ne vasta hullaantuu yrittämään... Mutta kun ei riitä sokotassa teho että ohi pääsis niin ei riitä! Ja se syö miestä.

• siis
        Ase-Aatami kirjoitti:

mille nimimerkille vastasin? Ja huomasitko että se oli lainausmerkeissä? Etpä tietenkään, ajathan skodalla. Loota ja neljä pyörää. Heh. Hauska muuten kyykyttää skodia tuolla tienpäällä. Skodapoijjat luuloo jotta se rs on Niiiiiiin tehokas, mukava aina polkasta pikkusen kun "lentäväkyrpä" yrittää ohi. Ja siitäkös ne vasta hullaantuu yrittämään... Mutta kun ei riitä sokotassa teho että ohi pääsis niin ei riitä! Ja se syö miestä.

oot niitä tien tukkoi jotka ajaa satasen rajotuksel 80 ja kun ohi meinaa niin painetaan kaasua kerroppa milläs leikki autol sää ajelet.

• Aatamilta
        Ase-Aatami kirjoitti:

suosittelisin pitämään turpaa pienemmällä ja pysyttelemään mieluummin niiden tussareiden parissa eikä autojen.

• tuttua ...
        Ase-Aatami kirjoitti:

Ah, niin tuttua tekstiä niiltä sivupersooniltasi. Ei tarvita kummoisia kykjä löytää ne muut "Ase-Aatamit"!
        Ollaanko jo nykyään tilanteessa, jossa tänne palstalle provvotekstejä suoltaa vain yksi ja sama henkilö?

• Ase-Aatami
        tuttua ... kirjoitti:

Ah, niin tuttua tekstiä niiltä sivupersooniltasi. Ei tarvita kummoisia kykjä löytää ne muut "Ase-Aatamit"!
        Ollaanko jo nykyään tilanteessa, jossa tänne palstalle provvotekstejä suoltaa vain yksi ja sama henkilö?

voin vakuuttaa että kirjoitan vain ja ainoastaan tällä nimimerkillä. Eli en ilmeisesti ole ainoa joka ei perusta pahemmin sokotasta? Ja autoni/autojeni merkkejä en viitsi paljastaa, ovat sen verran harvinaista herkkua suomessa, ja herättäisi teissä tuulipukukansassa vaan turhaa närää. Juu ja kyllä aion pysyä tästälähtien jalonharrastukseni parissa, eli asekeräilyssä ja lupaan myös että en eksy tänne enää kirjoittelemaan(korkeintaan humalapäissäni) skodasta. "Skoda"... Hmmm.. Miettikää... Mitä tulee mieleen? Mulle tulee mieleen halpa ja punainen, Heh.

• heti!
        Ase-Aatami kirjoitti:

voin vakuuttaa että kirjoitan vain ja ainoastaan tällä nimimerkillä. Eli en ilmeisesti ole ainoa joka ei perusta pahemmin sokotasta? Ja autoni/autojeni merkkejä en viitsi paljastaa, ovat sen verran harvinaista herkkua suomessa, ja herättäisi teissä tuulipukukansassa vaan turhaa närää. Juu ja kyllä aion pysyä tästälähtien jalonharrastukseni parissa, eli asekeräilyssä ja lupaan myös että en eksy tänne enää kirjoittelemaan(korkeintaan humalapäissäni) skodasta. "Skoda"... Hmmm.. Miettikää... Mitä tulee mieleen? Mulle tulee mieleen halpa ja punainen, Heh.

"en eksy tänne enää kirjoittelemaan(korkeintaan humalapäissäni) skodasta."

Toivomme pikaista putken katkaisemista!

Miksi et mene kirjoittelemaan harvinaisista herkuistasi niiden omille palstoille? Lupaan olla tulematta perässä, sillä autosi eivät kertakaikkiaan voisi vähempää kiinnostaa.

Ja arvelenpa, että sillä omalla palstalla kävijöiden lukumäärä olisi alle 1/10 tämän Skoda-palstan vierailijaluvuista?

