kirpputorit hampurissa ja muualla??

saksa1

onko hampurissa kirpputoreja ja missä päin? tai rostockissa?

2

1726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli Saksassa järjestetää hurja määrä joka päivä (painottuen vkl) niin Trödel Markt tilaisuuksia jossa kirpputorimaisesti myynnissä tavaraa. yhdistelmä on varmaan puolet kirpputoreja,puolet markkinoita.
      Tavaraa löytyy laidasta laitaan ja esimerkkinä kun itse noita muutaman vuosi sitten kiertelin niin puolalaisia myyjiä pienine pöytineen oli vallalla ja heillä piraattilevyistä lähtien tavaraa...ja kun aamusta meni niin pöydän alta jopa tupakkaa näkyivät myyvän. mut tuo nyt yksi radikaali esimerkki.

ja näissä tapahtumissa aina myynnissä bratwurstia,olutta,schnitzelia ja muita saksan herkkuja :)

tämä Hampurin alueelle :

http://www.marktcom.de/liste.php3?rid=3

ja tämä taasen Rostock :

http://www.marktcom.de/liste.php3?rid=2&plz=18

• Anonyymi

Onko mitään paikkaa tiedossa,jonne voisi lähettää Suomesta Saksaan kirpputori tavaraa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, olo on nyt paljon parempi

Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe
      Ikävä
      41
      4117
    2. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      351
      2282
    3. Toki välitän sinusta

Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu
      Ikävä
      9
      2181
    4. Laita mies mun nimikirjaimet tänne

Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭
      Ikävä
      74
      1404
    5. Mitäs olet suunnitellut viikonlopuksi

Mitä aiot tehdä viikonloppuna
      Sinkut
      152
      1029
    6. voi luoja että

Mulla on ikävä sua
      Ikävä
      41
      941
    7. Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!

Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?
      Kannus
      7
      824
    8. Sinusta tuli mies

Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei
      Ikävä
      55
      791
    9. Jos olisitte jo pari kaivattusi kanssa

mitä haluaisit saada häneltä joululahjaksi? 😊
      Ikävä
      51
      779
    10. Onnellista olisi...

Jos mies soittaisit minulle! T. Vanhempi nainen
      Ikävä
      31