miten saan lapsen takaisin?

Apelsin

sosiaalitantta vei simieni lapsen ku se ei saanut huomiota.. nyt en saa lasta takaisin.. koska se on jo kerran huosteenotettu että miten saan sen takaisin? :(

16

6539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melliex

      Siis, olet jo kerran saanut huostaanotetun simin takaisin, niin miten teit sen? Etkö voi tehdä nyt samoin? :) Vai tarkoitatko tällä "koska se on jo kerran huosteenotettu" että lapsi on adoptoitu? No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa...

      • 1234

        älä siinä melliex taas viisastele! sä varmaan kuiteski älysit mitä se edellinen kirjottaja tarkotti!!
        "No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa..."
        tosi tyhmää melliex. ei kukaan jaksa tollasia näsäviisastelijoita!!!


      • kyllästynyt
        1234 kirjoitti:

        älä siinä melliex taas viisastele! sä varmaan kuiteski älysit mitä se edellinen kirjottaja tarkotti!!
        "No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa..."
        tosi tyhmää melliex. ei kukaan jaksa tollasia näsäviisastelijoita!!!

        mutta sellanen se melliex vaan on..


      • hilla.
        1234 kirjoitti:

        älä siinä melliex taas viisastele! sä varmaan kuiteski älysit mitä se edellinen kirjottaja tarkotti!!
        "No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa..."
        tosi tyhmää melliex. ei kukaan jaksa tollasia näsäviisastelijoita!!!

        melliex on just tommonen.. Jokapaikanjauhaja.. Luulee tietävänsä kaiken ja viisastelee.


      • melliex
        hilla. kirjoitti:

        melliex on just tommonen.. Jokapaikanjauhaja.. Luulee tietävänsä kaiken ja viisastelee.

        1234,kyllästynyt ja hilla:

        Minä todella sain sen käsityksen tuosta viestistä, että Apelsinin simi olisi jo joskus ennen huostaan otettu, koska hänen viestissään niin luki. Siis Apelsinin viestissä luki:
        "koska se on jo kerran huosteenotettu että miten saan sen takaisin"
        Niin minä tosiaan käsitin, että apelsinin simi oli jo joskus aikaisemmin huostaanotettu ja että hän oli saanut sen huostaanotetun takaisin, niin sitten ihmettelin miksei hän nyt toisella kertaa saanut huostaan otettua simiä uudestaan takaisin, jos on kerta jo viimekerrallakin saanut.

        Ja minä sanoin nuo lauseeni "Vai tarkoitatko tällä "koska se on jo kerran huosteenotettu" että lapsi on adoptoitu? No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa..." -Koska pidin tätä vaihtoehtoa, (että apelsin tarkoitti huostaan otetulla adoptoitua) hyvin pienenä mahdollisuuta. Se oli minusta siis epätodennäköinen vaihtoehto, koska huostaan otettuhan on juuri päin vastainen sana adoptoidulle. :D Adoptoituhan tarkoittaa, että joku on adoptoinut lapsen, ja huosteen otettu, että joltakin on otettu lapsi pois.

        Myönnän olevani näsäviisas, mutta tällä kertaa en sitä ollut.


      • Minniel
        melliex kirjoitti:

        1234,kyllästynyt ja hilla:

        Minä todella sain sen käsityksen tuosta viestistä, että Apelsinin simi olisi jo joskus ennen huostaan otettu, koska hänen viestissään niin luki. Siis Apelsinin viestissä luki:
        "koska se on jo kerran huosteenotettu että miten saan sen takaisin"
        Niin minä tosiaan käsitin, että apelsinin simi oli jo joskus aikaisemmin huostaanotettu ja että hän oli saanut sen huostaanotetun takaisin, niin sitten ihmettelin miksei hän nyt toisella kertaa saanut huostaan otettua simiä uudestaan takaisin, jos on kerta jo viimekerrallakin saanut.

        Ja minä sanoin nuo lauseeni "Vai tarkoitatko tällä "koska se on jo kerran huosteenotettu" että lapsi on adoptoitu? No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa..." -Koska pidin tätä vaihtoehtoa, (että apelsin tarkoitti huostaan otetulla adoptoitua) hyvin pienenä mahdollisuuta. Se oli minusta siis epätodennäköinen vaihtoehto, koska huostaan otettuhan on juuri päin vastainen sana adoptoidulle. :D Adoptoituhan tarkoittaa, että joku on adoptoinut lapsen, ja huosteen otettu, että joltakin on otettu lapsi pois.

        Myönnän olevani näsäviisas, mutta tällä kertaa en sitä ollut.

        Sitä lasta ei enää siihen samaan perheeseen saa takaisin. Jos adoptoit jollain toisella perheellä, tulee lapsi sinne.


    • Viime yönä kun pelasin omaa perhettäni, jostain syystä tilattu lastenhoitaja ei jäänytkään taloon kun äiti lähti töihin ja taapero jäi yksin kotiin itkemään. Sosiaalityöntekijä tuli ja vei lapsen. Noh en sitten tallentanut peliä, koska halusin lapsen takaisin ja se onnistui. Eli jos olet tallentanut pelisi ENNEN kuin sosiaalitäti tulee, älä tallenna sossutantan jälkeen ollenkaan ja siirry naapurustoon. Sitten kun palaat, yritä huolehtia lapsestasi paremmin. :)

    • Apelsin

      siis lapsenioli eukon oma synytämä ja ensimäistä kertaa se siis huostaanotetiiin mutta kun soittaa niin ne sanoo ettei saa lasta kun se on jo kerran huostaan otettu.etteivät sii voi toista kertaa ottaa lastaan huostaansa.
      mutta onko jotain vaikka koodia jolla saan sen takaisin ?
      turha tässä on ruveta kiistelemään kenekään :DD
      koska väärinkäsityksiä sattuu.. ja se saatto olla omaniki vika koska itse pidin tekstiä selvänä mutta te ette ehkä :DD

      • Apuakhkfkdjajs

        Miten sait sen lapsen ekalla kerralla takasin


      • OutoSim
        Apuakhkfkdjajs kirjoitti:

        Miten sait sen lapsen ekalla kerralla takasin

        Jännää kysellä liki 12 vuotta vanhoista viesteistä - varsinkin kun kysyy jo edeltävässä keskustelussa selvinneitä seikkoja.


    • simbucca

      tässä on samalla kaikille faktaa:

      - Jos the Sims 2 sosiaalitantta vie lapsen syynä on että lasta ei ole huolehdittu tarpeeksi
      - Sen saa takaisin kun pirauttelet joka päivä Adoptio palveluun.
      - (Jos lapsesi oli taapero, niin adoptoit silloin taaperon ja 99% varmuuudella saat oman pienokaisen takaisin)
      - Ole kärsivällinen

      • Anonyymi

        MITEN VOI ADOPTOIDA LAPSEN???


      • Anonyymi

    • Julleew

      minulla on sama ongelma ja haluan lapsen takaisin koska se oli ihanin lapsi mitä minulla on ollut koko minun sims 4 historiassa :((

      • 1) Lähde pelaamaan tallennuksesta ajalta, jolloin lapsi oli vielä taloudessa. Ellei ole mahdollista, niin ...
        2) Kokeile häätää perhe (talous) maailmojen hallinnassa ja sijoita sen jälkeen johonkin taloon, mihin vain onnistuu laittamaan. Lapsi voi ilmestyä takaisin tuolla tempulla, mutta ei ole takuita.


    • Anonyymi

      Miten saa lapsen takaisi jos sosiaalista työn tekijä on hakenut sen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe