Minkälainen todistus?

Darth

Koulut loppuivat taas kesäksi, ja monelta päättyi esim. peruskoulu.
Kysynkin nyt, minkälaisia todistuksia saitte?
Vastasiko odotuuksia, yllättikö? Saiko kukaan stipendiä?

51

5243

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canbet

      Keskiarvo 9.8 ja empä mä sen kummemin ajatellu että minkäslaiset numerot sieltä tulee. Yllätyin hieman, juu. Englannin kielestä sain stipendin. Eipä muuta.

    • Seiskaluokan todistuksessa minulla on k.a. 9.33.

      Sain "nörttiluokan" eli luonnontieteellismatemaattisen luokan parhaan keskiarvon stipendin.

      Vastasi odotuksia täysin.

      • -mä-

        keskiarvo tasan 10 vastasi odotuksia ja ylitti ne..
        sain myös 4 stipendiä


      • minulla oli siis 9.66


      • Anonyymi

        Haluan tietää oletko nykyään opiskelemassa vieläkin vai saitko jo töitä ja mistä?


    • dffgfd

      Mun keskiarvo jotain 7,8..enkku ja matikka nous kuutosesta seiskoihin ja köksä laski seiskaan...

    • ssssssssssaaaaaaaaaaaiiiiii...

      1111111111111111100000000000000000000 keeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssskkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrvvvvvvvvvoooookkkkkkkksssssssssssiiiiiiiiiiiiii

    • Darth

      Lisätkää myös, minkä luokka-asteen todistus on siis kyseessä! ;D

      • -92

        mun ke arvo oli 8.3 päätin seiskan.. aina ollu sama.. te ootte liian hyviä!! miten te sen teettä??


      • hikke -90
        -92 kirjoitti:

        mun ke arvo oli 8.3 päätin seiskan.. aina ollu sama.. te ootte liian hyviä!! miten te sen teettä??

        tässä salainen resepti, kuinkas saadaan 9,9 keskiarvo mahdollisimman pienellä työmäärällä:

        - kuuntele tunneilla hyvin
        - suunnittele tarkkaan, mitkä kokeet ovat tärkeitä. Lue niihin tarpeeksi, muihin riittää pieni selailu edellisenä iltana.

        Itse laskeskelin, että numeroiden keskiarvoksi riittää joka aineessa 9,5, niin ne pyöristyvät kymppiin. Eli tarpeellisista kursseista hoidin kympit ja muista tuli ysejä vähällä lukemisella. Aika ovelaa, vai mitä!


      • hikke -90 kirjoitti:

        tässä salainen resepti, kuinkas saadaan 9,9 keskiarvo mahdollisimman pienellä työmäärällä:

        - kuuntele tunneilla hyvin
        - suunnittele tarkkaan, mitkä kokeet ovat tärkeitä. Lue niihin tarpeeksi, muihin riittää pieni selailu edellisenä iltana.

        Itse laskeskelin, että numeroiden keskiarvoksi riittää joka aineessa 9,5, niin ne pyöristyvät kymppiin. Eli tarpeellisista kursseista hoidin kympit ja muista tuli ysejä vähällä lukemisella. Aika ovelaa, vai mitä!

        Muutenhan tuo toimii, mutta jos ei olekaan niin hyvä liikunnassa tms. niin k.a. laskee paljon.

        Niin minulla kävi.


      • hikke -90
        mitcu kirjoitti:

        Muutenhan tuo toimii, mutta jos ei olekaan niin hyvä liikunnassa tms. niin k.a. laskee paljon.

        Niin minulla kävi.

        Eihän liikunnan numeroa kysytä lukioon haettaessa. Sillä ei siis ole mitään väliä, kuten ei muillakaan taito- ja taideaineilla. Ainoastaan lukuaineet merkkaa jotain, ja niiden keskiarvoa tarkoitinkin.


      • Kasi
        hikke -90 kirjoitti:

        tässä salainen resepti, kuinkas saadaan 9,9 keskiarvo mahdollisimman pienellä työmäärällä:

        - kuuntele tunneilla hyvin
        - suunnittele tarkkaan, mitkä kokeet ovat tärkeitä. Lue niihin tarpeeksi, muihin riittää pieni selailu edellisenä iltana.

        Itse laskeskelin, että numeroiden keskiarvoksi riittää joka aineessa 9,5, niin ne pyöristyvät kymppiin. Eli tarpeellisista kursseista hoidin kympit ja muista tuli ysejä vähällä lukemisella. Aika ovelaa, vai mitä!

        Susta vois sanoo kyl et tyhmä ja itsekeskenen idiootti! Näin sain 10 keskiarvonm vähäx oon hyvÄ!!!!!! kehun itteeni!


    • chair

      Hyvä oli. Keskiarvo 8,5. Pari numeroo nousi. Yllätyin...

    • oppilas

      ka 9.1. nostin 8.8:sta 9.1:teen

      Päätin seiskaluokan. Sain minunluokan reilu kaveri stipendin

    • sadasdsafafs

      keski arvo oli väli todistuksessa 9,4 mu ny se oli vaa 9,0 :( mut sain kumminki stipendin :D meen seiskalle elin noi o kuuennen luokan numeroit

    • .mia

      Keskiarvo oli 8.56! Ja olin positiivisesti yllättynyt. :) Tai no en oikeastaan yllättynyt, innoissani vain. Eipä ainakaan keskiarvo laskenut, se on aina minulla se suurin tavoite. Vähän taisi jopa nousta! :O
      Noup. Ei stipendiä mulle. Niin ja kahdeksas vuosiluokka oli kyseessä. Ensi vuonna sitten ysille! Iik.

    • hikke -90

      kuten odotin, lukuaineiden KA 9,9. Ysiltä siis pääsin pois. Stipendejä sain yhden, 50€ matemaattis-luonnontieteellisistä aineista. Ei varmaan tartte erikseen sanoa että olen erittäin tyytyväinen todistukseeni.

    • Darth

      ...on ihan uskomattoman fiksua porukkaa!

      No, ei tähän ketjuun varmaan muut kun tyytyväiset vastaakaan ;D


      Oma keskiarvoni parani välitodistuksesta, 8,86 -> 9,00. Niin ja stipendinkin kahmaisin \,,/

      • mitään sanomaton tulos

        no enpä ajatellu et saisin mitää hyvää todistusta k.a oli 6,6 huomattavasti huonompi kun edellisvuoden todistus joka oli vähän yli 8. Oon 8.luokalla ja sain vain kutosia ja seiskoja.


    • Mestari-Masa

      Kaikkien aineiden keskiarvo 9,2 ja lukuaineiden 9,5.

    • höntit

      lukuaineiden keskiarvo 10, mutta olisi vielä parantamisen varaa :(

      • Angry Alien

        Oon 8.luokalla, keskiarvo 9,5. Ja stipendi tuli :)


    • urheilija_tytsy <3

      joo eli seiskalta pääsin, kaikkien aineiden k.a:9,6 ja lukuaineiden 9,7. nousi, jouluna oli jtn 9,2 ja ylitti kyl odotukset, vaiks en numeroja etukäteen mietikään! ai joo sain stipendin luokan parhaasta keskiarvosta ja sit kuviksesta kirjan.. oon tyytyväinen, muttei haittaa jos kasilla vähän tippuu.

      • OlenIdiootti

        Mun keskiarvo 5.2 ja kasiluokka oli! Kesäloman jälkeen ysille, oon paras.


      • nipname
        OlenIdiootti kirjoitti:

        Mun keskiarvo 5.2 ja kasiluokka oli! Kesäloman jälkeen ysille, oon paras.

        Hehheh, aika lähelle sama mulla, 5.4.

        Mutta oikeesti, ysillä alan tosiaan opiskelemaan :) haluun vihdoinkin onnistua jossakin.


    • paljo..

      muLLe tuLi paLjoN pyÖrtYneItä yseJä toDisTuKseEn.. TuLixx TeilLe????

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan.
        Oma keskiarvo 9.2!


    • 92vain

      Eli keskiarvo oli 8,125 lukuaineitten oli vähä huonompi. Ikävä yllätys oli Terveystiedon 6, Matikan ja Fyssan 7 ei ollu yllätys. Ruotsi 10 :D Hissa, Manttu,Mussa 9 loput 8..

    • -95

      Lukuaineiden ka. päättötokarissa 10.
      Loput oli ysejä.

      Suck on that bitches!

    • 5+20

      Lukuaineiden ka 8,7 kasiluokan todistuksessa.

    • Keskiarvolla 8.3 pääsin ysiltä.

    • ....................

      7.8,ysille siis meen ;)

    • PLPLPLPLLLL

      seiskan ka 7,8





      ''yhteenlaskun tulos ei ollut oikea''

    • <333

      tuota hupsista.... päätin juuri kasiluokan ja sain joulutodisituksessa keskiarvoksi 9.3 ja keväällä se oli tipahtanut 8.5 että tuota noin.. porukat tykkäs.

    • LaGu98

      Kutosen kevättodistuksen ka 9,1 & sain 50€ stipendin.

    • liianinnoissaantiedä

      Päätin ysiluokan, lukuaineiden keskiarvolla 9,9!:) Olen tosi yllättynyt ja iloinenkin, ja kaiken lisäksi sain vielä 150 euron stipendin aktiivisuudesta ja hyvästä menestyksestyä koulutyössä! Oon ihan innoissani:-)!

      • liianinnoissaantiedä

        Ohops kirjoitusvirhe "menestyksestyä", no ei voi mitään:-)!


    • BlueBellKlaudia

      Kasin kevättodistus yllätti oikein kunnolla, liikunta 8, kaikki muut aineet kymppejä! :D Stipendejä en saanut, niitä kun saavat vain ysiltä pääsevät. Vähän väärin, sanon minä ;) Eli siis lukuaineitten keskiarvo 10 ja kaikkien 9,9.

    • liuytr

      päätin kutos luokan k.a. 8.3 ja sain hymytytön....vanhemmat oli tosi tyytväisiä että mun matikan numero oli pysynyt kasina, vaikka sain keväällä yhdessä vaiheessa vähän heikompikin numeroita.

    • tyttö95-

      7.6 KA, hyvä torkka siis tuli :) Ja sain stipendin sisukkaasta opiskelusta

    • rändömmii:D

      No, mulla laski 4 numeroo ja 2 nous, meen nyt 8 ja ka oli 7.2 viimisimmän ka laskun jälkeen:D

    • nostin vahingossa...

      Joo no, keskiarvo 9.4 eli hyvin menee :D 8 kymppiä, 8 ysiä ja yks 8 (liikunta, mun ryhmäs on kaikkia SM-mestareita että siitä lähdetään :D) Niin tosiaan tuo oli nyt tämän päättyneen 7. luokan tokari :3

    • Iha ookoo toodistus…

      5.luokan todistus:
      Matikka_________9
      BG____________9
      FyKe___________10
      Ranska_________10
      Hissa___________9
      Enkku___________10
      Kuvis____________9
      Tekstiilityö________8
      Musiikki__________8
      Liikunta__________8
      Äikkä____________10

      Sitten sain stipendin (kirjan) hyvästä koulumenestyksestä ja myönteisestä asenteesta koulunkäyntiin.

    • Sanna97

      seiskaluokan päättötodistuksen keskiarvo : 8.5 ja olen todella tyytyväinen

    • Poika 15v

      Peruskoulun päättötodistus nyt uusimpana todistuksena. Lukuaineiden keskiarvo oli, ja on, tasan 9,5 ja kaikkien aineiden n. 9,3. Hikeks en kutsuisi itseäni, kokeisiin harjoittelen keskimäärin 10 minuuttia, riippuen tietenkin koeaineesta (matikan kokeisiin ei lueta, kieliin sit niidenkin edestä). Mielestäni keskiarvo ei kuitenkaan kerro mitään ahkeruudesta, jos kertoisi niin numerot olisivat selvästi alempia. Koulumnestys johtuu lähinnä lahjakkuudestani (tarkoitus ei ole alentaa ketään) ja kuvamuististani, joka ei tosin auta kielissä.

      Jotenkin vaikuttaa että suurin osa tänne kirjoittajista omaa yli ysin keskiarvon, hauska sattuma ;)

    • dfghjhgfcdxfghyjkmjn

      8.2 pääsin ysiltä.

      Ja ihan lukioon menos vaik onki sellanen tunne et oon ihan p*ska :D

    • viit

      8. luokan ka oli 7.2

    • E

      Päättötodistuksessa lukuaineiden keskiarvo 10, kaikkien aineiden 9,82. Sain stipendit koulun parhaasta päätötodistuksesta ja ruotsista. Kyllä olin ylpee ittestäni :)

    • Anonyymi

      En tiiä, että mikä mun todistuksen keskiarvo oli :(

      Mutta oletan, että joku ysi, koska kaks kymppiä, kaks seiskaa ja loput kasia ja ysiä. :) En saa ikinä stipendiä.

    • Anonyymi

      Ysiluokalt lähin 10 lukuaineista 9,9 kaikist keskiarvolla ja mukaan lähti parhaan keskiarvon stipendi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe