ilahduin

boromirin tytär

kyllä,tämä palsta on suomi24:än paras palsta,kun muilla palstoilla kaikki vaan v*ttuilee toisilleen.kiitoksia tsh-fanit,kun ootte noin ihania...

4

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *naur*

Ehkä syynä on se, että täällä on sitä niin sanottua kypsenpää seuaraa, tai sen takia että tämä ei oo mikään vain teinipalsta. :D :D
      Joo ite pidän kans tästä suomi24:n kanavasta, vaikka tääl on toivottoman hiljaista.(asiasta on valitettu kyllä jo ihan tarpeeks^^)

• animagus

Nyt kun sanoit niin täällä käydään yllättävän asiallista keskustelua moniin muihin palstoihin verrattuna. Häiriköitäkään ei ole pahemmin näkynyt!

• Iltatähti-91

Agressiiviset palstalla vierailijat jotka yrittävät tehdä tulet haukkumalla Tsh:oon pystyyn,ovat harventuneet.Osin siksi varmasti,että kun viimeisin yritti,kaikki vaan sanoivat asiallisesti kuinka lapsellista käytöstä on haukkua perustelematta jotakin.Yleensä tuli vain huvittuneita reaktioita,mitkä varmaan ärsyttivät vielä enemmän.
        Olen samaa mieltä!Täällä saa keskustella asiallisesti ja syventyneesti,joskus hauskoistakin asioista (kuten arvoisan Paavimme äänestys XD)
        Ja vaikka olemmekin kaikki hyvin eri-ikäisiä,muistaakseni jonkun viimeksi kysellessä olemme ikäväliltä 11-65 niin että siihen nähden olemme ihmeen sopusointuisia.

• Cpt_NaHKa

Jos kaipaatte keskustelua foorumin muodossa TSH:sta, liittykäähän tänne: http://tsh.amob.net/

Olisin todella iloinen, jos saisimme synnytettyä keskustelua kunnolla Taru Sormusten Herrasta -tarinoista. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe