Mietin vaan että milloin kanarialinnut parittelee? Kun en ole ikinä nähnyt, mutta kova pesintätouhu on kuitenkin päällä. Vai vaiko pesää tehdä, vaikka ei olisi pariteltukaan? Ja kun ne munatkin on aina tyhjiä, osaakohan ne edes paritella noi miun linnut...? :)
parittelusta
2
325
Vastaukset
- Tyttö
Kyllä tyttö voi pesän tehdä ja muniakin, vaikkei olisivat paritelleetkaan. Mun ystävällä oli häkissä tyttö ja poika. Tyttö alkoi tehdä pesää ja munakin ilmestyi pesään. Kunnes yhtenä aamuna pesään oli tullut taas yksi muna lisää ja yksi muna oli munittu häkin pohjalle. Silloin selvisikin, että linnut olivatkin molemmat tyttöjä. Jos sinullakin on 2 tyttöä. Oletko varma, että toinen on poika? Laulaako se ns. poika? Mun kanarialintuni parittelevat aina silloin tällöin, kun tyttö rakentelee pesää, ja silti munat jäävät välillä hedelmöittymättä.
- Canary Prinsec
Mulla on 2 keltasta kanarian lintua tänään kävi outo juttu ne sai poikasen joka oli väriltään pinkki ja se oli aika outoo ja ku muna kuoriutu ne mun linnut alko taas paritella!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632172Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381334En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88960Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?196944Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21905Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750- 19746
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719