Minä olen skorppiooni, joten minulla on huono tapa saada ihmiset ihastumaan minuun.. No näin kävi: Sain erään tytön ihastumaan minuun, mutta sitten peräännyin.. TODELLA paskamainen temppu..(tässä vaiheessa kaikki toivovat minulle kaikkea huonoa.) Olen pahoillani. Se johtui osittain omasta epäilyksestäni aloittaa tytön kanssa suhde, sillä en halunnut koko koulun tietävän bi-seksuaalisuudestani. Tiedän PASKAMAINEN temppu.
No siitä minun karmastani. Luulempa että se on nyt alkanut kostautua takaisin ja ansaitsen sen, mutta minun on pakko saada yksi tyyppi..
Miten pahan karman saa häivytettyä..?
Karma..
1
541
Vastaukset
- Nimetön
Toi on muuten totta et skorppareilla on kyky saada toiset ihastumaan itteensä, ainakin miespuolisilla. Ollaan juteltu tosta kavereitten kaa ja näin on.
Onhan se ikävää jos saa toisen ihastumaan ja sitten häipyy. Jos ei nappaa, pitäis tehä selväks jo ennen ku toinen on tosissaan. Niinhän se on, että sitä niittää mitä kylvää, mutta ei huonon karman tarvii kestää ikuisesti, kaikki tekee virheitä. Jo se, että kadut, kääntää karman parempaan suuntaan. Sä tiedät tehnees väärin ja jos annat ittelles anteeks ja uskot, että sulla on hyvä onni toisen kanssa, niin tapahtuu. Sun mieli on kuitenki se, joka tuottaa sun "karman" tai mitä ikinä sulle tapahtuuki,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756