Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Istuinkorkeus Supermotoissa?

Lyhyt ihminen

Elikkä mikä supermotard-mopo olisi matalin? Koska esim derbin sivuilla ei lue tuota istuinkorkeutta joten ne kenellä on joku tyyliin Derbi senda SM xtreme tai peugeot XPS (muutkin merkit käyvät ja hinnalla ei ole nyt väliä)
Joten voisiko ystävällisesti mitata istuinkorkeuden koska se helpottaisi ostopäätöstä, koska olen aika lyhyt... Enkä viitsisi kauppaan mennä ja kokeilla eikä sitten ylettyisikään jalat maahan... :(

7

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä noi...

      oikein on???
      olis helpompaa vastata, jos tietäis mistä kyselet!!

    • Pituutes

      itellä on peugeot xps enduro ja se on saman korkunen ku SM malli.. itekki oon vähä lyhyen puolella.. ja yllän ajamaan hyvin.

      • kokokok

        derbi mun yhel kaveril on sen r malli ja se on jotai 160cm ja pystyy ajaa aiva mainiosti ku ei sitä huomaa ajossa et kui korkee on, silläki ylettyy varpistamal maaha


    • sdsdsds

      ehkä pari senttiä matalampia ku endurot eli melko korkeita

    • yeahh

      masai db tai polini on aika matalia

    • 155cm

      Derbi Senda Sm Xtreme -06 istuinkorkeus kiinnostaa kun olen vain 155cm pitkä niin ylettääkö edes varpaat maahan?

      • Jutustelija1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe