Minä olen skorppiooni, joten minulla on huono tapa saada ihmiset ihastumaan minuun.. No näin kävi: Sain erään tytön ihastumaan minuun, mutta sitten peräännyin.. TODELLA paskamainen temppu..(tässä vaiheessa kaikki toivovat minulle kaikkea huonoa.) Olen pahoillani. Se johtui osittain omasta epäilyksestäni aloittaa tytön kanssa suhde, sillä en halunnut koko koulun tietävän bi-seksuaalisuudestani. Tiedän PASKAMAINEN temppu.
No siitä minun karmastani. Luulempa että se on nyt alkanut kostautua takaisin ja ansaitsen sen, mutta minun on pakko saada yksi tyyppi..
Miten pahan karman saa häivytettyä..?
Karma..
1
557
Vastaukset
- Nimetön
Toi on muuten totta et skorppareilla on kyky saada toiset ihastumaan itteensä, ainakin miespuolisilla. Ollaan juteltu tosta kavereitten kaa ja näin on.
Onhan se ikävää jos saa toisen ihastumaan ja sitten häipyy. Jos ei nappaa, pitäis tehä selväks jo ennen ku toinen on tosissaan. Niinhän se on, että sitä niittää mitä kylvää, mutta ei huonon karman tarvii kestää ikuisesti, kaikki tekee virheitä. Jo se, että kadut, kääntää karman parempaan suuntaan. Sä tiedät tehnees väärin ja jos annat ittelles anteeks ja uskot, että sulla on hyvä onni toisen kanssa, niin tapahtuu. Sun mieli on kuitenki se, joka tuottaa sun "karman" tai mitä ikinä sulle tapahtuuki,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4405671Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.93884Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1863445Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575982931- 712318
- 452284
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!552235- 921977
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei121691MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171563