havaitoja tehty

kattellaan mc

kyllä hiljainen kevät ollut kavereilla.Taitaa olla
suurin osa olla kiven sisässä.Näin kyllä kaksi kerholaista liikkeellä,mutta siinä on kaikki havainnot!Kerho on ottanut ilmeisesti koko etelä-suomen hallintaan.

10

1389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että kuinka paljon se sattuu, kun sinulla havaitut kaksi aivosolua törmäävät toisiinsa??

• poissa

opiaatteja tarvittaessa kipuun.Niinkuin linnassa
        puhutaan pollesta tai heposta.

• näkyvissä

tunnen tai tiedän muutaman hepun ja naisenkin sieltä.He eivät kaipaa julkisuutta.

• BMW F650ST

Vittu mitä juttua: "ottaneet hallintaansa koko "Etelä-Suomen", heh heh!!! Sun persreiän ne on ottaneet hallintaansa, ei mitään muuta.

Anna mun kaikki kestää...

• mopollasi

Ilmeisesti olet aivan liian kokematon motoristi,jos et tiedä mistä on kyse!

• BMW F650ST
        mopollasi kirjoitti:

Se on vaan parempi, et sä imet niitten munaa, mut mulle se ei sovi. Ei nyt eikä huomenna.

• liittyä
        mopollasi kirjoitti:

haluaisin liityä johonkin mp-kerhoon! mulla on pyöränä 450 gs .olisko tää kattellaan jengi kiinnostunut meikäläisestä ja sekun ne on kiven sisällä,niin asuuko ne silloin kerrostalossa?itse asun vanhempieni luona maalaistalossa ja ne vähän pelkää että mä liityn johonki jengiin!!

• ajatus.
        liittyä kirjoitti:

haluaisin liityä johonkin mp-kerhoon! mulla on pyöränä 450 gs .olisko tää kattellaan jengi kiinnostunut meikäläisestä ja sekun ne on kiven sisällä,niin asuuko ne silloin kerrostalossa?itse asun vanhempieni luona maalaistalossa ja ne vähän pelkää että mä liityn johonki jengiin!!

Tehtävät on hoidettava tunnollisesti.
        Virheitä ei suvaita hirveesti.Väkivallasta ja rikoksista ei saa jäädä kiinni,eikä parane saada
        tuomiota niistä.
        Pyörän merkillä ja koolla ei ole merkitystä.
        Mutta ehdottoman uskollinen oltava presidentille.
        Jos kunnioitusta ei löydy,silloin saa hoitaa
        kaikki paskahommat.
        Kaikista ikävintä,että joutuu jatkuvasti olla yöllä hämärähommissa,mutta kyllä nekin kesällä menee,taas talvella se ei ole herkkua.
        Kannattaa aina harkita mitä haluaa harrastuksen antavan ja mitä itse on valmis uhraamaan yhteisen hyvän eteen.
        Itse olen valmis lopettamaan hommat ja silti mopolla voisi ajaa,mutta ei sieltä pääse pois ihan oman halun perusteella.

• tervetullut
        liittyä kirjoitti:

tietenkin,että täytät tietyt vaatimukset.
        No niissä ei ole ihmeellistä. Teet valan tai kirjalisen vakuutuksen.Luonnollisesti maksat
        jäsenmaksua,joka onkin hiukan erikoinen prosentti
        systeemi.Kerro itsestäsi hiukan lisää,niin voimme
        arvioida mahdollisuuksia.

• todennut

Kattellaan mc tyypit saavat huippuhyvän palvelun
      alan liikkeissä.
      Sitten oli vasta outo juttu kun näin kaverin,jolla
      oli friitalan valmistamat liivit päällä,niin alta pilkisti pistooli.Olen ymmärtänyt,että nämä tyypit
      eivät hyväksy väkivaltaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      243
      4778
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      87
      2326
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      117
      1500
    4. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      319
      915
    5. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      72
      874
    6. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      270
      839
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      112
      756
    8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      747
    9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      38
      716
    10. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      67