havaitoja tehty

kattellaan mc

kyllä hiljainen kevät ollut kavereilla.Taitaa olla
suurin osa olla kiven sisässä.Näin kyllä kaksi kerholaista liikkeellä,mutta siinä on kaikki havainnot!Kerho on ottanut ilmeisesti koko etelä-suomen hallintaan.

10

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että kuinka paljon se sattuu, kun sinulla havaitut kaksi aivosolua törmäävät toisiinsa??

      • poissa

        opiaatteja tarvittaessa kipuun.Niinkuin linnassa
        puhutaan pollesta tai heposta.


    • näkyvissä

      tunnen tai tiedän muutaman hepun ja naisenkin sieltä.He eivät kaipaa julkisuutta.

    • BMW F650ST

      Vittu mitä juttua: "ottaneet hallintaansa koko "Etelä-Suomen", heh heh!!! Sun persreiän ne on ottaneet hallintaansa, ei mitään muuta.

      Anna mun kaikki kestää...

      • mopollasi

        Ilmeisesti olet aivan liian kokematon motoristi,jos et tiedä mistä on kyse!


      • BMW F650ST
        mopollasi kirjoitti:

        Ilmeisesti olet aivan liian kokematon motoristi,jos et tiedä mistä on kyse!

        Se on vaan parempi, et sä imet niitten munaa, mut mulle se ei sovi. Ei nyt eikä huomenna.


      • liittyä
        mopollasi kirjoitti:

        Ilmeisesti olet aivan liian kokematon motoristi,jos et tiedä mistä on kyse!

        haluaisin liityä johonkin mp-kerhoon! mulla on pyöränä 450 gs .olisko tää kattellaan jengi kiinnostunut meikäläisestä ja sekun ne on kiven sisällä,niin asuuko ne silloin kerrostalossa?itse asun vanhempieni luona maalaistalossa ja ne vähän pelkää että mä liityn johonki jengiin!!


      • ajatus.
        liittyä kirjoitti:

        haluaisin liityä johonkin mp-kerhoon! mulla on pyöränä 450 gs .olisko tää kattellaan jengi kiinnostunut meikäläisestä ja sekun ne on kiven sisällä,niin asuuko ne silloin kerrostalossa?itse asun vanhempieni luona maalaistalossa ja ne vähän pelkää että mä liityn johonki jengiin!!

        Tehtävät on hoidettava tunnollisesti.
        Virheitä ei suvaita hirveesti.Väkivallasta ja rikoksista ei saa jäädä kiinni,eikä parane saada
        tuomiota niistä.
        Pyörän merkillä ja koolla ei ole merkitystä.
        Mutta ehdottoman uskollinen oltava presidentille.
        Jos kunnioitusta ei löydy,silloin saa hoitaa
        kaikki paskahommat.
        Kaikista ikävintä,että joutuu jatkuvasti olla yöllä hämärähommissa,mutta kyllä nekin kesällä menee,taas talvella se ei ole herkkua.
        Kannattaa aina harkita mitä haluaa harrastuksen antavan ja mitä itse on valmis uhraamaan yhteisen hyvän eteen.
        Itse olen valmis lopettamaan hommat ja silti mopolla voisi ajaa,mutta ei sieltä pääse pois ihan oman halun perusteella.


      • tervetullut
        liittyä kirjoitti:

        haluaisin liityä johonkin mp-kerhoon! mulla on pyöränä 450 gs .olisko tää kattellaan jengi kiinnostunut meikäläisestä ja sekun ne on kiven sisällä,niin asuuko ne silloin kerrostalossa?itse asun vanhempieni luona maalaistalossa ja ne vähän pelkää että mä liityn johonki jengiin!!

        tietenkin,että täytät tietyt vaatimukset.
        No niissä ei ole ihmeellistä. Teet valan tai kirjalisen vakuutuksen.Luonnollisesti maksat
        jäsenmaksua,joka onkin hiukan erikoinen prosentti
        systeemi.Kerro itsestäsi hiukan lisää,niin voimme
        arvioida mahdollisuuksia.


    • todennut

      Kattellaan mc tyypit saavat huippuhyvän palvelun
      alan liikkeissä.
      Sitten oli vasta outo juttu kun näin kaverin,jolla
      oli friitalan valmistamat liivit päällä,niin alta pilkisti pistooli.Olen ymmärtänyt,että nämä tyypit
      eivät hyväksy väkivaltaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe