Neuvokaahan koululle lakitukseen ja sen jälkeen juhliin menevää vierasta. Onko yleinen tapa kaikissa lukioissa, että ylioppilas kukitetaan heti lakituksen jälkeen koululla ja varsinainen lahja annetaan sitten vasta lakkiaisjuhlissa lakitettavan kotona? Vai kukka ja lahja yhdessä sitten kotona?
Kukan ja lahjan antaminen
3
1443
Vastaukset
- mutta itse tekisin näin
Yleensä kai lakitusta tulee katsomaan ne lähimmät, joilla voi olla ihan omat tapansa, joten mistään "oikeista" tavoista en tiedä. Mutta itse antaisin kukan lakituksen jälkeen ja lahjan kotona. Tiedän saavani kukat vanhemmilta ja avomieheltä lakituksessa, vanhemmilta lahjan vasta sitten kotosalla. Avomies varmaan antaa lämmintä kättä lahjan sijaan =)
- minäkin mietin
eikö siellä automaattisesti anneta oppilaille ruusut ku annetaan lakit samalla? en tarkoita vanhempia tai muita.. koulu antaa lakituksessa ruusut.. en tiennyt että vanhempien tai muiden täytyis antaa laikitukses ruusuja.. miten tää nyt menee?
- mutta itse...
minäkin mietin kirjoitti:
eikö siellä automaattisesti anneta oppilaille ruusut ku annetaan lakit samalla? en tarkoita vanhempia tai muita.. koulu antaa lakituksessa ruusut.. en tiennyt että vanhempien tai muiden täytyis antaa laikitukses ruusuja.. miten tää nyt menee?
Meillä ei koulu kukkasia jakele, mutta lakituksen jälkeen porukka jakautui rakennuksessa (musiikkikeskus) sovittuihin tiloihin, jonne lakitusta katselleet läheiset sitten tulivat onnittelemaan ja tuomaan ruusunsa. Jokaisessa paikassa varmaan omat tapansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897