Mitä se pitää sisällään? Tai mitä sen pitäisi sisältää?
Kirje biologiselle äidille.
2
990
Vastaukset
- yks bio...
Älä tee ensimmäisestä kirjeestä liian pitkää. Kerro vaan pääasiat (harrastus, kuulumiset..ym) siis ihan yleisiä asioita. Syitä ja seurauksia ei kannata yhteydenpidon alkumetreillä alkaa ruotimaan koska voi muuten olla että siihen se yhteydenpito sitten kaatuukin.
Jos kirjeen kirjoitat, pohdi tarkkaan mitä sinä ehkä biologiselta äidiltäsi haluat, onko se vaikka vain yksi kuva tai tapaaminen tai kuulumiset ilman tapaamisia tms.koska välttämättä molemmat eivät etene asiassa samaa tahtia ja turha toiveiden antaminen biologiselle vanhemmalle aiheuttaa vaan pettymyksiä kuten niitä pettymyksiä voi tulla myös lapsellekkin.
Lisää ensimmäiseen kirjeeseen vaikka yksi valokuva itsestäsi mutta muista myös se että suhde biologiseen äitiin ei napsahda hetkessä vaan vaatii pitkän ajan tutustua. Uskon kuitenkin että se on teille molemmille antoisaa ja kokemuksena rikas :) - Adoptoitu
Itse kirjoitin viime viikolla kirjeen biologiselle äidilleni. Hän haluaa olla minun kanssani tekemisissä, Hän on ikävöinyt minua ja rakastaa minua. Tämä on unelma, joka vihdoinkin toteutui.
Kirjeeseen kirjoitin, että olen miettinyt häntä ja adoptiotani, sekä että haluaisin pitää häneen yhteyttä. Lisäsin siihen myös osoitteeni ja puhelinnumeroni.
Suosittelen todellakin kirjeen kirjoittamista, vaikka saisitkin selville rankkoja asioita syntymästäsi ja äitisi taustoista. Se kun kuitenkin on oma äitisi.
Voimia toivotan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844