• jepjep.
        Ase-Aatami kirjoitti:

11 vuotta wanha cädilläkki on sitä harvinaista herkkua, joka herättää kateutta? Just, uskokoon ken tahtoo.

• Ase-Aatami
        heti! kirjoitti:

"en eksy tänne enää kirjoittelemaan(korkeintaan humalapäissäni) skodasta."

Toivomme pikaista putken katkaisemista!

Miksi et mene kirjoittelemaan harvinaisista herkuistasi niiden omille palstoille? Lupaan olla tulematta perässä, sillä autosi eivät kertakaikkiaan voisi vähempää kiinnostaa.

Ja arvelenpa, että sillä omalla palstalla kävijöiden lukumäärä olisi alle 1/10 tämän Skoda-palstan vierailijaluvuista?

kun on tosiaan putki päällä ja sähköpostikin huutaa. Juu ei ole omaa palstaa minun merkille. Tai on mulla semmosiakin autoja 2 joille on oma palsta. Ei muuta kysyttävää?
        Kiitos yritän katkaista putken huomenna tai ylihuomenna... Noh, näkyypähän...

• idiootteja
        Ase-Aatami kirjoitti:

kun on tosiaan putki päällä ja sähköpostikin huutaa. Juu ei ole omaa palstaa minun merkille. Tai on mulla semmosiakin autoja 2 joille on oma palsta. Ei muuta kysyttävää?
        Kiitos yritän katkaista putken huomenna tai ylihuomenna... Noh, näkyypähän...

on olemas tää ase-aatami taitaa olla aika paha tapaus. Ikävää jos kaveri uskoo itse juttujaan voisin lyödä vetoa et kyseinen kaveri omistaa korkeintaan ladan, ja sen tuulipuvun ja on työtön juoppo.

• Ase-Aatami
        idiootteja kirjoitti:

on olemas tää ase-aatami taitaa olla aika paha tapaus. Ikävää jos kaveri uskoo itse juttujaan voisin lyödä vetoa et kyseinen kaveri omistaa korkeintaan ladan, ja sen tuulipuvun ja on työtön juoppo.

kun annoin itelleni luvan vastailla humalassa. Joo omistan ladan mutta en onneksi skodaa. Lada 1300S(Tuplavalomaskimalli) Odottelee tuolla riihessä arvonnousuaan... Näkyy jo tänäpännä olevan kovissa hinnoissa ja kova kysyntä! Näin sitä poijjat tehhän rahhoo!! Itse vaaa istuttaa kupittelemassa ja mehtä kasvaa ja lada vanhenoo!! Heh

• tuulipuku mies
        Ase-Aatami kirjoitti:

kun annoin itelleni luvan vastailla humalassa. Joo omistan ladan mutta en onneksi skodaa. Lada 1300S(Tuplavalomaskimalli) Odottelee tuolla riihessä arvonnousuaan... Näkyy jo tänäpännä olevan kovissa hinnoissa ja kova kysyntä! Näin sitä poijjat tehhän rahhoo!! Itse vaaa istuttaa kupittelemassa ja mehtä kasvaa ja lada vanhenoo!! Heh

hän sää olet. kumpparit niin korkeel jalas ettei pää näy. kattos kaikki skodistit ei oo tuulipuku porukkaa.

• koska

Pappatunturit on taas muodissa !

• perusteella

Oikea hinta-laatusuhde. Eri lehtien testeissä kehuttu luotettavaksi, vakaaksi ja hyväksi ajaa. Vikatilastoissa hyvillä sijoilla, ruostesuojaus kunnossa, pieni kulutus. Lisäksi merkin vanha maine on hauska lisä. On hupaisaa kertoa ajavansa Skodalla. :-)

• ruteuityu

Sut pitäs vatkata sp...aks ja nus..a uudestaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      182
      3635
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      513
      2843
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      38
      1644
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      102
      1417
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      50
      1300
    6. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1271
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      1167
    8. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      51
      1158
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      125
      1088
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      41
      1019
    Aihe