havaitoja tehty

kattellaan mc

kyllä hiljainen kevät ollut kavereilla.Taitaa olla
suurin osa olla kiven sisässä.Näin kyllä kaksi kerholaista liikkeellä,mutta siinä on kaikki havainnot!Kerho on ottanut ilmeisesti koko etelä-suomen hallintaan.

10

1384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että kuinka paljon se sattuu, kun sinulla havaitut kaksi aivosolua törmäävät toisiinsa??

• poissa

opiaatteja tarvittaessa kipuun.Niinkuin linnassa
        puhutaan pollesta tai heposta.

• näkyvissä

tunnen tai tiedän muutaman hepun ja naisenkin sieltä.He eivät kaipaa julkisuutta.

• BMW F650ST

Vittu mitä juttua: "ottaneet hallintaansa koko "Etelä-Suomen", heh heh!!! Sun persreiän ne on ottaneet hallintaansa, ei mitään muuta.

Anna mun kaikki kestää...

• mopollasi

Ilmeisesti olet aivan liian kokematon motoristi,jos et tiedä mistä on kyse!

• BMW F650ST
        mopollasi kirjoitti:

Se on vaan parempi, et sä imet niitten munaa, mut mulle se ei sovi. Ei nyt eikä huomenna.

• liittyä
        mopollasi kirjoitti:

haluaisin liityä johonkin mp-kerhoon! mulla on pyöränä 450 gs .olisko tää kattellaan jengi kiinnostunut meikäläisestä ja sekun ne on kiven sisällä,niin asuuko ne silloin kerrostalossa?itse asun vanhempieni luona maalaistalossa ja ne vähän pelkää että mä liityn johonki jengiin!!

• ajatus.
        liittyä kirjoitti:

haluaisin liityä johonkin mp-kerhoon! mulla on pyöränä 450 gs .olisko tää kattellaan jengi kiinnostunut meikäläisestä ja sekun ne on kiven sisällä,niin asuuko ne silloin kerrostalossa?itse asun vanhempieni luona maalaistalossa ja ne vähän pelkää että mä liityn johonki jengiin!!

Tehtävät on hoidettava tunnollisesti.
        Virheitä ei suvaita hirveesti.Väkivallasta ja rikoksista ei saa jäädä kiinni,eikä parane saada
        tuomiota niistä.
        Pyörän merkillä ja koolla ei ole merkitystä.
        Mutta ehdottoman uskollinen oltava presidentille.
        Jos kunnioitusta ei löydy,silloin saa hoitaa
        kaikki paskahommat.
        Kaikista ikävintä,että joutuu jatkuvasti olla yöllä hämärähommissa,mutta kyllä nekin kesällä menee,taas talvella se ei ole herkkua.
        Kannattaa aina harkita mitä haluaa harrastuksen antavan ja mitä itse on valmis uhraamaan yhteisen hyvän eteen.
        Itse olen valmis lopettamaan hommat ja silti mopolla voisi ajaa,mutta ei sieltä pääse pois ihan oman halun perusteella.

• tervetullut
        liittyä kirjoitti:

tietenkin,että täytät tietyt vaatimukset.
        No niissä ei ole ihmeellistä. Teet valan tai kirjalisen vakuutuksen.Luonnollisesti maksat
        jäsenmaksua,joka onkin hiukan erikoinen prosentti
        systeemi.Kerro itsestäsi hiukan lisää,niin voimme
        arvioida mahdollisuuksia.

• todennut

Kattellaan mc tyypit saavat huippuhyvän palvelun
      alan liikkeissä.
      Sitten oli vasta outo juttu kun näin kaverin,jolla
      oli friitalan valmistamat liivit päällä,niin alta pilkisti pistooli.Olen ymmärtänyt,että nämä tyypit
      eivät hyväksy väkivaltaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      133
      9603
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      168
      6112
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      172
      5441
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      33
      5387
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      6
      4462
    6. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      57
      4337
    7. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      88
      3541
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      78
      3499
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2981
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      126
      2937
    Aihe