Minä olen skorppiooni, joten minulla on huono tapa saada ihmiset ihastumaan minuun.. No näin kävi: Sain erään tytön ihastumaan minuun, mutta sitten peräännyin.. TODELLA paskamainen temppu..(tässä vaiheessa kaikki toivovat minulle kaikkea huonoa.) Olen pahoillani. Se johtui osittain omasta epäilyksestäni aloittaa tytön kanssa suhde, sillä en halunnut koko koulun tietävän bi-seksuaalisuudestani. Tiedän PASKAMAINEN temppu.
No siitä minun karmastani. Luulempa että se on nyt alkanut kostautua takaisin ja ansaitsen sen, mutta minun on pakko saada yksi tyyppi..
Miten pahan karman saa häivytettyä..?
Karma..
1
574
Vastaukset 1
- Nimetön
Toi on muuten totta et skorppareilla on kyky saada toiset ihastumaan itteensä, ainakin miespuolisilla. Ollaan juteltu tosta kavereitten kaa ja näin on.
Onhan se ikävää jos saa toisen ihastumaan ja sitten häipyy. Jos ei nappaa, pitäis tehä selväks jo ennen ku toinen on tosissaan. Niinhän se on, että sitä niittää mitä kylvää, mutta ei huonon karman tarvii kestää ikuisesti, kaikki tekee virheitä. Jo se, että kadut, kääntää karman parempaan suuntaan. Sä tiedät tehnees väärin ja jos annat ittelles anteeks ja uskot, että sulla on hyvä onni toisen kanssa, niin tapahtuu. Sun mieli on kuitenki se, joka tuottaa sun "karman" tai mitä ikinä sulle tapahtuuki,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574