miten saan lapsen takaisin?

Apelsin

sosiaalitantta vei simieni lapsen ku se ei saanut huomiota.. nyt en saa lasta takaisin.. koska se on jo kerran huosteenotettu että miten saan sen takaisin? :(

15

5379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melliex

      Siis, olet jo kerran saanut huostaanotetun simin takaisin, niin miten teit sen? Etkö voi tehdä nyt samoin? :) Vai tarkoitatko tällä "koska se on jo kerran huosteenotettu" että lapsi on adoptoitu? No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa...

      • 1234

        älä siinä melliex taas viisastele! sä varmaan kuiteski älysit mitä se edellinen kirjottaja tarkotti!!
        "No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa..."
        tosi tyhmää melliex. ei kukaan jaksa tollasia näsäviisastelijoita!!!


      • kyllästynyt
        1234 kirjoitti:

        älä siinä melliex taas viisastele! sä varmaan kuiteski älysit mitä se edellinen kirjottaja tarkotti!!
        "No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa..."
        tosi tyhmää melliex. ei kukaan jaksa tollasia näsäviisastelijoita!!!

        mutta sellanen se melliex vaan on..


      • hilla.
        1234 kirjoitti:

        älä siinä melliex taas viisastele! sä varmaan kuiteski älysit mitä se edellinen kirjottaja tarkotti!!
        "No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa..."
        tosi tyhmää melliex. ei kukaan jaksa tollasia näsäviisastelijoita!!!

        melliex on just tommonen.. Jokapaikanjauhaja.. Luulee tietävänsä kaiken ja viisastelee.


      • melliex
        hilla. kirjoitti:

        melliex on just tommonen.. Jokapaikanjauhaja.. Luulee tietävänsä kaiken ja viisastelee.

        1234,kyllästynyt ja hilla:

        Minä todella sain sen käsityksen tuosta viestistä, että Apelsinin simi olisi jo joskus ennen huostaan otettu, koska hänen viestissään niin luki. Siis Apelsinin viestissä luki:
        "koska se on jo kerran huosteenotettu että miten saan sen takaisin"
        Niin minä tosiaan käsitin, että apelsinin simi oli jo joskus aikaisemmin huostaanotettu ja että hän oli saanut sen huostaanotetun takaisin, niin sitten ihmettelin miksei hän nyt toisella kertaa saanut huostaan otettua simiä uudestaan takaisin, jos on kerta jo viimekerrallakin saanut.

        Ja minä sanoin nuo lauseeni "Vai tarkoitatko tällä "koska se on jo kerran huosteenotettu" että lapsi on adoptoitu? No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa..." -Koska pidin tätä vaihtoehtoa, (että apelsin tarkoitti huostaan otetulla adoptoitua) hyvin pienenä mahdollisuuta. Se oli minusta siis epätodennäköinen vaihtoehto, koska huostaan otettuhan on juuri päin vastainen sana adoptoidulle. :D Adoptoituhan tarkoittaa, että joku on adoptoinut lapsen, ja huosteen otettu, että joltakin on otettu lapsi pois.

        Myönnän olevani näsäviisas, mutta tällä kertaa en sitä ollut.


      • Minniel
        melliex kirjoitti:

        1234,kyllästynyt ja hilla:

        Minä todella sain sen käsityksen tuosta viestistä, että Apelsinin simi olisi jo joskus ennen huostaan otettu, koska hänen viestissään niin luki. Siis Apelsinin viestissä luki:
        "koska se on jo kerran huosteenotettu että miten saan sen takaisin"
        Niin minä tosiaan käsitin, että apelsinin simi oli jo joskus aikaisemmin huostaanotettu ja että hän oli saanut sen huostaanotetun takaisin, niin sitten ihmettelin miksei hän nyt toisella kertaa saanut huostaan otettua simiä uudestaan takaisin, jos on kerta jo viimekerrallakin saanut.

        Ja minä sanoin nuo lauseeni "Vai tarkoitatko tällä "koska se on jo kerran huosteenotettu" että lapsi on adoptoitu? No eivät kyllä tarkoita samaa asiaa..." -Koska pidin tätä vaihtoehtoa, (että apelsin tarkoitti huostaan otetulla adoptoitua) hyvin pienenä mahdollisuuta. Se oli minusta siis epätodennäköinen vaihtoehto, koska huostaan otettuhan on juuri päin vastainen sana adoptoidulle. :D Adoptoituhan tarkoittaa, että joku on adoptoinut lapsen, ja huosteen otettu, että joltakin on otettu lapsi pois.

        Myönnän olevani näsäviisas, mutta tällä kertaa en sitä ollut.

        Sitä lasta ei enää siihen samaan perheeseen saa takaisin. Jos adoptoit jollain toisella perheellä, tulee lapsi sinne.


    • Viime yönä kun pelasin omaa perhettäni, jostain syystä tilattu lastenhoitaja ei jäänytkään taloon kun äiti lähti töihin ja taapero jäi yksin kotiin itkemään. Sosiaalityöntekijä tuli ja vei lapsen. Noh en sitten tallentanut peliä, koska halusin lapsen takaisin ja se onnistui. Eli jos olet tallentanut pelisi ENNEN kuin sosiaalitäti tulee, älä tallenna sossutantan jälkeen ollenkaan ja siirry naapurustoon. Sitten kun palaat, yritä huolehtia lapsestasi paremmin. :)

    • Apelsin

      siis lapsenioli eukon oma synytämä ja ensimäistä kertaa se siis huostaanotetiiin mutta kun soittaa niin ne sanoo ettei saa lasta kun se on jo kerran huostaan otettu.etteivät sii voi toista kertaa ottaa lastaan huostaansa.
      mutta onko jotain vaikka koodia jolla saan sen takaisin ?
      turha tässä on ruveta kiistelemään kenekään :DD
      koska väärinkäsityksiä sattuu.. ja se saatto olla omaniki vika koska itse pidin tekstiä selvänä mutta te ette ehkä :DD

      • Apuakhkfkdjajs

        Miten sait sen lapsen ekalla kerralla takasin


      • OutoSim
        Apuakhkfkdjajs kirjoitti:

        Miten sait sen lapsen ekalla kerralla takasin

        Jännää kysellä liki 12 vuotta vanhoista viesteistä - varsinkin kun kysyy jo edeltävässä keskustelussa selvinneitä seikkoja.


    • simbucca

      tässä on samalla kaikille faktaa:

      - Jos the Sims 2 sosiaalitantta vie lapsen syynä on että lasta ei ole huolehdittu tarpeeksi
      - Sen saa takaisin kun pirauttelet joka päivä Adoptio palveluun.
      - (Jos lapsesi oli taapero, niin adoptoit silloin taaperon ja 99% varmuuudella saat oman pienokaisen takaisin)
      - Ole kärsivällinen

      • Anonyymi

        MITEN VOI ADOPTOIDA LAPSEN???


      • Anonyymi

    • Julleew

      minulla on sama ongelma ja haluan lapsen takaisin koska se oli ihanin lapsi mitä minulla on ollut koko minun sims 4 historiassa :((

      • 1) Lähde pelaamaan tallennuksesta ajalta, jolloin lapsi oli vielä taloudessa. Ellei ole mahdollista, niin ...
        2) Kokeile häätää perhe (talous) maailmojen hallinnassa ja sijoita sen jälkeen johonkin taloon, mihin vain onnistuu laittamaan. Lapsi voi ilmestyä takaisin tuolla tempulla, mutta ei ole takuita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe