CYMA

Zeweri

mis myydää niit paskoi cyman aseita???

49

3062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cyma on paska

      ostokset.fi ja teräasekeskus

    • edelleen

      CYMA pesee tokyo maruin ihan 6-0!!!!!!!!

      • Reiska-

        Varmasti juu...


      • cyma on paska
        Reiska- kirjoitti:

        Varmasti juu...

        mee ny kotias kasvaa pentu. cyma on PASKA! muovilelu
        jota kaikki pilkkaa tokyo marui pesee cyman 999999999999999-0 sitä paits cyman aseet on ihan lelun näkösii jos haluut lelun niin osta maruin mini sähkötoiminen ase se on paljon järkevämpää ku ostaa
        sadalla eurolla cyman paska lelu


      • MARUI ON PASKA!
        cyma on paska kirjoitti:

        mee ny kotias kasvaa pentu. cyma on PASKA! muovilelu
        jota kaikki pilkkaa tokyo marui pesee cyman 999999999999999-0 sitä paits cyman aseet on ihan lelun näkösii jos haluut lelun niin osta maruin mini sähkötoiminen ase se on paljon järkevämpää ku ostaa
        sadalla eurolla cyman paska lelu

        MARUI ON PASKA!


      • harrastanut airsoftia?
        MARUI ON PASKA! kirjoitti:

        MARUI ON PASKA!

        Jokainen joka harrastaa airsoftia, niin ekan vuoden se on maruin kannalla, seuraavan jonkin muun kannalla ja sitten kun kokemusta tulee, sitten se huomaa että marui toimii kuin pitääkin ilman vikoja 3-5 vuotta. Sitten niillä ei tosiaankaan tee mitään :) Itse tykkään vain G&G , G&P , maruzen ja se turvallinen Tokio marui :)

        Terveisin 3 vuotta harrastanut...


      • Softismään
        harrastanut airsoftia? kirjoitti:

        Jokainen joka harrastaa airsoftia, niin ekan vuoden se on maruin kannalla, seuraavan jonkin muun kannalla ja sitten kun kokemusta tulee, sitten se huomaa että marui toimii kuin pitääkin ilman vikoja 3-5 vuotta. Sitten niillä ei tosiaankaan tee mitään :) Itse tykkään vain G&G , G&P , maruzen ja se turvallinen Tokio marui :)

        Terveisin 3 vuotta harrastanut...

        Marui on iha perseestä verrattuna ICS tai vaikkapa Maruzeniin, jopa CA vie Maurin aseita 1000-41 :D
        Tosin on Marui iha ok verrattuna CYMAan vaikka kyllä
        halpisaseet mua viehättää, niist saa hyvät naurut ku koneen osat räjähtää käsii :D:D:D:D


      • nigoleski
        MARUI ON PASKA! kirjoitti:

        MARUI ON PASKA!

        Cyman aseet huutaa ku 60-luvun ompelukoneet!!!!!


      • jonseri
        nigoleski kirjoitti:

        Cyman aseet huutaa ku 60-luvun ompelukoneet!!!!!

        ei ne nyt niin huonoja oo ja ku ei jaksanu hankkia kallista maruin nii ostin cymanin ja ihan hyvin on kestänyt jote hintalaatu suhde on kohdallaan http://www.fincoins.fi/images/aseet/cm023i.jpg ja onhan nuita ownauksia tullukki jonku verran mutta ei cyman maruita voita mutta ei se oo täys paskakaan


      • tohtori5
        nigoleski kirjoitti:

        Cyman aseet huutaa ku 60-luvun ompelukoneet!!!!!

        se ei oo muovijaska. Ja pillitä vaan jos et usko.


      • Kyllä!

        Cymat on hyviä! Ette oo vaa kokeillu, koska Tokyo Marui on suosituin airsoftmerkki, sen takia vaan marui on hyvä! Cyma on halpa ja hyvä! Haistakaa Kakka Maruin käyttäjät!


      • Ootte tyhmiä rahankäyytäjiä...
        cyma on paska kirjoitti:

        mee ny kotias kasvaa pentu. cyma on PASKA! muovilelu
        jota kaikki pilkkaa tokyo marui pesee cyman 999999999999999-0 sitä paits cyman aseet on ihan lelun näkösii jos haluut lelun niin osta maruin mini sähkötoiminen ase se on paljon järkevämpää ku ostaa
        sadalla eurolla cyman paska lelu

        CYMA ON HYVÄ VAIKKA ON MUOVIA!!! VITTU MUOVI EI RATKAS SITÄ VITTU!


      • Ihmeheppu
        Kyllä! kirjoitti:

        Cymat on hyviä! Ette oo vaa kokeillu, koska Tokyo Marui on suosituin airsoftmerkki, sen takia vaan marui on hyvä! Cyma on halpa ja hyvä! Haistakaa Kakka Maruin käyttäjät!

        Aika lapsellista keskustelua... Ite olen sitä mieltä että joo kyllä se marui on todella hyvä merkki mutta eivät G&G, G&P, Maruzen, ja muut merki thäviä juuri yhtään maruille... Ja tosta cymasta sen verran että ittelläni on cyman cm121 sähködessu ja se painaa meilkein kilon... Luistin täyttä metallia... Että se kuka haukkuu cymaa muovileluksi niin on väärässä... Kyllä multa löytyy myös Maruin m733... Se on todella hyvä...


      • Airosyl
        cyma on paska kirjoitti:

        mee ny kotias kasvaa pentu. cyma on PASKA! muovilelu
        jota kaikki pilkkaa tokyo marui pesee cyman 999999999999999-0 sitä paits cyman aseet on ihan lelun näkösii jos haluut lelun niin osta maruin mini sähkötoiminen ase se on paljon järkevämpää ku ostaa
        sadalla eurolla cyman paska lelu

        Vittu kasvakaa jo... Ku ite alotin airsoftin 4vuotta sitte nii parin ekan päivän päästä totesin että EI maruilla tee mitään... Hyvä jos kantama edes riittäisi toiseen 30m päästä...
        Ja kuullostaa aika 4v:ltä kun jotkut puollustelevat maruita kun eivät paremmasta tiedä...

        Ja se joka sanoi cymaa paskaks muovileluks ja lelun näkösesks
        1. CYMAn aseet ovat lähes kaikki metaliisia jotku jopa terästä
        2. Maruin kaikissa aseissa on muovirunko (paitsi M4A1 joka maksaa jo yli 300e)
        3. CYMAn aseitten ulkonäkö on kopioitu OIKEASTA aseesta (ja oikea ase ei ole lelu)
        4. CYMAn lähdöt viävät Maruita kuin pässiä narussa...
        5. Jos CYMAn aseisiin laitettaisiin yhtä vaisu koneisto kuin Maruilla niin ei menisi koskaan rikki
        6. Jos on kiina-ase niin se ei tarkoita että on huono

        Ei toivottavasti tarvi takoa sitä järkeä lisää sinne päähän


      • hakada
        Ihmeheppu kirjoitti:

        Aika lapsellista keskustelua... Ite olen sitä mieltä että joo kyllä se marui on todella hyvä merkki mutta eivät G&G, G&P, Maruzen, ja muut merki thäviä juuri yhtään maruille... Ja tosta cymasta sen verran että ittelläni on cyman cm121 sähködessu ja se painaa meilkein kilon... Luistin täyttä metallia... Että se kuka haukkuu cymaa muovileluksi niin on väärässä... Kyllä multa löytyy myös Maruin m733... Se on todella hyvä...

        Menin softii kavereitten kaa. Mulla oli Maruin MP4 jotain 160 E ja vastustajalla Cyman AK47 120 E ammuin puskasta mp4sella ei yltä ak tyyppi ampuu CYMAN ASELLA MUT JA TAKANA OLEVAT KAVERIT


      • hakada
        hakada kirjoitti:

        Menin softii kavereitten kaa. Mulla oli Maruin MP4 jotain 160 E ja vastustajalla Cyman AK47 120 E ammuin puskasta mp4sella ei yltä ak tyyppi ampuu CYMAN ASELLA MUT JA TAKANA OLEVAT KAVERIT

        Korjaan siis M4


      • Jaa12
        hakada kirjoitti:

        Korjaan siis M4

        Jokaisella on omat mielipiteet eikä niitä tarvitse tänne tulla esittelemään ja pilaamaan muiden kysymyksiä. Tehkää tästä ennemmin jokin oma keskustelu tai jotain...


      • Softaaja-poika
        Jaa12 kirjoitti:

        Jokaisella on omat mielipiteet eikä niitä tarvitse tänne tulla esittelemään ja pilaamaan muiden kysymyksiä. Tehkää tästä ennemmin jokin oma keskustelu tai jotain...

        Olen Jaa:n puolella. Ja tarvii oikeesti tänne tulla esim. että "vittu sun jee ammuin cyman aseella puskan läpi kaverin jolla oli maruin ase ja se kuali. Marui on paska" tms. Kaikilla omat mielipiteet... Jos totta puhutaan, niin aseella ei väliä jos osaa käyttää sitä


      • hehu
        Softaaja-poika kirjoitti:

        Olen Jaa:n puolella. Ja tarvii oikeesti tänne tulla esim. että "vittu sun jee ammuin cyman aseella puskan läpi kaverin jolla oli maruin ase ja se kuali. Marui on paska" tms. Kaikilla omat mielipiteet... Jos totta puhutaan, niin aseella ei väliä jos osaa käyttää sitä

        oli¨ko cyman ak 74 muka surkee hä


      • ww
        hehu kirjoitti:

        oli¨ko cyman ak 74 muka surkee hä

        cyman ak 74 on ihan mahtava. mulla on se täys metallinen aidoilla puu osilla ja toimii hyvin ja ampuu kovaa


      • khyllä
        ww kirjoitti:

        cyman ak 74 on ihan mahtava. mulla on se täys metallinen aidoilla puu osilla ja toimii hyvin ja ampuu kovaa

        CYMA:n ak74 on hyvä ja tehokas. Etukahva puuta ja metallia muu ase paitsi kahva muovia. Eli CYMA mielestäni hyvä. Myös halvemmat muovisemmat CYMA:t hyviä ja tehokkaita.


      • XL--
        Airosyl kirjoitti:

        Vittu kasvakaa jo... Ku ite alotin airsoftin 4vuotta sitte nii parin ekan päivän päästä totesin että EI maruilla tee mitään... Hyvä jos kantama edes riittäisi toiseen 30m päästä...
        Ja kuullostaa aika 4v:ltä kun jotkut puollustelevat maruita kun eivät paremmasta tiedä...

        Ja se joka sanoi cymaa paskaks muovileluks ja lelun näkösesks
        1. CYMAn aseet ovat lähes kaikki metaliisia jotku jopa terästä
        2. Maruin kaikissa aseissa on muovirunko (paitsi M4A1 joka maksaa jo yli 300e)
        3. CYMAn aseitten ulkonäkö on kopioitu OIKEASTA aseesta (ja oikea ase ei ole lelu)
        4. CYMAn lähdöt viävät Maruita kuin pässiä narussa...
        5. Jos CYMAn aseisiin laitettaisiin yhtä vaisu koneisto kuin Maruilla niin ei menisi koskaan rikki
        6. Jos on kiina-ase niin se ei tarkoita että on huono

        Ei toivottavasti tarvi takoa sitä järkeä lisää sinne päähän

        1.en kommaa
        2.kaikissa vähintään puolet metallia
        3.saattaa olla niin on kaikki muutkin
        4.lähdöt häviävät maurille 6 viiden metrin kohdalla
        5.jos CYMAn aseisiin laitettaisi LAADUKKAAMPI koneisto se ei menisi koskaan rikki
        6.ehkä

        itelläni lähti just 6 vuosi käyntiin et hiljaa olisin!


      • XL--
        Kyllä! kirjoitti:

        Cymat on hyviä! Ette oo vaa kokeillu, koska Tokyo Marui on suosituin airsoftmerkki, sen takia vaan marui on hyvä! Cyma on halpa ja hyvä! Haistakaa Kakka Maruin käyttäjät!

        oletkos itse koskaan edes ampunut sillä cymalla itse olen ei hyvä. kaverilla meni oma rikki neljässä päivässä


      • Leppäkorven Yppe
        XL-- kirjoitti:

        oletkos itse koskaan edes ampunut sillä cymalla itse olen ei hyvä. kaverilla meni oma rikki neljässä päivässä

        Mie oon sitä mieltä näist aseist jot ne on leluja joita pikkuiset äidin kullat raplailevat kun eivät osaa täyttää aseen hankintalupahakemusta.


      • Khyllä
        XL-- kirjoitti:

        oletkos itse koskaan edes ampunut sillä cymalla itse olen ei hyvä. kaverilla meni oma rikki neljässä päivässä

        Omistan tommosen ak-74 CYMA:n.


      • Cullin
        Leppäkorven Yppe kirjoitti:

        Mie oon sitä mieltä näist aseist jot ne on leluja joita pikkuiset äidin kullat raplailevat kun eivät osaa täyttää aseen hankintalupahakemusta.

        Kaikilla ei riitä ikä, ja mihin harrastajat tarvitsisivat oikeita aseita? Airsoft on harrastus, niinkuin muutkin. On ilo taistella toisia "vihollisia" vastaan, ja kun sitä osumaa tulee, niin tullaan elossa offarille.


      • ak 47
        cyma on paska kirjoitti:

        mee ny kotias kasvaa pentu. cyma on PASKA! muovilelu
        jota kaikki pilkkaa tokyo marui pesee cyman 999999999999999-0 sitä paits cyman aseet on ihan lelun näkösii jos haluut lelun niin osta maruin mini sähkötoiminen ase se on paljon järkevämpää ku ostaa
        sadalla eurolla cyman paska lelu

        cymatko muovi leluja?sä et tiedä mitään!itellä on cyma ak 47 (cm.042) ja se on täyttä metallia ja siinä on aidot puu osat ja siitä lähtee 140m\s toisinkuin maruin ak:sta lähtee vain 88m\s!!!!ja maruin kaikki aseet on sitäpaitsi muovia eikä niistä kanna mihinkään!!!


      • -Rollman-
        Khyllä kirjoitti:

        Omistan tommosen ak-74 CYMA:n.

        Cullin puhuu asiaa.


      • ho,ho, mo
        -Rollman- kirjoitti:

        Cullin puhuu asiaa.

        Moi ootte homoja


      • Bestimusmucho
        ak 47 kirjoitti:

        cymatko muovi leluja?sä et tiedä mitään!itellä on cyma ak 47 (cm.042) ja se on täyttä metallia ja siinä on aidot puu osat ja siitä lähtee 140m\s toisinkuin maruin ak:sta lähtee vain 88m\s!!!!ja maruin kaikki aseet on sitäpaitsi muovia eikä niistä kanna mihinkään!!!

        Huomioi että cyman aseitten lähtönopeus mitataan 0.2g kuulilla ja Maruin 0.25g
        Eli Maruin lähtönopeus samalla suhteella on noin 100ms mutta onhan se tietenkin tehottomampi


    • Kannattaa varmaan ottaa huomioon jatkossa, että tämä keskustelu on alkujaan yli 4 vuotta vanha.

      Maailma on muuttunut ja niin myös esim. Cyma. :)

    • AKSJLD

      kaikki CYMAn aseet cm028 lähtien ovat TODELLA hyviä

    • RANDOMHYYPPA

      Cyma on hyvä :)
      en oo kyl paljoot harrastanu mutta ittelläniki on CM121 Semmonen mukava dessu lähtee 80 m/s Kevyillä kuulilla

    • pläöää

      cyma on huono!!!!

    • S.T.A.L.K.E.R.

      Cyma ei ole huono, se on ohittanut jo Maruin realistisuudessa, tehoissa ja laadussa, mutta luotettavuudessa ei. Marui tekee pikkutarkasti saumatonta laadukasta työtä, taas kun Cyma tekee massoittain realistisilla ominaisuuksilla varusteltuja toimivia pyssyjä, aivan kuten oikeitakin tehdään. Hieman kuin vertaisi Suomi-KP:ta ja PPŠ-43:sta: Suomi-KP oli pikkutarkasti jyrsitty laatupeli ja Pepeshka massatuotannolla valmistettu peltikasa, joka kumminkin toimi.

      Elikkäs kyllä se Cyma on laatutavaraa kunhan tietää, mitä ostaa: CM.028 eteenpäin lähes poikkeuksetta kaikki toimii sattumia lukuunottamatta (kyllä niitä kuulkaas Maruillakin on; sunnuntaikappaleita nääs.)

    • MARUI ON YLIARVOSTE

      MUL ON OLLU CYMA CM.028 VISSIIN KOLME TAI NELJÄ VUOTTA JA OON VAIHTANU LAAKERIT JA SUUTIN LEVYN JA VIELÄKIN TOIMII JA KRONOTTAA JOKU 110M/S. PISTÄ SIIHEN MARUIN RAATOON M120 JOUSI VAKIO OSILLE JA KATO KUINKA KAUAN TOIMII TAI SITTE CYMAN LAATIKKOON M90 JOUSI NI SUN LAPSENLAPSETKIN PELAA SILLÄ VIELÄ

    • HOMOPOIKA96

      Niin on!Maruit kestää waan koska lähdöt on ihan paskat,Cyma on parempi kuin marui ittellä cyma cm.049 mp5 täysmetalli blowback 126 m/s maruin mp5 täysmuovi non-blowback 85 m/s.CYMA ON HYWÄ MARUI ON NIIN sAA"#¤¤((¤/T JA WOI PER###kELELKDK JOKA MARUIN OSTAAA ÄLKÄÄ SAATANA OSTAKO MARUITA ÄLKÄÄÄ EIII EEIII EIEIEIEE EIIIIIII,Maruiii miksi pilaaat tietämättömien mahdoollisuudet ostaa cyman aseita,miiiiikssiiiiiiii.after all cyma on parempi kuin marui.

      • Turuk

        Ladies and gentlemen, tässä on kahden vuoden takainen maailman suurin jonne. Kahtoa saa mutta ei koskea. Se on museohistoriallinen biojäteastia.


      • Marui no hyvä

        Ja homopoika rupeetmsit haukkuu Maruita kun itelläs on joku sen 15 e muovi läjä.
        Hanki parempi maruin ase niin lähtee sun pasha cymaa lujempaa:D


      • Marui on hyvä
        Marui no hyvä kirjoitti:

        Ja homopoika rupeetmsit haukkuu Maruita kun itelläs on joku sen 15 e muovi läjä.
        Hanki parempi maruin ase niin lähtee sun pasha cymaa lujempaa:D

        *rupeet sit


    • ököpökö

      Itellä tuli just tänään cybergun/cyma ak47 postiin mut ei pääse hakemaan viä tänää ku posti kiinni

    • MÄÄääääää

      Mun Corolla voittaa teijän lelut ku mä laitan ikkunat kii !!!!!

    • oletkos homo hiljaa

      Painus vittuun leso paskaläjä!

      • cm 042:n omistaja

        Nyt kuunnelkaa te kaikki 10 vuotiaat vittuilijat, jotka valitatte siitä, että aseenne eivät kestä: aseenne kestävyys riippuu teistä itsestänne ja siitä, miten käytätte sitä. Itse olen cyman kannalla, sillä maruin aseet ovat ylihinnoiteltuja. Ja te kaikki "haista homo vittu" - tyypit, jos teillä ei ole perusteita mielipiteellenne, voitte mennä sinne niin kuuluisaan "vittuun" amen


    • abdullahi6666

      Hienoa! Yksi ihminen on vastannut aloittajan kysymykseen ja laittanut toimivan linkin!

      • airsoft

        ak47 cm.028 loistava ase! Akku ja lipas paskana mutta uus akku ja marui lipas ni kestää. kyllä huomaa kun ostin cyman valmistaman hi-cap lippaan niin se on kevyempi ja metalli osia on vähemmän mutta cyman valmistama maksoi 15e ja maruin 69e hinta eroa on! :D ja laatukin on hyvää. aseella pelannut 3v ja kerran huoltanut hyvin kestänyt maksoin aikanaan aseesta 130e helvetin halpa.


      • JIHAD!
        airsoft kirjoitti:

        ak47 cm.028 loistava ase! Akku ja lipas paskana mutta uus akku ja marui lipas ni kestää. kyllä huomaa kun ostin cyman valmistaman hi-cap lippaan niin se on kevyempi ja metalli osia on vähemmän mutta cyman valmistama maksoi 15e ja maruin 69e hinta eroa on! :D ja laatukin on hyvää. aseella pelannut 3v ja kerran huoltanut hyvin kestänyt maksoin aikanaan aseesta 130e helvetin halpa.

        Okei. Sitte?


    • Marui on ihan hyvä

      Aika noloo tulla tänne haukkuu niitä jotka omistaa maruin aseen.
      Itsellä on maruin m4a1 ja on siinä metallia. Cymankin tuotteet ovat mielestäni hyviä.
      Mutta älkää tulko tänne pärinöissänne haukkumaan kuin jotkut neljä vuotiaat.

    • oen 4 v

      mrui on kaka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe